YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
voi kiitos paljon :) <3 <3 !!
ja vähän helpotti etei se välttämättä tosiaan tarkoita ettei raskaana voisi olla :)
tänään oli sellaista menkkamaista kipua vaikka menkat on ollu säännölliset ja alkaa vasta ensi viiikolla jos on alkaakseen, toivon todelli että täti painuu jonnekin ihan muualle ;)
mutta tissit ei ole kipeytyny koskaan, ainakaan niij että olisin huomannut...
[quote author="piki piki79" time="31.03.2015 klo 21:14"]
voi kiitos paljon :) <3 <3 !!
ja vähän helpotti etei se välttämättä tosiaan tarkoita ettei raskaana voisi olla :)
tänään oli sellaista menkkamaista kipua vaikka menkat on ollu säännölliset ja alkaa vasta ensi viiikolla jos on alkaakseen, toivon todelli että täti painuu jonnekin ihan muualle ;)
mutta tissit ei ole kipeytyny koskaan, ainakaan niij että olisin huomannut...
[/quote]
ja tämä FINESTille...pakko alkaa vähän skarppamaan ;)
Tänään kp 30. Kierron pituutta en tosiaan tiedä, koska jätin pillerit juuri pois.
Oireina selkeästi pömpöllään oleva vatsa, palelu (36,7 näytti kuumemittari), alaselän kipuilu ja alavatsassakin on jotain tuntemuksia.
Ajattelin odottaa sunnuntaihin (kp 35), teen sitten testin jossei menkkoja kuulu. Saas nähdä, maltanko odottaa sinne saakka! :)
Meneillään kp 27/27. Tänään pitäisi nyt viimeistäänkin menkkojen alkaa. Lämmöt vieläkin koholla(37.4) ja on muitakin oireita ollut tässä jokusen päivää. Ja tää kauhee huono olo, mistä syystä sekin sitten johtuu..on aamuisin ja iltaisin.. Negaa näytti vielä tänään. Eipä auta kuin ootella, mutta kun ei millään malttaisi. :D
Täällä menossa kp 29/25-28, viime kierroissa mulla on ollu pääsääntösesti 26-27 päivän kierrot. Tää on niin kummallista! Eilen näytti testi negaa, nyt kokeilin mielenkiinnosta ovistestillä ja sain hailakan plussan. Jotenki sellanen olo, ettei oikein tiiä mitä ajatella. Su-ma välin olin kuin tulisilla hiilillä. Välillä vatsaa juili niin hirveesti ja olin jo satavarma menkkojen alkamisesta. Töissäkin tuntui, että olisi pitänyt mennä sikiöasentoon. Niin paljon sattui mahaan. Jos nyt oikein analysoin, ni tuntuu että nämä kivut olisivat hieman erilaisia ja tuntuvat vähän eri kohdassa, ikäänkuin alempana kuin normaalisti :O Mä niin toivoisin, että se pahuksen testi näyttäis plussaa tai sitten menkat saisivat jo alkaa! Sitäpaitsi tää aprillipäivähän olisi vuoden paras päivä plussatestin tekemiselle ;) Anteeksi omanapaisuuteni, mutta tää tilanne on jotenkin niin outo :/
Oikein kovasti plussatuulia kaikille!!
Kävin tänään osteopaatilla/jäsenkorjaajalla. Sanoin, että nyt tiedän, mistä johtuu alaselän/ristiluun kipu, se johtuu ovulaatiosta. Sit se rupesi tutkimaan mua ja sanoi, että, mun kohdun alue on aika tiukalla, siitä syystä voi raskautuminen kestää, vaikka ovuloin ja munasolu irtoo niin alkiolla ei ole ns tilaa kiinnittyä. Sanoi hauskasti, että nyt helpotetaan sun vauvakuumeetta ja rupesi poistamaan jännitteitä. Sanoi koko ajan kyllä, kyllä, kyllä se sieltä tulee, malttia vain! :D Raskautuminen voi olla tosi pienestä kiinni. Suositteli pitää alaselkää lämpimässä!!!
Tsemppiä huhtikuulle kaikille ja paljon plussia. :)
Eipä tärpännyt viime kierrosta. Nyt siis Kp1/29-31 Yk4. Nyt keskityn enemmän elämäntaparemonttiin, painon pudotukseen yms ja sivussa sitten yritellään pikkuista alulle. :)
mitä maksaa sellaine oeteopaatti ?
Riippuu vissiin kaupungista, mutta mun osteopaatti maksaa 65e/kerta.
Nega. Huoh...
Annma kp 28/29 dpo11 yk4
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, ehkä tässä kierrossa tärppäisi! <3
Omaa napaa taas kertaalleen:
Täällä eilen bongattu ovislimat ja muut oireet. Illalla peuhattu toiveikkaina. Aamuyöstä sitten alkoi hirveät vatsakivut ja virtsarakon tulehduksen oireet. Paheni niin että aamulla tuli pelkkää verta. Lääkärissä käyty ja Selexid kuuri aloitettu. Tässä meneekin sitten tämä pääsiäinen. Petipuuhia ei voi edes enään harkitakkaan kun vessasta en pysty poistumaan. Tuli sitten vasta kotona mieleen tyhmä kysymys, voiko tällä lääkekuurilla olla jotain vaikutuksia jos hedelmöittyminen on juuri tapahtunut/tapahtumassa??
Kp 1 tänään...
Hyvää pääsiäistä kaikesta huolimatta kaikille!
Nuuskiksentytär, voi pahus, virtsarakon tulehdus ei ole yhtään kiva. Kuurin lisäksi voisit kokeilla yhden jutun. Laita isoon vatiin kuumaa vettä ja muutamat kamomillateepussit. Istu vähän aikaa vadin päällä, sillä höyryllä on parantava vaikutus. Minua on auttanut tosi hyvin, pari kertaa elämässäni ollut tulehdus ja en kertaakaan ole syönyt lääkkeitä.
Kuulostaa tyhmältä mutta kannattaa kokeilla :)
Nuuskiksentytär, Selexid on lääke, jota saa syödä myös raskauden aikana - en siis usko että sillä lääkekuurilla on mitään hirvittäviä vaikutuksia suuntaan tai toiseen :)
Legolattarelle voimahali :)
Ihanaa etten oo ainoo elämäntaparemonttia miettivä. Se minunkin tapauksessani olisi kuitenkin luultavasti lääkärin ensisijainen hoitomuoto, jos lasta ei ala kuulumaan?? Eikö se niin yleensä mene, vai? Ylipainoa minulla ei aivan kauheesti ole, noin kymmenen kiloa, varmaan allekkin. En uskalla käydä vaa'alla, mutta olen lievän ylipainon puolella kuitenkin. :) Rattletina täällä kiinnostaa myös painoindeksisi. Naiselta ei koskaan sais kysyä painoa, aijjaij....mut tarkoitus on hyvä! :D
On ollu niin paljon muuta mietittävää, että kiertopäivätkin piti täältä tarkastaa...
Kp 10/? (ilmeisesti :D), yk5
Hyvää pääsiäistä kaikille kuumeilijoille <3 !
Takas alkuun voi mut siirtää... kp1/ 25-27, yk5. :/
Täällä kp 33/? ja menkkoja odotellessa. Kerrankin olis tervetulleet että sais jonkunlaisen käsityksen omasta kierrostaan!
Minunkin puolesta oikein hyvää pääsiäistä kaikille! :)
Alkuun tämäkin akka. 2/26. Mut hyvää se et menkat on huomattavasti runsaammat, joten mun E-vitskujen, greippimehun ja foolihapon kuuri on tepsiny :) Nyt keskityn uuten työhön ja unohan ovistestit ynnä laskemiset hetkeks :)
Hyvää pääsiäistä! Täällä nyt kp16, dpo 1 tai 2. Vietetään tänään lepopäivää petipuuhista... :D Mä niin toivon että vois kohta kiertopäivien sijaan alkaa laskemaan raskausviikkoja! Tästä se piinailu pikkuhiljaa taas alkaa. Tänään alkaa onneksi kevyt 12 päivän työputki, 5 päivää niistä on 11 tunnin päiviä eli iha hirveästi ei ehdi tuskailemaan odotuksen kanssa. Murtunut varvas vihoittelee edelleen ja särkylääkettä menee paljon. Tuli mieleeni että vaikuttaakohan runsas ipubrofeenin käyttö raskautumiseen? Raskaanahan sitä ei saisi syödä.
Täällä alkoi eilen yk11. Mieli on ihan ok tällä hetkellä. Harmi kun moni muukin on nyt joutunut uuteen kiertoon. Plussia niin kovasti toivoisin teille kaikille sitä kaipaaville :) Itselläni plussan tuleminen ottaa nyt pidemmän aikaa, en tiedä miksi. Jos tässä vielä kestää niin järkevää on käydä meidät molemmat tutkituttamassa. Katsotaan milloin alkaa tuntua siltä, että tekee mieli varata aika.
Kiitos NooraV voimahalista , sinulle myös. Nyt sinulla taitaa olla oviksenmetsästyksen aika meneillään? ;)
Huomaan, että nyt kun tämä palsta on ollut pidempään eikä naiset luovuta palstailun suhteen ja vaan lähde listoilta niin täällä alkaa näkyä lisääntymisen todellisuus. Siinä ihan oikeasti yleensä kestää. Toivon siis, että pysytte listoilla niin nähdään miten kauan kelläkin ihan oikeasti menee aikaa. Se ei ole häpeä tai kenenkään vika, jos plussaa ei heti kuulu. Sellaista se elämä vaan on. Kiva kun olette täällä ja jospa haluatte ollakin vertaistukena ihan tärppiin saakka!
Missä plussat luuraa? Nyt saisi jo huhtikuun plussatilin joku korkata! ;)
Legolatar kp2/30 yk11
Heissan naiset taas :)
Tosta rintojen kipeytymisestä, mulla on aina paria päivää ennen menkkoja rinnat tosi arat! Viimekuussa oli rinnat kaksiviikkoa ennen menkkoja ihan järjettömän arat! Tiedä sitten mistä johtu :D
Täällä ei oikeen mitään kerrottavaa, kummastelen vaan noita menkkoja, kesti tasan kaks päivää?! Mitä ihmettä, aina kestää sen neljä päivää, tosin en valita kun pääsee nopeemmin eroon niistä & yrittämään uudelleen uudella innolla!
Plöh nyt kun pääsis eroon vielä tästä flunssasta & kuumeesta, niin kaikki on oikein mallillaan.
Oikein hyvät pääsiäiset kaikille :)