Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

321/2463 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja tein minäkin muuten tuon sormusjutun. Aika creepyä, kun se alkoi heti vetämään ympyrää kun laittoi käden alle, ja heti kun otti pois, pysähtyi. :o Kokeilin monta kertaa, ja aina sama juttu. Hui! :)

Eli ton mukaan meille ois ilmeisesti tyttö tulossa jossain vaiheessa :D 

322/2463 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2463 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest: Mulla on poikia ja tyttöjä ja mistään ei voinut päätellä kumpi on tulossa. Aivan samanlaisia kaikki raskaudet, mahan mallit, himot yms yms. Eli minä en ainakaan usko noihin. =)

Vierailija
324/2463 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitänyt nuo kaikki paikkansa, paitsi sormustestiä en ole tehnyt. Sen olen huomannut, että aika usein tuo pahoinvointi pitää paikkansa ja samoin mahan muoto. Mutta uskoo ken tahtoo :D 

325/2463 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest täällä kanssa aika hyvin pitivät paikkaansa nuo, kun nyt jälkikäteen miettii. Sormus juttua tosin en tehnyt sillon ja pahoinvointi oli todella kamalaa, vaikka poika tulikin.

J Q minullakin on tuo Ovia käytössä, ja olen mysö tykännyt siitä :) 

Tänään tein tuon sormus homman sitten ja ekana näytti poikaa (ja poikahan meillä on), sitten tyttö ja taas poika. Sen jälkeen ei sitten enää mitään :)

Täällä oli aamulla todella kovat menkka jomotukset, ja olin varma että olisi alkanut jo aamupäivällä vuoto, mutta toistaiseksi on pysynyt poissa. Mutta testaillut en ole, oma olo on niin varma alkavista kuukautisista. Joten eiköhän ne sieltä tule taas kerran. 

Mymmeli 89 kp32/32 yk5

326/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuohon sormustestiin olla nimenomaan oma hius, vai käykö ihan kenen vaan hius? Tekis kauheesti mieli kokeilla, muttakun mulla ei ole niin pitkiä hiuksia että niihin sais sormuksen killumaan... :D

Ja onko sillä sormuksella mitään merkitystä et mimmonen se on?

327/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia :)

Jäi viimeeksi osaan kommentoimatta joten otan uuden yrityksen:)

JQ: Miten usein ja miten paljon otat Maca-jauhetta? :) Itsekin sitä yritin aloittaa syömään ja ihan hyvällä menestyksellä muutaman viikon söinkin, mutta kyllä se melkoisen pahaa on :D Pitäisi varmaan kokeilla noiden vanukkaiden seassa. Maistuukohan kaikki merkit samalta vai onkohan niissä eroja? Ostin Foodie(?) merkkistä viimeeeksi ja alkuun ajattelin, että ei ole niin pahaa mutta kyllä se vaan yököttää ;) Minkätakia itse olet sitä aloittanut syömään?

Carita87: Ihania utrauutisia! :) Ihanaa että nyt pystyt tekemään arjessa asioita normisti, eikä tarvitse varoa ja miettiä että onhan kaikki hyvin. Onnellista raskausaikaa sinulle :)

Nelmis: Pahoittelut sinulle keskenmenostasi. :( Jos haluat enemmän vaihtaa kuulumisia kokemuksistasi, niin tervetuloa tuonne keskenmenon kokeneiden keskusteluun. Itsekin jouduin kauan odottamaan että vuodot loppuisivat ja nyt vihdoinkin kun ensimmäiset menkat on ohi km jälkeen, olo helpottui oikeasti. Joulu oli myös melko paha välietappi, koska silloin olisimme myös kertoneet useammalle sukulaiselle tästä ilouutisesta ja nyt jouluna tuli vain mieleen että toivottavasti sitten ensijouluksi olisi nyytti sylissä tai "edes" raskaana.. Itse aloitin mielelläni noiden yrityskertojen laskennan alusta, koska se tuntui jotenkin vaan paremmalta.. :) Mutta, totta se on että kyllä se aika korjaa osan haavoista vaikka ei aina siltä tuntuisikaan. Voimia sinulle! ja tsemppiä uuteen nousuun :o)

Nita85

328/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ainiin ja tein äsken tuon sormustestin. Lopetin sen kun sain "tietää" että kuudes tyttö olisi tulossa :D Sormus vain pyörii koko ajan. Hihihiii..Enpä taida tuohon uskoa. Riippuu hyvin paljon miten korkealla käsi on ;) Muuten kyllä haluan ja uskonkin noihin juttuihin..Ehkäpä teen sen uudestaan joku päivä :o)

329/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamiolammas, uskon että oma hius ja oma sormus, muodolla ja koolla ei oo väliä.
Kun tein testin, näytti 4 lasta, kun mies teki mulle, ei pyörinyt eikä liikkunut olenkaan. Sitten testasin miestäni mun hiuksella ja sormuksella, tuli 5 lasta ja järjestys oli erilainen. Testailin miehen sormuksella ja taas ihan uudet tulokset. :-D

330/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksella ei ole väliä, voi olla myös ketju. Sormus ois paras olla sellainen tasainen ei mitään krumeluureja. Ja siis myös että joku toinen tekee sen on mielestäni parempi.

331/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita85 Mä oon pyrkiny syömään n. 2 rkl päivässä, että ei siis sinänsä kovin paljon, mutta muistaakseni joku 2-3 rkl on se suositeltu päiväannos muutenkin. :) Yhden ruokalusikallisen upoan chiavanukkaaseen esim. aamulla, ja sitten illalla yritän tunkea toisen rkl johonkin muualle, esim. turkkilaisen jogurtin sekaan, tai mitä nyt ikinä keksiikään syödä. :) 

Eilen kyllä unohtui koko maca ihan vahingossa, joten täytyy tänään taas ottaa! Aamiaisenkin ehdin jo syödä (vhh kookospuuro, niin hyvää!), joten sekin meni jo. Mutta jos illalla sais töiden jälkeen johonkin sitä sitten taas laitettua. 

Eilen illalla taas talleteltiin, jospa tänään taas :) 

Mukavaa lauantaita kaikille, tää lähtee työmaata kohti! 

JQ kp13/26-28 yk6.

332/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JQ: Itse olen ottanut 1tl sitä Macaa kerrallaan joten aikapaljon vähemmän. Ehkä yritän muita coctaileja ja rupeen taas sitä "nauttimaan" :) Jostain ohjeesta luin että suositeltu annostus olisi 2-4tl. 

Pitää pyytää miestä tai ystävää tekemään tuo sormustesti vielä uudelleen,  katsotaan antaako saman tuloksen ja ison perheen ;)

333/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita85, meillä mies syö macaa ja yleensä itsetehtyyn smoothieen sekoittaen. Itsekin olen joskus tuota käyttänyt mut sit se on jäänyt alkuinnostuksen jälkeen. Meillä mies on vähän hurahtanut noihin superfoodeihin muutenkin. Mut smoothien seassa sitä (makua) ei kyllä edes huomaa, kun se sekoittuu sinne niin tehokkaasti :)

Olin eilen aivan varma menkoista juilinnan perusteella. Ei alkaneet. Nyt taas, aamusta jo ollut tuttuja menkkatuntemuksia vatsanpohjalla. Tylsää. Täällä puristelen tissejäni tämän tästä, että joko kipu on laantunut. :D Se on aina mulla selvä merkki siitä, että vuoto alkaa pian. Oikeasti omalla kohdallani on varmasti vaikea tietää, alkaako vuoto vai ei. Esikoisestakin muistaakseni odotin menkkoja tuntemusten peruteella. Toisaalta silloin mulla oli jokin tunne, tietämys. Nyt ei. Lannistaa jo valmiiksi, ja itse asiassa eilen jo muserruinkin miehen edessä ja itkin vuolaasti pettymyksiä toisensa perään. :(

Cecilja 28/27-33 yk 15

334/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille.

Onnittelut plussanneille, toivotaan jarrusukkia ja menestystä matkaan !

Ja pahoittelut km:n saaneille, pitkistä kierroista ja menkoista.

Tulin nyt nopeasti kommentoimaan. Puhelimella normaalisti seuraan ja jostain syystä en pääse sillä kommentoimaan.

Omaa napaa: Mulla alkoi ne menkat 3.1. tuhrulla ja sitten kovenikin samana päiväni. loppui 7.1. kuin seinään. ja eilen töissä ihmettin kipuja, ja niinhän siinä kävi että taas alkoi vuotamaan kuin niagaran putous. (anteeksi yksityiskohdat)

Luulen että mun kropalla menee kierukan jälkeen aikaa tasoittua, nähtävästi. toivon vaan jotta vuoto loppuisi niin pääsisi tallettamaan. 

Ajattelin nyt tilata ovis testejä ihan vaan varmistaakseni että ovis tapahtuu, ja vähän mielenkiinnolla haluisin tietää koska se tapahtuu.

Iloista viikonloppu kaikille!! Yritän päästä kommentoimaan useammin.

335/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiehutin veden, sekotin tl macaa (luomu) siihen ja soijamaidon, join kuten teetä aamuisin. Ohjeessa luki "10-15 g/ pv (ruokalusikallinen)", kun söin tuolla annoksella, alkoi tulla niitä oireireita, miksi monet ovat jättäneet kesken. Tarkistin annoksen tarkalla vaa'alla, niin tuo 10-15 g oli tasakattoinen teelusikallinen!

Kiitos kaikille onnitelijoille edelleen! :) Pelko vaan kokoajan päällä, että keskeytyy, varsinkin, kun luin Nelmiksen kokemuksen. Uusia tuulia, Nelmis! :)

Joilla on PCOS, niin todellakin voi suositella berberiinia, joka kuulemma kurkumaa. Lähti väsymys ja hiustenlähtö loppui! :O

336/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennukseksi vielä, että aloitin berberiinin ehkä pari vk ennen metformiinia, ja sitten söin niitä molempia, kun se o tehokkaampi yhdistelmä.

337/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sormustesti kuulostaa mielenkiintoiselta. Pitääpä kokeilla, kunhan saan jostain sormuksen käsiini. (I know, mikä nainen mä olen, kun en omista yhtään sormusta... :D) Muutenkin uskon noihin merkkeihin, mistä tietää, onko tulossa tyttö vai poika. Olen juuri äitiysneuvolaharjoittelussa, ja siellä kaikkien kohdalla vauvan syke on kertonut sukupuolen (: Eräs äiti myös sanoi, että hänelle on tullut kauhea akne tyttöjä odottaessa, mutta poikien kohdalla ei näpynäppyä. Mutta tietenkin tämäkin taitaa olla aika yksilöllistä, uskoo ken haluaa (;

Minut voi siirtää odottaa selkeyttä kiertoon -otsikon alle. Tänään siis kp 39, eikä menkkoja kuulu. Tein jopa testin, mutta eipä siinä mitään viivaa näkynyt. Ottaa päähän oman kropan toimimattomuus.. En halua odottaa puolta vuotta menkkoja :((( 

338/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, menkoista selvitty! Kauheita kramppeja ja migreeniä päivittäin. Tilasin läjän ovistestejä, kiinnostaa tämän pco:n takia, että onko edes ovista ja jos niin milloin. Oman haasteensa tuo yritykseen myös se, että mies on toisella paikkakunnalla töissä ja vain viikonloppuisin kotona :(

kp5/xx yk2

339/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilja: Pitää testata Macaa smoothien seassa. En ole uskaltautunut kokeilla kun olen ajatellut että se pilaa smoothieni ;) 

Trooppinen tuuli: Mitä ovat ne oireet joiden takia osa lopettaa Macan käytön? :) 

Osaako kukaan auttaa? Km jälkeen on ilmeisesti hormonit sekaisin vaikkakin menkat tuli jo. Akne vain pahenee koko ajan ja masentaa katsoa omaa naamaa peilistä. Ilman meikkiä en enää voi lähteä ulos kun hävettää.  Tietääkö joku jotain hyvää ihotautilääkäriä pääkaupunkiseudulla tai lähellä? Vinkkejä ruokavalioon? Mikä auttaisi..Teininä kasvot näyttivät tältä ja pillerit auttoivat silloin, no nyt en niitä voi aloittaa. .Olen kokeillut lukuisia tuotteita.. Auttaisikohan maidoton/viljaton ruokavalio? 

Nita

340/2463 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macaa saa muuten myös kapseleina, niitä söin itse jossain vaiheessa :)