Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein testin ja sen mukaan olen todennäköisesti Aspenger-piirteinen

Vierailija
17.12.2014 |

Tiedän että netiitesteihin ei pitäisi luottaa mutta pitääkö mun hakeutua johonkin tutkimuksiin ? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Asperger

Vierailija
2/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole mitään vaikeuksia esim sosiaalisessa kanssakäymisessä noin yleisesti, niin et ole asperger.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkimuksiin ja miksi? Ei sille mitään voi tehdä, eli jos siitä ei ole oikeasti haittaa niin ei sun tarvi mitään tehdä, jatka vaan elämääs.

Vierailija
4/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin tein sen testin ja sain jotain 115 pistettä kun alaraja oli vissiin alle viiskyt. :D Hyvin luotettava testi. Koko ikäni olen ollut töissä alalla jossa joudun olemaan ihmisten kanssa, ohjaustehtävissä. 

Vierailija
5/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä semmoisen voi tehdä?

Vierailija
6/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina tuntunut että mussa on jotain vikaa, sosiaalinen kanssakäyminen on hankalaa paitsi ihan läheisimpien kanssa (äiti, sisko, tyttöystävä, paras kaveri). Kukaan lääkäri tai vastaava ei ole kuitenkaan koskaan epäillyt mulla aspergeria vaikka monet tutut ovat sanoneet et vaikutan heidän mielestään aspergerilta. Voiko mulla olla joku muu syy sitten miksi olen outo ja niin erilainen? (On siis muitakin asperger piirteitä kuin vain tuo sosiaalisuuden vaikeus)
T. Mies 21v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä