Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistolaisprofessori: Hurja väite salaisesta vallasta Suomessa – ”Vaaleilla ei ole merkitystä”

Vierailija
17.10.2021 |

"Vasemmistolaisprofessorin mielestä valtiovarainministeriön virkamiehet kahmivat itselleen lisää valtaa kulissien takana.

Rajuista kannanotoistaan tuttu vasemmistolaisprofessori Heikki Patomäki kirjoittaa Puheenvuoro-blogissaan, että valtiovarainministeriön virkamiehillä on poikkeuksellisen paljon valtaa."

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hurja-vaite-salaisesta-vallasta-suomes…

Onko joku yllättynyt tästä uutisesta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut nyt ei ainakaan Suomea pelasta, päin vastoin.

Mikään ei Suomea pelasta, jos vasemmistohallitus saa jatkaa...

Siis etkö tajunnut mistä tässä puhutaan. Ei ole väliä mijä puolue on vallassa kun suunta on valittu. Jotain

ihan pikku pikku asioita saavat päättää.

Vierailija
22/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Patomäki on persu.

Höpö höpö, Ihan ehta komu, ollut vasemmistoliiton ehdokkaana monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otahan onkeesi jolppi. Poliitikkoja tulee ja menee, mutta virkamies pysyy ja päättää..."

Näin isällisesti totesi kämppikselleni ministeriön kesäjuhlilla ihan itse kansliapäällikkö, tosin hieman liikuttuneessa mielentilassa.

Tarpeeksi junttaantunut virkamieskerros, kansliapäällikön alla, on se vaarallisin valtaklikki. Korkea asema, pitkä kokemus ja millään ei pääse eroon. Ministeri on suupala tällaiselle eikä kansliapäällikkökään oikein mahda mitään koska kausi voi olla vain kuusi vuotta.

Vierailija
24/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamieskoneisto tietysti aina edustaa tietynlaista pysyvyyttä. Muutenhan USA olisi mennyt Trumpin aikana sekaisin kuin seinäkello... Joka tilanteessa on kuitenkin pakko lakisääteiset hommat hoitaa, olipa vallassa kuka hyvänsä.

Vierailija
25/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansan mielipiteellä ei ole mitään, ei mitään väliä. Oletteko huomanneet sen? Meitä viedään kun pässiä narussa harhaisen turvallisuuden tunteen kanssa. Me emme ole pian enää Suomi. Olemme antaneet päätäntävallan asioistamme EU: lle. Eliitille. Totta ksi eliitti haluaa itselleen parasta. Perus Pentin mielipiteellä ei ole mitään merkitystä eikä arvoa.

Nyt annamme viimeisenkin vapauden pois. Olemme enää digitaalisia numeroita. Emme yksilöitä.

Vierailija
26/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että seuraavissa vaaleissa ei äänestetä enää perinteiseen tapaan. Keksitään porsaanreikä, että saadaan pitää vallassa ne kenen itse haluavat siellä olevan.

Vierailija
27/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut vasemmistoliiton toiminnassa aktiivisesti mukana, muun muassa eduskuntavaaliehdokkaana 2011. Tuskinpa vain on kääntänyt takkia persuksi.

Vierailija
28/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Suomen talouspolitiikka päätetään Brysselissä ja Frankfurtissa Washingtonin ja Wall Streetin ohjeiden pohjalta. Ei Suomessa tavallinen kansalainen voi mihinkään vaikuttaa.

Vierailija
29/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perussuomalaisprofessorin mielestä valtiovarainministeriön virkamiehet kahmivat itselleen lisää valtaa kulissien takana.

Rajuista kannanotoistaan tuttu perussuomalaisprofessori Heikki Patomäki kirjoittaa Puheenvuoro-blogissaan, että valtiovarainministeriön virkamiehillä on poikkeuksellisen paljon valtaa."

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hurja-vaite-salaisesta-vallasta-suomess...

Onko joku yllättynyt tästä uutisesta?

Korjasin Ap:n aloituksen

heh

30/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Pitkään seurannut Patomäkeä ja hänen julkitulojaan ja niiden perusteella häntä voidaan nimittää kaappi-persuksi vaikka tämä itse ei myönnä olevansa persu ja väittää olevansa vasemmistolainen. Mutta Patomäen kannanotot ovat olleet kaikkea muuta kuin vasemmistolaista.

Voitaisko nyt ottaa kantaa itse argumenttiin eikä keskittyä sanojan identiteettiin? Kummallista ad hominem horinaa taas. 

Vierailija
31/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelee Marinia, Mäkystä, Ohisaloa, Suomelaa, Anderssonia, Arhinmäkeä ja kumppaneita, niin ajattelee vain että ”Onneksi.”

Vierailija
32/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja petoviili isäsi on vasemmiston jäsen, joka valokuvailee lapsia uimahalleissa. :D

Vierailija
33/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri pylläri! Vuosikymmeniähän kuvio meni niin, että voitti vaalit mitkä puolueet tahansa lupauksineen, niin vaalien jälkeen uutisiin ilmestyi valtiosihteeri Martti Hetemäki tai Raimo Sailas ja totesi, että valtiolla ei ole varaa mihinkään vaan itse asiassa täytyy säästää ja leikata palveluista/tuista.

Vierailija
34/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, eikö se valta ookaan demlalla?

Valta on vain melkein kokonaan vasemmistolla. Saadakseen loputkin noi valittaa niistä tahoista jotka ei ole 100% vasemmistolla.

Vierailija
35/35 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mikä hallitus on. Suomalaisille ei paljon jää. Jos Suomi ei maksa itään viedään rahat ja rikkaudet länteen. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Jotkut siinä ohessa yrittää piilottaa  rahojaan  veroparatiiseihin ja ovat sitä mieltä, että velvollisuudet ei koske heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme