Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kerroitte raskaudesta lähipiirille?

Vierailija
17.12.2014 |

Kutsuitteko kaikki koolle juhlimaan? Lähetittekö jonkun kivan, vihjailevan kuvan? Töksäytittekö vai sanoa että meille tulee vauva?

Ja milloin kerroitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muakin kiinostaa!

Vierailija
2/2 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä raskaudesta kerrottiin rv 8-12 lähimmille ensin. Miehen vanhemmille kerrottiin yhdessä ja minä omilleni sitten jo aijemmin.
Nyt rv 7 ja olen kertonut ystävilleni ja perheille ihan kasvotusten. Pakko oli kertoa kun kokoajan joku pyytää käymään tai juomaan ja pahoinvoinnin takia en edes jaksa liikkua. Juominen ei tulisi mieleenkään. Ulkopuolisilta salaan mahd.pitkään koska en halua ottaa riskiä että taas joudun yksitellen selittelemään että miksi vauva ei syntynytkään ja miksi kuoli kohtuun. Nyt innolla ja kauhulla seurailen että kuinka käy. Todennäköisyydet on kuitenkin ihan hyvät että turhaan stressaan asiasta johon en voisi vaikuttaa.
-
itse olen vähän töksäytellen kertonut että juu olen muuten raskaana. Mies selittää aina pitkän kaavan kautta että tässä yhden kerran tuolle nyt tuli vähä huono olo ja teki sit testinki ja no positiivinen oli ja laskettu aika vissii sillo ja sillo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla