YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Heippa vaan kaikille taas :)
Legolatar oli ainakin tuolla jollakin sivulla kuulumisia kysellyt.. Olin kyllä juttujanne lukenut puhelimella, mutta en ole ehtinyt mitään kommentoimaan :)
Eikä oikein mitään uutta täällä. Vuoto onneksi on jo loppunut ja ollaan jo pitkästä aikaa päästy vähän vällyjen väliinkin ;) Liukkaista keleistä päätellen ovis lähestyy ja tulee ihan näinä päivinä, ihanaa kun kroppa toimii taas normaalisti sen oudon ja kamalan vuotohäiriöiden jälkeen! Ja päästiin testaamaan sitä pre seed-liukuvoidettakin, hyvältä tavaralta vaikuttaa. Ja sitä ei muuten tartte laittaa sitten kuin ihan pieni määrä, sekin tuli testattua :D
Sunnuntaina oli mieheni veljen lapsen 2v synttärit ja siellä menikin sitten koko päivä. Talo oli täynnä lapsia ja niiden kanssa oli niin ihanaa leikkiä ja häärätä! Nuuhkuttelin pientä puolivuotiasta vauvaa ja hormonit alkoi hyrräämään varmaan kertaa miljoona.. Ja oli niin ihanaa nähdä myös mies leikkimässä lasten kanssa, lähes herkistyin mietiskellessä miten ihana isä siitä tuleekaan <3
Mutta tässähän tämä. Ovista odotellessa ja sen jälkeisiä piinapäiviä toivoen, että nyt jo vihdoinin tärppäisi. Toivon sitä samaa myös kaikille teillekin! Ja niin, onnea Mikka plussasta :)
Niin joo ja me saimme siltä yksityiseltä gyneltä myös lähetteen miehelle siemenneste analyysiin, mutta päätimme jättää asian tuonnemmaksi raha-asioiden takia. Sen tutkiminen maksaisi noin 70 euroa ja tällä hetkellä jokainen euro tulee tässä taloudessa enemmän kuin tarpeeseen.. Mun palkka putosi noin 600 euroa ja menoja on kummallakin enemmän kuin saisi olla. :/ Pakko saada talous jollain tavalla takaisin tasapainoon. Vaikka olisihan se ollut mukavaa tietää ettei tässä turhan päiten vaan yritetä...
Lefemme: hehee, vähän hihitytti tuo että tuut tänne pakottaan mun menkkoja, mitenköhän se kävisi :D? Ravistelua ja vatsanpainelua? :) kiitos oikeesti tuestasi, tuli tosi hyvä mieli :)
Ihan nopeasti vain huikkaan, että näyttää vähän siltä että viiva taitaa olla vahvistumassa. Tosi haalea haamu se on edelleen, mutta nyt jo silmällä nähtävä joka valossa :) vaikuttaa ihan hyvältä, mutta juhlin vasta jos saan oikeasti selkeän tuloksen. Ja taidan käydä lähipäivinä ostamassa digin, sitten se on ainakin varmaa. Tänään en ehdi kaupunkiin, mutta ehkä huomenna...eli testailu jatkuu, mutta lupaavalta vaikuttaa! Nyt jos alkaisi vuoto, pettymys olisi kyllä todellakin valtava...
Illusia: Voi huikeeta! Jospa se viiva on jo seuraavalla kerralla tulipunainen (tai sininen)! Nyt äkkiä käy hakemassa se digitesti ja testaa ja tuu heti kertomaan!! Pitääpä tulla heti aikaisin aamusta tänne katsomaan!!
Orchid: Kiva kuulla sinusta ja että tilanteesi selkiytyi. Nyt vaan uutta yritystä :) Jospa tämä kierto on superhedelmällinen! Tuo liukkari kuulostaa kokeilemisen arvoiselta! Jos seuraava kierto koittaa minulle niin taidan sen hankkia :) Voi että olisi jo ihana saada se oma esikoinen <3 Kyllä sitä omaa vauvaa sitten katsoo ihan erillä tavalla, kun on pitkään saanut jännittää ja toivoa tuleeko sitä lainkaan.
Mikka: Ehdottomasti olet täällä niin kauan kuin siltä tuntuu ja tule ainakin välillä kertomaan miten raskaus etenee! Sun kanssa olen tarponut täällä jännäillyt tärppiä ja haluan jatkossakin ehdottomasti tietää mitä sulle kuuluu! <3 Ja sinä olet aivan yhtä oikea ihminen saamaan plussa kuin muutkin, vaikka olisivat pitkään odottaneet :) Minusta sinä olet hieno esimerkki monessakin mielessä: lapsien hankkimisessa nuorena, esikoisessa teillä taisi mennä hetki aikaa (10 kk?) ennen kuin tärppäsi (muistelenko oikein?) ja nyt kuitenkin toinen suhteellisen lyhyessä ajassa ja vieläpä osittaisen ihmetyksen aikana (!) ja olet ollut täällä ihana vertaistuki. Kuules, minä ainakin tulin todella onnelliseksi plussastasi, vaikka haikea mieli tulee, kun sinä lähdet plussanneisiin :)
Nuppunella: Niin on tuttuja fiiliksiä siellä, huhhuijaa! :D Ehkäpä teillä just nyt sitten tärppää, kun sen "ei tarvitsisi tärpätä". Toistaiseksi lapsettomana minun on hankala kuvitella millaisia fiiliksiä yrityksen aikana sitten on kun on jo lapsi/lapsia. Varmasti tulee mietittyä edellisten vauva-ajat tarkkaan läpi :D Nooh, minäkin olen kyllästynyt odotteluun, mutta minkäs teet. Saas nähdä kuinka kauan täällä meistä itse kukin odottelee.
Legolatar kp 14/32-35 yk 8
Tänään on kp20 ja tein ihan huvikseni ovistestin ja testiviiva yhtä tumma kuin kp13 ja kp15 eli aika tumma (kp14 oli tummin eli positiivinen), kp16 testasin kanssa, mutta viiva oli jo tosi haalea, yhtä haalea kuin kierron alussa kp5-kp12. Ja sen jälkeen enää en testannut koska luulin, että eihän viivat tästä enää tummene kun ovis oli jo. Tietysti silloin saa ovistestissä olla vahvat viivat kun r-testikin on positiivinen.
Mutta tää nyt tarkoittaa? Toinen ovis tulossa? Onko kellään käynyt niin?
Finest kp20/26-28 yk2
Ollaan täällä näköjään aika moni vähän apeissa tunnelmissa. Legolatar ja Nuppunella, minulla ei vielä ihan yhtä montaa yrityskertaa ole takana kuin teillä, mutta fiilikset aika vastaavat kuitenkin. Hoppuilut, hätäilyt ja varovaisen innostuneet jännäilyt ovat jääneet pois ja jäljellä on... En edes tiedä mitä. Ei oikeastaan suuremmin sureta tai masenna tai mitään, on vain selittämättömällä tavalla tyhjä olo. Koko tämä kierto on mennyt hyvin erilaisissa tunnelmissa kuin aikaisemmat, alkukierron kiireiden takia ei tullut ajateltua yritystä juuri lainkaan ja sitä myöten ehkä sitten nämä loppukierron piinailutkin jäivät välistä.
(Mutta ehkä nämä ovat juuri niitä yrittämisen ajattelemattomuutta ja stressittömyyttä, mitä tarvitaan.)
Orchid, mahtava kuulla että voit jo paremmin ja kroppakin tuntuu taas toimivan! :)
Haamuja tehneet, ainakin Illusia ja Mikka, toivotaan pikaista viivojen vahvistumista ja varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa!
Joku tuolla aikaisemmin kyseli ihmeellisen aikaisesta oviksesta testin mukaan, vaikka kierto aina säännöllinen (anteeksi etten muista nimeäsi, luin tuon kirjoituksesi jo eilen mutten ehtinyt vastaamaan siihen silloin, nyt en pikaistuksissani löytänyt enää tuota kirjoitusta), muistathan että tuo testi mittaa LH-hormonin pitoisuutta, ja ovis tapahtuu yleensä vasta 24-48 tuntia hormonipiikistä. Ovis saattaa siis hyvinkin olla vasta kaksi päivää myöhemmin kuin testi näyttää plussaa, eli on juuri siinä paikalla kuin kierron perusteella voisi olettaakin, eikä mitenkään liian aikaisin :)
Ennustamisesta olette myös puhuneet viime viikolla. Vähän hölynpölyähän nämä ovat, mutta harmittomia sellaisia, joten kerrotaan toki lisää ;) Lasten määrän kertoo vasemman kämmenen ulkosyrjässä, pikkurillin ja sydämenviivan väliin jäävien viivojen lukumäärä. Sydämenviiva on siis se, joka lähtee ainakin minulla etusormen ja keskisormen välistä ja jatkuu kämmenen ulkosyrjälle. Minulla näkyy kaksi vahvaa viivaa ja yksi haaleampi, joka myös haaraantuu päästä. Ehkä siis kaksoset jossain vaiheessa tulossa? :D
Omassa navassa ei tosiaankaan mitään ihmeellistä. Menkat ilmeisesti tulossa loppuviikosta tai ensi viikon alussa, mutta en jaksa niitä sen kummemmin odotella.
Dimou kp 29, yk 6
Tilanne 13.1.
Mymmeli89 (25v) kp36/32 yk5
Toivetta täynnä (24v) kp34/30-32 yk16
Minja76 (38v) kp 32/29-> (km 7/14) jk yk 3
Cecilja (31v) 31/27-33 yk 15
Luna82 kp31/28-32 yk 2 – haamu! varmistustesti tulossa 13.1
Nepala (24v) kp 29/28-30
Dimou (25v) kp29/~34 yk6
Kikke89 kp28/27-31, yk2
Tipi87 kp28/29-31 yk 3
Helmianna kp27/33 yk2
Huolestunut Ensiyrittäjä kp25/27-30 yk3 (km 10/14)
Mindyh kp25/26 yk2
Pia87 kp23/26-30 ya12 (km rv12 2/14)
Adalmiina09 (26v) kp23/28-29 yk8
Muskottipähkinä (25v) kp 22/~35 yk5
Iica86 (28v) kp21/28 yk3
Finest (27v) kp20/26-28 yk 2
Kiia80 kp20/28 yk1
Nuppunella (33v) kp19/27-32 yk8
Tinttu1989 kp18/25-28
Melita kp18/27-28 yk12
Mariele (33v) kp 17/25-29 yk2
Melodpop (33v) kp17/28-31, yk1
JQ (32v) kp 16/26-28 yk6
Jenviko (31v) kp16/28 yk14
Delfi kp 14/29 yk 4
Heinähaave15 (26v) kp 14/29-33 yk3
Legolatar (27v) kp 14/32-35 yk8
Mwiihh kp 13/29-30 yk 2
Ainoaa (26v) kp 12/23 yk3
Nelmis kp 11/25? yk 10 (ku 11/2014)
Seppo07 kp 11/26-30 yk2
Exile kp 11/30-33 yk 10
Nita85 kp 11/42-44 yk 1 km jk (km 10/14)
Orchid87 kp8/23 yk10
Annma (33v) kp8/xx yk 2
Jannuli85 kp 8/27-32 ya 2/2014
Lefemme kp5/25-27 yk12
Vlo kp5/27, yk2
Hönttentönttiäinen kp4/30
Seepra87 kp4/??, yk2
Hiiu (27v) kp3/ 26-30 yk2
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Illusia86 yk2
Noorav
HOPEHOPE
Elmonsteri
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki, Trooppinen tuuli, Mikka
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Sitä haluaisin vielä muistuttaa, että olisi tosi kiva jos saataisiin taas listaukseen mukaan ne yrityskierrot, joilla tärppi on käynyt :) Joten Sminkki, Trooppinen tuuli, jos täällä vielä pyöritte (tai jos joku muu muistaa/jaksaa etsiä) niin olisi kiva saada nuo teidän kierrot mukaan. Mikka taisi olla yk 2, mutta erinäisten epäselvyyksien (heh :D) takia en sitä tuohon listaan vielä pistänyt. Onko sulle Mikka tuo yk 2 hyvä vai pistetäänkö vaikka joku yritys aloitettu x/y?
J Q - olen samoilla linjoilla kanssasi terveellisen ruokavalion suhteen.
Olen miettinyt, että vauvatoive on hyvä syy ottaa itseään niskasta kiinni ja parantaa elintapoja ja ruokavaliota yleisesti. En todellakaan halua alkaa syömään pelkästään pinaattia ja punajuurta, mutta koska painossa olisi kieltämättä pudottamisen varaa, niin mahdollinen raskautuminen ja mahdollisen vauvan terveys motivoivat siinä määrin, että saan jotain aikaiseksi. Ehdottomat kiellot toimivat minulla silloin, kun niitä motivoi pelko. Esimerkiksi pystyin lopettamaan karkin syönnin kuin seinään, kun marraskuussa minulta löydettin (ja leikattiin/loopattiin) kohdunkaulasyövän esiaste. Kun sanottiin, että sokeri on syövän ruokaa, niin kummasti ei tehnyt enää mieli mussuttaa nameja. :)
Stressaamista on varmaan monenlaista - joku miettii voiko syödä papaijaa ja toinen vahvii ovulaatio-oireita (itsehän teen molempia). Koska kyseessä on itselle kokonaisvaltainen elämänmuutos ja suurin mahdollinen toive, niin omaa jännitystä helpottaa hieman se, jos tietää tekevänsä sen mitä voi. Ja koen, että se tavallaan rentouttaa minua kun tiedän mitä kehossa tapahtuu. Ovulaatio-oireiden aktiivinen seuraaminen tässä ensimmäisessä yrityskierrossa on tosin niin uutta, että se hämmentää. Olenko tosiaan ollut aina ovulaation aikana näin turvoksissa ja vatsaa nippailee näin kovin? Miten en ole kiinnittänyt tähän aiemmin huomiota? O.o
Orchid ja Legolatar - tuota liukkaria kehuttiin jollain toisellakin palstalla, itse en ole kokeillut. Samoin kuin kehuttiin vehnänalkioöljyäkin, jonka pitäisi vahvistaa limoja ja tukea ovulaatiota. Tosin eipä ole vielä tuostakaan itsellä kokemusta. :)
Jännityksellä seurailen mitä muille tapahtuu, tsemppiä kaikille!
Itse tilasin eilen netistä ovulaatiotestejä niin kohta pääsee sitten käyttämään niitä. Olen ennenkin käyttänyt niitä mutta vain silloin tällöin enkä oikeastaan ikinä ole saanut bongattua sitä ovista siitä tikusta. Mutta nyt haluan tietää että tapahtuuko siellä kehossa ylipäätänsä yhtään mitään. En oikein ollut varautunut näin pitkään odotteluun.
Mutta tsemppiä kaikille muillekin!
Hellou,
Lista se liikkuu eteenpäin ja tulee sekä iloisia aavistuksia, että maan tasalle pompsahtamisia. On se tämä elämä, kaikki pitää ottaa vastaan, mitä tähän lapsentekoon liittyen tulee, ja kuitenkin koittaa vielä elää muutakin elämää samalla... Onneksi se yleensä onnistuu ihan hyvin, mutta ahdistuneet hetket piipahtelevat kyllä toisinaan.
Ruokavaliomuutoksista vauvaa yrittäessä... Itse söisin mielelläni hyvin terveellisesti ihan yleisestikin terveyden kannalta ajateltuna. Ihan aina ei itsekuri pidä, mutta pääosin terveellistä ruokaa tehdään. Kuten Dimou tuossa totesi, sokeri on syövän ja sen lisäksi monen muunkin tilan, mm. oman endometrioosini, ruokaa ja voi pahentaa sitä. Se ylläpitää myös matalaa tulehdustilaa elimistössä. Tästä kirjoittaa Kaisa Jaakkola, onko joku muu hankkinut kirjan Rakas, reipas raskaus? Jos pieni terveyshihhulointi innostaa, se kannattaa ehdottomasti hankkia! Foolihappo on hyvin tärkeä yksittäinen vitamiini jo yritysaikana, koska se turvaa alkion varhaiskehityksen aikana mm. neuraaliputken sulkeutumisen. Mikäli sulkeutumista ei tapahdu, tulee luultavimmin keskenmeno. Vastikään uutisissa mainittiin, että foolihapon syöminen jo yritysaikana on tulossa kansallisiin terveyssuosituksiin. Lisäksi sitä saattaa saada ruoasta heikosti, jos ei syö runsaasti vihanneksia yms. Minusta tässä on jo niin vahvat perusteet foolihapon syönnille, että jokaisen kyllä kannattaa yksi monivitamiini 0,4mg foolihapolla hankkia :)
Itsellä pienenpieniä menkkatuntemuksia eilen illalla ja tänään, joten pikkaisen ehkä masentaa jo pian vieraileva täti. Testata tekisi silti mieli... Ihan vain testailun ilosta :D Jos menkat tässä pian alkavat, olisi kuitenkin positiivista, että ne ehkä tulisivat hieman lyhemmällä kierrolla kuin ensimmäisen yrityskierron (pillerien jälkeen) 33. päivänä. Jotain hyvää siis...
Onnittelut plussanneille! Ja piristäviä pieniä arjen onnenhetkiä meille vauvatuskissa pyöriville!
Helmianna
Eikus se olikin Melodypop, joka puhui sokerin syönnistä, pardon moi! :) Eniveis, myrkkyä ja koukuttavaa koko mönjä!
Eikä!!!!! Uusikierto alkoi!!! Kp1/25! Yk 3 siis aluilleen :(
Heips kaikki, (varoitan, ei positiivista sanottavaa..)
Täällä masista ilmassa, ei pelkästään yrityksen vuoksi vaan nimenomaan näiden iho-ongelmien takia on mieli maassa. Kävin ihotautilääkärillä, joka kertoi että nyt on pari vaihtoehtoa saada iho kuntoon. Joko syön Tetralysal-nimistä lääkettä ja saan ihon vähän rauhoittumaan ja laitan voiteita kasvoille.. ( voi kuulemma syödä yrityksen ajan mutta kun tietää olevansa raskaana, on lopetettaa kuuri. Joten uskallanko aloittaa?)
Tai sitten, voin syödä (kuulemma ainoaa lääkettä joka auttaisi pysyvämmin) Roacutan 2kk ajan ja ihoni paranee (ehkä kokonaan jopa), mutta se tarkoittaisi myös tuon lääkekuurin ajan ja sen jälkeen 2kk ettei saa tulla raskaaksi.. Joten ollakko tässä sitten aknenaamana vai yrittää raskautta, vaikkei tiedä onnistuuko sekään noina 4kk aikana? :( Ruokavalion muutokset eivät kuulemma auta... Sniif!
Nita85-itkupotkuraivarit
Heips kaikki!
Cecilja, nykyään kahdella a:lla ilmoittautuu muutaman päivän hiljaiselon jälkeen. Pahoittelen, kun näin vain hävisin hetkeksi mutta tilini jostain syystä lukittui, ja nyt kyllästyin odottelemaan asian etenemistä ja loin itselleni toisen tilin. :) Sama vanha Cecilja täällä kuitenkin, näin meidän kesken ilman tuota typerää toista a-kirjainta!:)
Hiljaisuuteeni on ollut myös toinen syy eli menkkojen alkaminen sunnuntaina, mikä musersi minut täysin. Luulin jo turtuneeni mutta kyllä nyt tuntui pahemmalta kuin koskaan. Olen parannellut haavojani nyt pari päivää ja keskittynyt lähinnä töihin.
Asiat sitten kuitenkin lähtivät myös rullaamaan eteenpäin oikein vauhdilla, ja ensi viikolla olisi sitten näillä näkymin jo inseminaatio! Huhhei! Soitin eilen klinikalle ja aika saatiin jo tälle päivälle. Niinpä tuossa aamupäivällä kävimme miehen kanssa allekirjoittamassa hoitosopimuksen, ja ekaa inseminaatiota tosiaan kaavaillaan nyt ensi viikolle tehtäväksi, mikäli ovulaatio ei satu viikonlopulle. Voi olla, että noin juurikin käy ja siinä tapauksessa hoito siirtyy seuraavaan kiertoon. Toki me edelleen luomuillen myös yritämme, mutta toivo alkaa olla jo lopussa. En enää osaa uskoa luomuplussaan, vaikka mitään vikaa ei ole löytynytkään. Toki endometrioosia edelleen epäillään mut sitä ei lääkärimme mukaan kuulemma tähystystetä, koska hoidot ovat tapauksessamme ensisijaisena vaihtoehtona. Olen tällä hetkellä hieman pyörällä päästäni, kun kaikki kävi niin nopeasti mut mitäpä tässä aikailemaan enää. Mieskin on ihan positiivisesti liikkeellä tässä asiassa. Hän ei haluaisi rankempia hoitoja, kun taas minä olisin valmis niihinkin. Ehkä ei kannata mennä asioiden edelle kuitenkaan, vaikka tietysti pelottaa, että jos tämäkään ei tuota tulosta, niin mitä sitten. Inseminaatiossa on kuitenkin vain noin 10-20% mahdollisuus raskautua ja toki mietin, että kannattaako. Mutta pakko on edes yrittää!
Anteeksi omanapailu, mutta paljon on tapahtunut ja niin pitkään olen ollut hiljaa :) Mikka ja Illusia, onnea plussistanne! :) Tervetuloa myös uudet kuumeilijat, teitäkin ehti tänne poissaoloni aikana :)
Cecilja 3/27-33 yk 16
Oho, vautsi Cecilja! Etenee mahtavaa vauhtia uusi suunnitelma! Ei muuta kuin täyttä höyryä eteenpäin, hyvä vaan, että tapahtuu nopeasti :) Onnea matkaan!
Helmianna: Kiitos vinkistä! Tuo Kaisa Jaakkolan kirja vois olla mulle just hyvä! Tilasin heti Adlibriksestä. :) Ja sitä foolihappoa olen minäkin jo ennen aktiivisen yrittämisen aloitusta syönyt, kun gynekin sanoi, että sitä olisi tärkeä olla elimistössä jo ennen raskaaksi tuloa.
Nita85: Iho-ongelmat sucks. Kaveri söi tuon Tetralysal-kuurin ja oli tosi tyytyväinen. Tosin hänellä oli jo lapset tehtynä. Mutta jos lääkäri sanoo, että sen syöminen raskaaksi yrittämisen aikana on ok, niin eiköhän se silloin ole ihan turvallista? Ja sen kanssa voisi sekä saada helpotusta akneen että jatkaa yrittämistä? Roaccutan on astetta kovempaa tavaraa ja siinä voi käsittääkseni olla vähän enemmän sivuvaikutuksiakin. Toinen kaveri söi sitä ja valitti limakalvojen, silmien ja ihon kuivumista sekä hiustenlähtöä. Se ei myöskään kaikilla vie aknea lopullisesti pois. itselläni on vain pientä akneongelmaa suun ympärillä ja leuassa ja kun menin pyytämään tuota Tetralysal-kuuria, niin lääkäri antoi vain Epiduo-nimistä geeliä, joka auttoikin jonkin verran. Mutta sekään ei ole sellainen lääke, jota saisi raskauden aikana käyttää. Tsemppiä!!!
Dimou Varsinaista kiertoa minulla ei ollut, joten laskin ajassa e-pillereitten poisjäännistä. Eli 1 v ja 10 kk yritystä takana.
Ilmeisesti yleistä alakuloisuutta ilmassa. Varmaan tämä vuodenajan pimeys syypää!
Täälläkin nimittäin samaa ilmassa, vaikka plussa tuli. Kerkesin jo katua, että koskaan edes tein r-testin, niin ei tarvitsiisi huolehtia ja hätäillä, että onko asukki vielä elossa. Vaivuin jo synkkyyteen että en iloitse, ennenkuin näen/ kuulen sen. Odottelen tässä vain sitten ekaa sydänäänen kuuntelua kuten te nyt plussaa tikkuun. :)
Voi, kunpa plussia alkais ropista vielä lisää täällä!
Sielunsiskot... voimakasta turnausuupumusta ilmassa. Siksipä en juurikaan kirjottele, ei oo mitään sanottavaa... sitäpaitsi te ihanaiset muut ootte niin hurjan aktiivisia, että hätäseen kerkeen ehkä lukemaan muiden jutut, kun niitä on nin paljon! Ja hyvä niin!
Varsinainen kuumeilu taitaa jo jäädä tän pikkukakkosprojektin osalta unholaan. Ruusunpunaiset lasit on heitetty romukoppaan, ja ällöttävä realisti/pessimisti minussa ottaa vallan. Esikoisen maailmaantuloa alettiin valmistella helmikuussa 2010 ja elokuussa 2012 sain käärön syliin, että eiköhän tässäkin sitä aikaa kulu. Osa minusta jopa toivoo ettei tärppäis tässä kierrossa. Muutenkin tää alkava kevätkausi on aina mulle vaikeeta aikaa, ja sit on vielä ah niin ihanan uhmakas 2v4kk kikkailemassa ja sekottamassa jo muutenki väsynyttä päätä. Usein nyt tuntuu et taidan olla hullu, kun toivomalla toivon että tän kaiken saa taas alottaa alusta. Ja välillä en siis enää edes toivo...
Tietenkin oon iloinen täällä iloisista uutisista (käyn aina peukuttelemassa, mut ei tunnu mulle mielekkäältä käydä pikana huikkaamassa onnitteluja, haluan aina rauhassa kirjottaa tänne, ajatuksella.) ja surullinen suruista, jännittelen mukana ja pohdin mitä kellekkin kuuluu. Etenkin kaikki pitkänmatkalaiset ja samoilla yk:lla menijät: ootte mielessä, vaikken hirmu aktiivinen oo palstailemaan.
Legolatar kiva kun huutelit (taas)! :) Täällä ollaan, vaikkei mitään kuuluiskaan, joka vaan johtuu siitä ettei mulle mitään kuulu ;) En ikinä teitä jättäis heippoja sanomatta. :)
Omassa vyötärönympäryksessä ei mainittavaa. Peruskiertoa, ovis ehkä 2 päivän päästä. Kiertopäivätkin täytyy tarkistaa listasta. Ei vanha jaksa ennee hötkyillä... ;)
Lannistunut Nuppunella 18/27-32, yk8