Minkälaisista asioista saatte iloa elämäänne?
Pohdiskelen tässä taas yhden illan tylsistyneenä sohvalla kännykkää selanneena, että voisihan sitä jotain muutakin tehdä aikansa kuluksi…
Joinakin iltoina olen yksin ja joinakin 10-vuotiaan lapseni kanssa. Hänen kanssaa käydään ulkoilemassa, mutta muutakin voisi keksiä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella astraaliprojektiota jos elämä on tylsää.
Kokemuksia kenelläkään? Toimiiko?
Olen muutaman kerran onnistunut, mutta ei ole tekniikka vielä ihan täysin hallussa. Selkounia on helpompi nähdä.
Alan kirjallisuudesta kannattaa lukea Charlie Morleyn Dreams of Awakening:
https://www.amazon.co.uk/Dreams-Awakening-Lucid-Dreaming-Mindfulness/dp…
Kiitos vastauksesta, tuntematon astraalimatkaaja. Tiedustelin kokemuksia siitä syystä, että tällä(kin) osa-alueella törmää niin eritasoiin tekniikoihi, eikä viitsi uhrata yhtään aikaa turhuuteen. Haluatko kertoa noista matkoistasi tarkemmin? Hyviä astraalimatkoja ja mukavaa syksyä sinulle.
Eli tätä kehosta irtautumista ja esim. huoneessa kävelyä astraalikehona en ole vielä hallinnut. Mutta olen matkannut jonkin sortin astraalitasolle missä kaikki oli tehty valosta ja energiasta ja kommunikointi tuolla astraalitasolla tapahtui telepatian avulla. En viitsi sen kummemmin kommentoida kenen kanssa keskustelin, koska on hyvin henkilökohtainen asia, mutta täysin erilainen kokemus kuin tavallinen uni. On joitakin luontaistuotteita, jotka auttaa tuossa hommassa, englanniksi mugwort and lion's mane (anteeksi en tiedä mitä noi on suomeksi). Itse onnnistun helposti saamaan kehon sellaiseen astraaliprojektiota edeltävään väreilytilaan, jolloin keho tavallaan tuntuu sulautuvan ympäristöön, mutta se itse irtautuminen on mulle vielä vaikeaa. Olen itse vielä aloittelija tässä, mutta olen kyllä 100 % varma, että tuo on totta, koska itsellä on ollut muutama niin vahva kokemus asiaan liittyen. Harmi vaan, että en vielä osaa ihan 'käskystä' tehd' silloin kun haluan... Ja kiitos hyvät syksyt sinne myös!
Niin ja ton väreilytilanteen jälkeen tulee sellainen vorteksi/energiapyörre ja tähän se mulla usein tössää. En kai oikein uskalla alitajuntaisesti irrottautua kunnolla. Niin ja kannattaa opetella suojaamaan energiasi (videoita tässä YouTubesta) koska jos vahingossa menet alhaisille astraalitasoille, voit kohdata siellä olentoja, jotka tavallaan syövät energiaasi ( en ole itse kohdannut, mutta näin voi kuulemma käydä) Jos kohtaat jotain epämiellyttävää ajattelet vain kroppaasi niin pystyt palaamaan takaisin kehoosi ja 3D-maailmaan.
Läheiset ihmiset, työ jolla on merkitystä, kuntosalilla käyminen, hyvä ruoka ja alkoholi :D
Eli tätä kehosta irtautumista ja esim. huoneessa kävelyä astraalikehona en ole vielä hallinnut. Mutta olen matkannut jonkin sortin astraalitasolle missä kaikki oli tehty valosta ja energiasta ja kommunikointi tuolla astraalitasolla tapahtui telepatian avulla. En viitsi sen kummemmin kommentoida kenen kanssa keskustelin, koska on hyvin henkilökohtainen asia, mutta täysin erilainen kokemus kuin tavallinen uni. On joitakin luontaistuotteita, jotka auttaa tuossa hommassa, englanniksi mugwort and lion's mane (anteeksi en tiedä mitä noi on suomeksi). Itse onnnistun helposti saamaan kehon sellaiseen astraaliprojektiota edeltävään väreilytilaan, jolloin keho tavallaan tuntuu sulautuvan ympäristöön, mutta se itse irtautuminen on mulle vielä vaikeaa. Olen itse vielä aloittelija tässä, mutta olen kyllä 100 % varma, että tuo on totta, koska itsellä on ollut muutama niin vahva kokemus asiaan liittyen. Harmi vaan, että en vielä osaa ihan 'käskystä' tehd' silloin kun haluan... Ja kiitos hyvät syksyt sinne myös!