Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit saavat elämästä enemmän irti

Vierailija
17.12.2014 |

Pääsevät helposti varakkaan miehen vaimoksi niin halutessaan, saavat helpommin töitä, saavat parempia töitä, saavat helpommin vuokrattua asunnon, saavat helpommin anteeksi jos tuli mokattua, pääsevät helpommin piireihin, saavat mukavamman kohtelun...
Siinä oli vain muutama esimerkki.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi niin tajuat, mitä onnellinen elämä oikeasti on. Mun mielestä hyvin koulutetut ja ei niin kauniit näyttävät saavan terveen ja onnellisen elämän ja kunnon kumppanin ja perheen. Minä kauniina naisena sain pettävän sikamiehen itselleni ja suuret sydänsurut aina vaan. Olisi pitänyt ottaa se insinööriopiskelija joka minua aikoinaan kosiskeli, vaikka ei ollutkaan niin hyvännäköinen ja puoleensavetävä kuin tuo ex-mieheni, joka osoittautuikin petturiksi ja psykopaatiksi.

Vierailija
2/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:38"]Kasva aikuiseksi niin tajuat, mitä onnellinen elämä oikeasti on. Mun mielestä hyvin koulutetut ja ei niin kauniit näyttävät saavan terveen ja onnellisen elämän ja kunnon kumppanin ja perheen. Minä kauniina naisena sain pettävän sikamiehen itselleni ja suuret sydänsurut aina vaan. Olisi pitänyt ottaa se insinööriopiskelija joka minua aikoinaan kosiskeli, vaikka ei ollutkaan niin hyvännäköinen ja puoleensavetävä kuin tuo ex-mieheni, joka osoittautuikin petturiksi ja psykopaatiksi.
[/quote]

Eivätkö vähemmän koulutetut voi saada?,On sinulla arvot ja realismi kohdallaan. Ehkä se inssiopiskelijakin olisi ollut kusipää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo on. Tekevät toki kovasti töitä mutta mahdollisuuksia avautuu enemmän.

Vierailija
4/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole korkeasta kouluksestani ja kokemuksesta huolimatta tässä lama-Suomessa uraani toivomallani tavalla onnistunut luomaan. Viime työpaikassa oli suoranaista kiusaamista naisten osalta, onneksi sellaisten taholta joista ei niin ollut töiden puolesta hierarkiassa merkitystä. Lisäksi naimisissa oleva kolleegani ja pomoni ehdottelivat kumpikin härskejä. En ahdistu tuollaisesta häirinnästä, mutta epäkunnioittavaa se oli. Vaikkei ole sormusta sormessa, seurustelen silti. Eli ei pidä paikkaansa. Rikkaan miehen nyt olisi voinut pari kertaa elämässään naida, mutta valitsen rakkauden mieluummin kuin mammonan ja kykenen omalla koulutyksellani ansaitsemaan elantoni vaikkei ura niin hyvin toistaiseksi olisi edistynyt. Elämän tuhlaamista se rahan naiminen, vaikka toki nautinkin designista, koruista ja ravintolaillallisista siinä kuin kuka tahansa muukin. 

Vierailija
5/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten naisten vihaa ja kateutta on aika rankkaa sietää, vaikka tietääkin mistä toisten käytös johtuu.

Mutta toi on kyllä totta, että ulkonäöstä on myös hyötyä. Ja taas toisaalta,  elämä tuo vaikeuksia myös kauniille ihmisille. Itselläni on suuria ongelmia terveyden kanssa, joten ei elämäni ole kuin Kauniissa ja rohkeissa, vaikka kaunis olenkin.

Vierailija
6/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä allekirjoittaisi. Minua koulukiusattiin vuosia, kuulemma vaan kateuden takia. Tuloksena masennus ja itsetuhoiset ajatukset. Selvisihän siitä mutta jätti se minut aika araksi. Olen aina ollut mielestäni mukava ihminen jolla on paljon annettavaa mutta pitkään olin miesten mielestä vaan tyrmäävä ja pantava, ajatuksilla ei niin väliä. Löysin kyllä mahtavan miehen ja ollaan oltu pitkään yhdessä mutta ennen sitä on ollut sarja mustasukkaisia ja omistushaluisia miehiä. Ehkä tosin vaan huono tuuri. Kolmekymppisenä sitä osaa jo iloita hyvistä geeneistä ja korostaa parhaita puoliaan, ikä ja aika teki tehtävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän