Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

Vierailija
261/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin pitkästä aikaa tulla hihkaisemaan itsestäni. Tässä viimeiset pari viikkoa on ollut aika haipakkaa, joulua ja uuttavuotta ja muuttoa ja miehen uutta työtä, joten vauvantekoasiat ovat olleet vähän taustalla. Ehkä ihan hyvä niin, ei tule ainakaan liiaksi stressattua :) Makkarin puolella on kyllä muistettu viihtyä, vähintään se joka toinen päivä. Mutta ehkä se stressi taas hiljalleen nostaa päätään, varsinkin kun ovis taisi olla sunnuntaina... Oli kyllä todella kipeä ovis tällä kertaa, ja vieläkin jomottelee. (Hassu fakta, monella täällä tuntui ovis kipuilevan aina oikealla puolella, minulla taas joka kierrossa vasen puoli.) Tästä kierrosta siis tulossa jälleen pitempi, en ajatellut alkaa miettimään testausta ennen kuin aikaisintaan kp 40 jälkeen.

Yritys on siis siirtynyt toiselle vuodelle ja puolen vuoden rajapyykki saavutettu. Jos jotain hyvää tästä pitää miettiä, niin mies on kierto toisensa jälkeen selkeästi enemmän mukana koko touhussa. Alkuun oli selkeästi vähän kauhuissaankin ajatuksesta, eikä voinut puolella sanalla mainitakaan mitään vauvoihin liittyvää, mutta nyt ottaa usein itsekin puheeksi. Maanantaina kävellessämme lähikauppaan pohdiskeli sitä, että pitää sitten ostaa sellaiset vaunut, joilla pystyy liikkumaan hyvin lumihangessakin :D Sängynkin paikka tässä uudessa kodissa mietittiin niin, että mahtuu sitten kehto minun puolelleni myös.

Kovin hiljaiselta nyt tuntuu tämä alkuvuosi joulukuun plussaryntäyksen jälkeen, yrittäkäähän nyt naiset ihan tosissaan ;)

Dimou kp 23/~34 yk 6

262/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

On tämä odottelu välissä kyllä vaan niin puuduttavaa. Välissä mietin, että mitä tässä itse asiassa odotan eniten. Päällimmäinen vastaus lienee se, että ihan ensimmäisenä odotan sitä tietoa, tulenko ikinä koskaan maailmassa tulemaan raskaaksi. Se, joka joskus on ollut raskaana, tietää jo tähän vastauksen. Toisaalta minä en tiedä, mitä tuska on toista/kolmatta/kymmenettä lasta pitkittyneesti odottaessa. Tuskansa siis kullakin.

Eniten tätä tuskaa lohduttaa se, että hyvin suuri enemmistö tulee jollain tapaa raskaaksi ajallaan. Tuo on vain niin helppo unohtaa kärsimättömyyksissään. Siksi siis jokainen maininta tästä positiivisesta ja yleisestä lopputuloksesta ilahduttaa mua suuresti :)! Mieskin sanoi, että miksi olet jo siirtynyt ajatukseen, että ei sitä koskaan tule, ihan just on vasta aloitettu. Miksi ihminen varautuu (tai ei ehkä kaikki, mutta minä!) usein pahimpaan vaihtoehtoon?

Täällä kp21/33 (korjatkaa joku, jos jaksatte - ei siis 34 tuo eka kierto... Muka tärkeä päivän ero ;)) ja aika valuu hitaasti... Ei ole ollut mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, mutta siitä en ota stressiä, koska voi olla olemattakin. Viikon päästä onkin sitten jo jännemmät paikat, jaksais vain odottaa siihen :D! Edelleen nimittäin luulen, että kiertoni on hieman tuota 33 päivää lyhyempi, saa nähdä sitten. Onneksi pian on viikonloppu ja uusi viikko sitten nopeasti alkaakin jo.

Tsemppihalit kaikille sielä nega-päässä tunnevuoristorataa seikkaileville!

Terkuin perävaunusta Helmianna...

kp21/33, yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Dimou, vähän samaa täällä tuolla miesrintamalla: ekalla kiekalla tyyppi vetäisi kerran melkoiset stressit asiasta, nyt jopa heittää läppää tyyliin "et sää pyhällä hengellä sikiä" :D Ihania ovat... Silti en vielä heiluttele ovistikkuja sen naaman edessä, mukavampi, että makkarissa stressaa vain toinen niinä tärkeinä päivinä :D

Helmianna

264/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeiii, ai että miten yksi viiva voi tuoda paljon iloa :) kyseessä siis ovistestin toinen viiva, se on yhtä tumma kuin k-viiva ja kalenterin mukaan on tänään ovulaatio eli kaikki täsmää. Nyt täytyy pitää peukkuja että tällä kertaa jää pulla uuniin.
Huolimatta kovasta alaselän kivusta on hyvä olo ja toivon hyvää oloa teillekin :)
Finest kp14/26-28 yk2

Vierailija
265/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest, jos se testi näyttää tänään plussaa niin ovis on vasta huomenna. Mutta tänään toki on otollisin päivä tallentaa :)

266/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun sanoit, ovistestit ovat ekan kerran käytössä joten en tiennyt sitä. Tokin se viiva oli eilenkin tumma mutta tänään on tummempi.

267/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu, kiitti tuosta ovistikku-tiedosta yllä. Itse vielä niin vasta-alkaja noiden kanssa. On noista kyllä se hyöty, ainakin mulla, että ne selkeesti aktivoi innostusta peiton heilutteluun vielä lisää. Omia tuntemuksiakin tarkkailee, mutta tuo antaa kivasti kyllä vielä lisävinkkiä about oikeasta ajankohdasta....

Helmianna

268/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Tulenpas nyt vielä tännekkin kertomaan meidän tämän paiväiset ultra kuulumiset!

Meillä oli tänään toinen ultra ja asiat olivat menneet parempaan suuntaan. Siellä sen pienen sydän löi kovaa! Hematooma oli merkittävästi pienentynyt eikä siitä pitäisi olla enää vaaraa sikiölle! Sikiöpussi joka oli osittain repeytynyt oli nyt kuroutunut kiinni ja on tällä hetkellä ihan normaali! Olen niin onnellinen näistä uutisista! Lisäksi saan elää nyt normaalia elämää eli ei ole enää minkäännäköisiä rajoituksia. Kyllä oli niin helpottavia uutisia ja iso taakka putosi harteiltani. Ihanaa kun saan viimein nostella esikoistani normaalisti eikä koko ajan tarvitse jännittää tätä raskauden jatkumista!

Carita 9+6

269/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille kaikille, jotka niin kovasti toivotte sitä omaa pientä vauvaa!  Toivon kaikille plussaa mahdollisimman nopeasti!

Ceciljalla taas jännät paikat. Täällä minä edelleen myötä elän sun kanssa. Nyt olisi kyllä jo sen sun plussan aika! Toivottavasti tuolla ylhäällä, joku joka näistä lasten saannista päättää, kuulee nyt tämän ajatuksen ja teillekkin tulisi viimein se plussa! <3

Carita 9+6

270/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita, lämpimät onnittelut, voin kuvitella kuinka iloinen oot. Onneksi on nyt kaikki hyvin!

271/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita, taidat olla munikäinen. Sanoisitko, montaako yk-ta meni ennen kun tulit raskaaksi?

Finest 27v yk2

272/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla Carita, että pääset viimein nauttimaan odotuksesta eikä tarvitse koko aikaa olla sydän aivan syrjällään. Onnea vielä! <3

Vierailija
273/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest ja Helmianna, ovis on 24-46 h ovisplussasta. Joskus voi testi olla positiivinen parikin päivää ja silloin laskisin, että dpo 0 on vikan plussan jälkeinen päivä.

Onnea Carita hyvistä uutisista! Ihana kuulla, että kaikki on hyvin.

274/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Carita, miten iloiseksi tulin uutisistasi! Olen onnellinen puolestanne, nyt vain nauttimaan raskausajasta ihan täysillä! <3 Ja kiitos myös ihanasta tsempistä! Voi kunpa nyt kävisikin niin ihmeellisesti, että meille jo raskaus suotaisiin. Olen nyt palellut ja posket on helottaneet lämpöä, mutta en uskalla toivoa mitään. Menen niin päivä kerrallaan tämän asian kanssa. Maltilla ja liikoja odottamatta. 

275/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku mainitsi tarot-kortit ja tuli mieleen että kuka uskoo näihin ennustusjuttuihin?

Itselle on joskus vuosia sitten tehty ns. sormus-ennustus (esim hius pujotetaan sormuksen läpi ja sitten sitä roikotetaan valtimon päällä. Sormus alkaa pyöriä rinkulaa jos tulee tyttö ja edestakaisin jos tulee poika. Valitettavasti ne jotka eivät voi saada lapsia niin sormukselle ei tapahdu silloin mitään). Vaikea näin selittää miten se tapahtuu, mut onko jollekkin tehty? Silloin kymmenen vuotta sitten ennustus näytti että ekaksi tulee tyttö ja sitten poika. Muistin ennustuksen ja miehen sisko teki mulle viiikonloppuna niin samaa se näytti. Tuli niiin hyvä mieli, että kyllä tää tästä joskus onneksi muuttuu. Suosittelen kokeilemaan jos epäilyttää voiko saada lapsia. Meinaan kaverin työkaveri ei voi saada lapsia ja hänen kohdalla se sormus ei tosiaan liikahdakkaan.

Toinen asia mistä tuli hyvä mieli kun juttelin äidin kanssa. Mun äidin äidin äiti oli saanut viimeisen lapsensa 47-vuotiaan. Eli on mulla vielä melkeen kymmenen vuotta aikaa. :D

Terkuin Minja76

276/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormusjuttu on tuttu ja oon joskus tehnyt kavereille ja mullekin on tehty mutten valitettavasti muista tulosta. Muistan että kun sitä samaa tehtiin niille joilla oli jo lapsia, se näyttikin oikeat määrät ja sukupuolet :-D
Mut äitini, joka on hyvä ennustamaan, näkee mun kädeltä että on tulossa tyttö ja poika. Heitä minä nyt odottelen :) uskon, että joskus tulee...

277/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista kaikille! <3

Finest: joo olemme saman ikäisiä! :) Mulla tämä raskaus sai todella helposti alkunsa, kun ajattelee mun taustaa. Tämä raskaus alkoi yk4 mikä on mielestäni suoranainen ihme, kun mulla on endometrioosi ja pco. Ja esikoista teimme 3.5 vuotta ja hoitojen kautta hänet saimme. Mulla tehtiin tuolloin endometrioosin takia tähystys leikkaus ( laproskopia), jossa endo pesäkkeet poistettiin. Nytkin olin varautunut pitkään yritys aikaan, mutta niin se elämä voi vain joskus yllättää näinkin positiivisesti. <3

Kärsivällisyyttä vain naiset ja luottatte vain siihen, että kyllä teidänkin aikanne vielä tulee! Se raskaaksi tulemisen aika voi olla lähempänä kuin arvaattekaan! Onnea piinailuihinne ja tulkaahan tuonne kevät ja kesä masut ryhmään jatkamaan juttujanne plussan jälkeen! Me odotamme teitä siellä! <3

Carita 9+3

278/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita, ihana kuulla että kaikki kääntyi parhain päin :) onnea odotukseen :)

Minja, mä kyllä uskon ihan täysin näihin ennustus juttuihin. Sellanen vanha höpsö setä teki tän sormus jutun mutten kuollaksenikaan muista vastauksia :D

Finest, munki äiti on ennustanut mulle korteista ja hauskasti piti paikkansa (vaikkakin ihan eri asiaan liittyen ) mun pitiki pyytää sitä tänään ennustamaan mutten muistanut kun se oli käymässä.

Asiasta kissaan, ne jomotukset tekee paluuta, mutta keksein edellisille jo selityksen. Jospa ne oli ovis kipuja? Jos se olikin pari viikkoa myöhässä tän imetyksen takia? Ja nyt olis oikeet menkkajomot, eli joko ne alkaa tai ei, ja jos ei niin vois taas maanantaina uittaa tikkuu pissassa kun sitte olis tavallaan kaks viikkoa myöhässä. Nähtäväksi jää.

Legolatar ohoi! Minne olet hävinnyt? Mitä kuuluu? Mimmukin sua taisi aiemmin peräänkuuluttaa! Tule pian :)

Mikka 20v toinen toiveissa

279/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita ihanaa että sait hyviä uutisia, ja pääset nauttimaan nyt kunnolla raskausasjasta.

Itse en kauheasti usko mihinkään näihin ennustuksiin,vaikka ne joskus osuvatkin ihan oikeaan, esikoista ennustettiin pojaksi ja poikahan sieltä tuliki. Ja myönnettäköön että omistan tarot kortit, mutta ne on jo muutaman vuoden olleet vain tuolla kaapinkätkössä. 

Omaa oloa sen verran että taitaa ne menkat taas tulla. Aivan normaalit olot ennen menkkoja, ja kokoajan on tunne että sieltä ne kohta tulevat. 

Mymmeli89 kp 30/32 yk 5

280/2463 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sormusjuttu on tuttu, mulle ei ole ikinä tehty mut muistaakseni molemmille mun siskoille on ja veljen vaimolle. En muista sitä onko näyttäny oikein.

ON: Täällä taitaa olla keuhkoputkentulehus, kuumetta 37.5 (normaalilämpö on 36.0 joten tää tuntuu jo) joten aika voimaton olo on. Tissit kipänä ja alamahalla välillä kramppeja, mut muutapa ei sitte ookkaan. Sitä vaan mietin, että jos tämä tauti pitkittyy niin antibiootit täytyis hakee, mut uskaltaako niitä syyä ja onko mitään ns. turvallisia jos sattuuki että oon raskaana?

Toivetta täynnä kp 28/30-32 yk 16