Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas nyt meni Afrikan tähti kiellettyjen listalle

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa suomalaiseen kulttuuriin tiiviisti kuuluva perinnepeli, painukoot ylimielinen pelle h********n.

Vierailija
22/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyään vain väril l i set ihmiset saavat alistaa valkoisia, se ei ole rä s si smia

Kehtaavat kutsua itseään värillisiksi vaikka musta nimenomaan on värien puute. Valkoinen sisältää kaikki värit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä avautumista tältä maahanmuuttajalta. Kyseinen peli oli osa omaa lapsuuttani ja olen pelannut ja tulen pelaamaan sitä myös lasteni kanssa. Jos se tekee minusta rasistin, niin kyllä, olen mielelläni julkisesti rasisti. En muuta tapojani sen vuoksi, että tässä maassa vierailulla oleva henkilö voi niistä loukkaantua.

Vierailija
24/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monopolinkin voisi kieltää, kun se triggeröi ainakin mulla taloudellisen eriarvoisuuden tunteita.

Korttipelissä taas kuningas on korkea-arvoisempi kortti kuin kuningatar, siis naisten alentamista sekin. Ja ne hahmotkin on niin stereotyyppiset, että en edes tiedämistä aloittaa.

Vierailija
25/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Afrikan tähdessä on blackface?

Arpakuutioista niitä löytyy 1 - 6 joka sivulta.

Vierailija
26/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta monopolinkin voisi kieltää, kun se triggeröi ainakin mulla taloudellisen eriarvoisuuden tunteita.

Korttipelissä taas kuningas on korkea-arvoisempi kortti kuin kuningatar, siis naisten alentamista sekin. Ja ne hahmotkin on niin stereotyyppiset, että en edes tiedämistä aloittaa.

Korttipakka pitäisi ehdottomasti uudistaa niin, että maita on vain yksi ja jokainen kortti on saman arvoinen.

Vierailija
27/66 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v!ttu

Vierailija
28/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin Mielensäpahoittajat laskettu meidän kotiin. Annettu asunnot, kaikki. Sitten kieltävät meiltä lautapelit.

Kuinka pitkään annetaan hyppiä silmille?

Vierailija
29/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vaan, milloin pesäpallo kielletään. Sehän on Tahvo Pihkalan kranaatinheiton harjoitteluun luoma urheilulaji. Nykyään laki vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta teki sotilaskoulutuksen antamisesta luvanvaraista, eli kranaatinheitonkin kouluttaminen vaatii luvan. Pesäpallo on tuon perusteella luvanvaraista, kun siinä koulutetaan sotilaallista taitoa eli kranaatin heittämistä.

Ihan yhtä looginen päättelyketju, kuin Afrikan tähden kanssakin. Kielletään kaikki.

Pesäpalloa ei pidä sekoittaa geishakuulaan, vaikka ne sinänsä synonyymejä ovatkin.

Vierailija
30/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt on taas kohu keksitty. Ei voi muuta kuin nauraa.

Vierailija
31/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korttipakka pitäisi ehdottomasti uudistaa niin, että maita on vain yksi ja jokainen kortti on saman arvoinen.

Mustat kortit vaihdettava vaikka sateenkaariväreihin.

Vierailija
32/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaivaituu hieman lukemaan tätä keissiä koskevia juttuja niin saattaisi havaita että niissä ole ollut kyse Afrikan Tähden kieltämisestä pelinä. Kyse on ollut opiskelijoiden ottamista kuvista joissa peli on ollut lähinnä innoittajana ja niiden kuvien pukeutumisesta ja asetelmasta on sitten yksi opiskelija pahastunut.

Vierailija
33/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaako eri maiden vaihto-oppilaat enemmänkin ap:n kulutustottumuksia ja harrastuksia? Mahtaa olla hankalaa, kun pitää kysyä kaikki erasmus-vaihdon toimistosta.

Vierailija
34/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle negro on negro. Jos ei se käy, mitä sitten?

Vierailija
35/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken kommentoida Iltalehden juttua yliopiston Afrikan tähti hommasta. Kommentteja löytyi joka lähtöön. Kirjoitin pari sanaa : valkoiset ja mustat vaatteet,en muuta. Kommentia ei julkaistu koska se rikkoo keskustelun sääntöjä,että näin.

Vierailija
36/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo peli kaipaa uudistamisen. Pelinappuloiksi geeli tu kki a, rahaa saa taika sei nä stä ja rosvot voisi aina välillä panna milloin pariisin, milloin göteborgin autot tuleen.

Vierailija
37/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä muut yliopiston opiskelijat kehittäkää  seitsemän veljeksen selviytymis lauta peli. jossa veljekset taistelevat jukolasta ja impi vaarasta. kiiluva silmäiset teini tytöt suojelevat metsiä tikoille ja oraville. tuuli viirin rakentajat meinaavat torpan paikalle sähkö myllyä. kunta ei anna rakennus lupia. gtk,n pellet porailevat maille  syviä läpiä. TODELLA SUOMALAISTA

Vierailija
38/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitihän on itse melkoinen afrikan tähti. ensin saksaan ja sitten suomeen missä vaihto oppilaille kaikki on ILMAISTA. hei opiskelu toverit miten hyväksytte hänen suomalaisiin kohdistuvan rasistisen käytöksen.

Vierailija
39/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yliopistot pitäisi kieltää.

Niiden olemassaolo triggeröi minussa aina eriarvoisuuden tunteen.

Vierailija
40/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaisten tulisi etsiä ja takavarikoida kaikki afrikan tähdet. Kyllä niitä löytyy kun aloitetaan kotietsinnät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän