Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää terapeutti

Vierailija
17.12.2014 |

Terapeutti ärsyttää, koska melkein aina viittaa äitisuhteeseeni tyyliin "näinhän se meni äitinikin kanssa". Huoh. Muutenkin terapeutti ei ole kovin sopiva minulle mutta vaihtaa ei voi kun on ilmasta koko touhu. No kauan ei tuota tarvitse katsella, koska kyseessä on KAT lyhyt terapia. Joitain oivalluksia on kyllä tullut mutta epämiellyttävää koko touhu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä onnenlapsi olen, kun oma terapeuttiparini on ihan täydellinen! Ainoana paikkana maailmassa voin heidän huoneesaan olla koko mörkölaumani kanssa ja jättää ne sinne vankilaan, kun ovesta poistun. Tai vain tulla pehmeänä minänä, jättää pahuudet ulkopuolelle, eikä mikään vahingoita. Olemme tehneet töitä pitkää ja jatkamme yhä.

Mikään ei uhkaa, ei loukkaa eikä pakota minua mihinkään, mihin en ole vielä kypsä.

Vierailija
2/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules AP, terapeutin on sanottava ikäviäkin totuuksia eikä vaan myötäillä. Ole tosissasi parantumisen kanssa äläkä vain hae positiivista "kaikupohjaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se toimii kun ärsyttää. Se on projektiota, kuuluu asiaan.

Vierailija
4/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:32"]

[/quote]

mitä tuo projektio tarkoittaa?

Vierailija
5/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:32"]

[/quote]

Minusta tehoavan terapian ei tarvitse ärsyttää. Ja terapeutti voi kaivaa väärää koloakin noin lyhyessä hoitosuhteessa. Minua terapeutit eivät ärsytä, mutta itken meikein aina ja putoan lapsiminän rooliin. Ja menen umpilukkoon, jos lähestytään liian äkkiä tai väärästä kulmasta. En tiedä itsekään mikä se oikea sävel aina on, mutta mieli reagoi vaihtamalla "minän roolia", jos jokin menee mönkään. Tällaisen on oppinut vasta pitkän ajan kuluessa.

Vierailija
6/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terapeuttikin voi olla osaamaton tai hänen menetelmänsä eivät vain toimi asiakkaaseen. Minulla on lähes täysin samanlaiset tunteet terapeutista kuin aloittajalla. Lisäksi ärsyttää se, että hän pitää kaikkia negatiivisia huomioitani projektioina ja vääristyminä. Huoh, inhoan ajatellakin terapeuttia.

Vierailija
7/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:32"]

[/quote]

mitä tuo projektio tarkoittaa?
[/quote]Minuakin kiinnostais.Mun terapeutti oli kerran mulle tosi ilkeä ja vittuili.Oliko se projektiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän