Seurustelukumppani hyllylle
Puolisen vuotta tai kauemmin seurustelua takana. Onko ok laittaa seurustelukumppani "hyllylle" joka toinen viikonloppu ja lomilla, kun omat lapset tulee? Täydellinen katoaminen, ei viestiä tai puhelua ollenkaan sinä aikana.
Elellään paljon arkea yhdessä ja seurustelukumppani minun ja lasteni kotona öitä, mutta omina lapsi viikonloppuina katoaa ja sama juttu lomilla. Mitään yhteistä lomaa ei siis voida suunnitella, kun lomalla hänen lapset ovat hänen luonaan ja on radiohiljaisuus.
Kommentit (36)
Viestiä jos ei kerkiä edes lomalla laittaa niin ei vaan kiinnosta tarpeeksi.
Voisin olla kuvauksen ihminen.
Minua kiinnostaa kyllä seurustelukumppanini mutta ei minulla hänelle mitään asiaa joka päivä ole. Kolmen päivän välein viestitellään parit viestit ja joskus menee pari viikkoa ettei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Kukaan ei nysvää lapsen kanssa kylki kyljessä koko viikonloppua, saati lomaviikkoa/viikkoja. Edes pienen lapsen kanssa ei ole päivää jolloin ei kerkeisi itselleen hetkeä suoda ja vaihtaa kuulumisia ihmisten kanssa. Lisäksi lapset menee nukkumaan ennen vanhempaa jolloin ajankäyttö ei mitenkään ole lapselta pois.
No, minä nysvään.
Jos lapset on sinulla et pidä keneenkään yhteyttä, et vastaa puheluihin tai viesteihin etkä tapaa ketään? Olet lasten kanssa keskenään viikonlopun tai vaikka kesälomalla neljä viikkoa? Ei mitään kontaktia muihin ihmisiin kuin korkeintaan isovanhempien luona kyläily? Illalla et myöskään katso mitään ohjelmaa tai tee muita asioita lasten mentyä nukkumaan vaan menet samaan aikaan nukkumaan tai katselet lapsen unta? Muutoinhan et ole 24/7 vaan lastasi varten ja hänen kanssaan nysväten.
Kyllä me kavereita ja sukulaisia tietysti näemme, mutta emme miesystävääni, koska en halua vielä tutustuttaa heitä. Meillä on niin paljon menoa ja tekemistä lasten kanssa, että ei minun tule hänelle viestittyä välttämättä lasten aikana. En roiku erityisesti koko aikaa puhelin kädessä. En myöskään odota sitä häneltä. Tämä sopii hyvin meille molemmille. Viestitään tai soitellaan jos on asiaa, ei jos ei ole. Näemme kuitenkin säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kuvauksen ihminen.
Minua kiinnostaa kyllä seurustelukumppanini mutta ei minulla hänelle mitään asiaa joka päivä ole. Kolmen päivän välein viestitellään parit viestit ja joskus menee pari viikkoa ettei nähdä.
Siinä tapauksessa et varmaan olisi kumppanin kanssa kuukaudesta 25 päivänä poislukien lomat tai ylipäätään ottaisi ihmistä joka haluaa rakentaa yhteistä tulevaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kumppani ei halua ap:ta lastensa elämään.
Siltä vaikuttaa. Outoa, että muuten niin tiiviisti viettää aikaa.
Omina lapsiviikonloppuinaan... Jos joku on niin vähän tekemisissä lastensa kanssa niin on ok olla soittelematta ja viestittelemättä sinulle koko aikana.
Vierailija kirjoitti:
Omina lapsiviikonloppuinaan... Jos joku on niin vähän tekemisissä lastensa kanssa niin on ok olla soittelematta ja viestittelemättä sinulle koko aikana.
Tapaa heitä muutoinkin kuin ainoastaan lapsiviikonloppuina, käyttää ostoksilla ym. Lisäksi soittelevat välillä niin ei se oleminen ole vain niiden viikonloppujen varassa. Viettää myös lomat kokonaan lasten kanssa, kuten kesäloma monta viikkoa.
En vaan pysty käsittämään, että yhteydenpito jossain määrin minuun olisi lapsilta pois, mutta yhteydenpito muihin ihmisiin ei ole lapsilta pois.
Ehkä siinä on taustalla muuta. Varmaan ei ole tosissaan suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G
T
O W
Mitä tämä tarkoittaa?
Men going their own way
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaa heitä muutoinkin kuin ainoastaan lapsiviikonloppuina, käyttää ostoksilla ym. Lisäksi soittelevat välillä niin ei se oleminen ole vain niiden viikonloppujen varassa. Viettää myös lomat kokonaan lasten kanssa, kuten kesäloma monta viikkoa.
En vaan pysty käsittämään, että yhteydenpito jossain määrin minuun olisi lapsilta pois, mutta yhteydenpito muihin ihmisiin ei ole lapsilta pois.Ehkä siinä on taustalla muuta. Varmaan ei ole tosissaan suhteessa.
On se aika outoa jos lomillakaan ei kuulu mitään. Kuitenkin pitemmistä ajoista kyse.
Ymmärrän, ettei lapsia haluta sotkea uuteen suhteeseen. Kovin helpolla en ketään itsekään lapsilleni aio esitellä. En kuitenkaan ymmärrä, ettei mukana ihmisellä olisi mitään aikaa viestiä seurustelu- tai tapailukumppanille lapsiviikoilla. Kukin tyylillään toki, mutta itse en olisi suhteessa joka on noin yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ettei lapsia haluta sotkea uuteen suhteeseen. Kovin helpolla en ketään itsekään lapsilleni aio esitellä. En kuitenkaan ymmärrä, ettei mukana ihmisellä olisi mitään aikaa viestiä seurustelu- tai tapailukumppanille lapsiviikoilla. Kukin tyylillään toki, mutta itse en olisi suhteessa joka on noin yksipuolinen.
Niinpä. Kaksi täysin eriasia esitellä lapsille ja muuten pitää yhteyttä. Onko ihminen yhtään arvokas jos ei moneen viikkoon lomallakaan kiinnosta tietää kuulumisia.
Mielestäni olisi parasta elää normaalia elämää silloinkin, kun lapset tulee luokse. Tottakai voi tehdä jotain erityistä kivaa lomilla, mutta ei tarvitse eristäytyä tai muuttaa elämää siksi, että lapset eivät ole luona joka päivä. Ajoittaa vaan sellaiset menot mihin lapsia ei voi ottaa lapsettomiin viikonloppuihin.