Läskiviha ei saa lihavia laihduttamaan
ja eiväthän läskivihaajat todellisuudessa edes halua sitä. On kivempaa kun voi tuntea olevansa toista ihmistä parempi ja kauniimpi, vai mitä narttuseni? :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:41"] Ja niin, saatte kiusaajaämmät kommentoida tähän ihan mitä vaan ja voin lyödä vetoa, ettei yksikään lihava ala teidän mieliksenne laihduttamaan. Eikö olekin ärsyttävää? [/quote] Ainoat "kiusaajaämmät" tässä ketjussa ovat kohdistaneet kiukkunsa hoikkiin haukkumalla heitä nartuiksi, psykoottisiksi ja kiusaajaämmiksi. [/quote] Taitaa olla jo aikakin että lihavat pistävät takaisin. Haukkuja me ollaan kuultu jo riittämiin.
[/quote]
Eli taitaa olla aikakin, että varastan naapurin polkupyörän, jos joku on joskus varastanut mun pyöräni? Pistetään paha kiertämään.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:33"]
Läskit hakevat aina ratkaisua läskeihinsä muualta kuin itsestään. Ei se ole muiden vika, että te olette läskejä.
[/quote]
No en ole vielä nähnyt ihmistä, joka syyttäisi muita omista läskeistään.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:41"]Ja niin, saatte kiusaajaämmät kommentoida tähän ihan mitä vaan ja voin lyödä vetoa, ettei yksikään lihava ala teidän mieliksenne laihduttamaan. Eikö olekin ärsyttävää?
[/quote] Ei, omatpa on läskinne. Itse viihdyn hoikkana eikä suurin iloni koostu syömisestä niinkuin ei painon tarkkailukaan ole mun ykkös asia. Se tulee ihan itsestään kun on muutakin intressejä ihmisellä kuin syöminen.
[/quote]
Olen lihava, ja pääasialliset kiinnostuksen kohteeni ovat klassinen musiikki, meditaatio, historia, sukututkimus ja psykologia. Syöminen tuottaa polttoainetta keholle sekä mukavaa kulinaarista nautintoa, ei sen kummempaa.
[/quote] juu selvä, minun intressit ovat ulkoilu koirien kanssa ja uiminen. Neuroottisesta hommasta kun oli kyse kun joku on hoikka :) Pidetään herkkupäivät viikonloppuna ihan lastenkin terveyden takia, ja tsempataan harrastamaan yhtä mieluisaa liikuntalajia. Ihminen ei nääs ole luotu vain istumaan perseellään. Minulta kuoli 40v naapuri keuhkoveritulppaan 2 vuotta sitten, autolla mentiin joka matka ja oli painoa. Ihan terveydettäkin voi ajatella sillä että keksii jonkun kivan liikuntaharrastuksen.
[/quote]
Minulla on liikuntaharrastus, kultaseni. Kävelen (reippaasti) vähintään tunnin päivässä, joogaan sekä hölkkään kolmesti viikossa. Ylipainoa n. 6kg, paino pysynyt samana nyt vuoden ja saa puolestani pysyäkin.
[/quote] ok hyvä!