Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

2101/2463 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina alkoi vuoto, ja eilen vielä vuosi vähän verta mutta tänään pelkkää rusehtavaa tuhrua ja nyt ei sitäkään :0 , mistä oikein voi olla kyse.. Koskaan tällasia mini kuukautisis ollut, vuoto muutenkin oli suht vähäistä,,

2102/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kertokaa te plussaneet, onko teillä kaikilla ollut ns kiinnittymisvuoto ennen plussaa? Vai onko se ikäänkuin ufo - kaikki puhuu siitä mutta kukaan ei ole nähnyt?

Finest kp22/26-28 yk4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2103/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest: itselläni ei ole ollut esikoisen eikä tämän uudenkaan raskauden aikana ollut kiinnittymisvuotoa ainakaan niin, että itse sen huomasin:)

2104/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä oli ollut kiinnittymisvuotoa...silloinkun sitä tuli, niin hän ei tajunnut mistä oli kyse, mutta myöhemmin ymmärti että sehän oli juurikin sitä. Verta tuli tosi vähän, pikkasen haaleen punertavaa tuli samalla paperiin kun oli käynyt vessassa. Aluksi luuli että menkat alkaa, mutta seuraavana päivänä ei enää tullutkaan mitään, joten ihmetteli kovasti

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

Vierailija
2105/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta naiset!
Minäkin olen huomannut, että täällä on paaljon hiljaisempaa kun sillon about 3kk sitten kun tänne liityin mukaan :(
Eipä minullakaan oikeen mitään kerrottavaa ole, kp 16 menossa, ovis oli & meni tai sitten vasta tulossa, en ole tarkkaillut yhtään mitään! Tämä kuu on siis mennyt oikein rauhallisin & hyvillä fiiliksin eteenpäin & vieläpä jotenkin tosi nopsaa :D Ainoa asia mikä jäi ihmetyttämään on se, että eilen kun heräsin niin rinnat oli pamahtanut tosi kipeiksi & ovat turpeat, vieläkin siis sama vaiva ei kiva. Yleensä mulla aristaa rinnat ennen menkkoja, mutta ei ne ole vielä lähelläkään :0
Mutta juuh mullakin vasta yk 3, niin huomaa suuren eron kyllä siihen ensimmäiseen yk, sitä jännityksen määrää silloin sekä sitä varmuutta, että kyllähän se nyt nappaa kun ei ehkäisyä käytä. Pah.
Sitten tuo kiinnittymisvuoto, silloin kun itse olin raskaana minulla ei ainakaan tullut yhtikäs mitään, enkä ole kavereiltakaan kuullut, että olisi tullut :)

2106/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin arvasin, että vain muutama on nähnyt sitä vuotoa ja vaikka sitä vuotoa tulee, ei se vielä tarkoita raskautta koska näinkin on käynyt, että viikko ennen menkkoja tulee pientä punertavaa vuotoa.
On vaan niin hölmöä etsiä vessassa jotain merkkejä, punaisia viiruja, vuotoa kiinnittymisestä :D en sit enää etsi :D
Mulla tulivat rinnat kipeäksi eilen (kp1), nyt on yhtä kipeät kuin ekassa yk-ssä, vähän niinkuin olisivat täynnä tiiliskiviä. Yk2 ja 3 aikana tuntuivat rinnat erilaiselta, olivat painavia muttei niin kipeitä.
Mutta on niin varma olo, et tälläkään kertaan ei onnistunut, vähäisen seksimäärän ja masennuksen takia.
Finest kp22/26-28 yk4

2107/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nyt raskaana olen (en tehnyt vielä testiä, ehkä huomenna) niin minkäänlaista kiinnittymisvuotoa en mäkään havainnut.

2108/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest: pakko sanoa tuosta seksimäärästä että meidän tässä kierrolla harrastettiin seksiä päivää ennen ovisplussaa ja oviksen aikana ei ollenkaan, kiitos flunssan! Ja seuraavan kerran vasta 5 pv päästä siitä testissä näkyneestä plussasta. Näemmä meillä munis hedelmöittyi 2-3 pv vanhoista siittiöistä!

2109/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei mitään uutta kerrottavaa. Ovulaatiota odotellessa. Sunnuntaina ajattelin jälleen aloittaa tikuttamaan ovista. Menkat, jotka alkoi sunnuntaina olivat aika niukat, varsinaista vuotoa oli sunnuntaina ja maanantaina sit enää todella vähäistä. Vain kahtena päivänä piti suojaa käyttää. Nyt tämän kierron yritän ottaan hieman "rauhallisemmin". Viime kierto meni aikalailla stressatessa...

Hilkka K kp 4/25-32, yk 3

2110/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää pitkästä aikaa! Olen ollut taka-alalla koska ketutus on ollut suuri ja en edes halua llaskea tätä yk kertaa yritykseksi. Nyt on menossa kp3/26 yk 4

Eli menkathan ne alko parin päivän viiveellä. Ja siiis kp 3/26 yk 4!!! En siis laske tätä kiertoa yritykseksi.. Jos päivittelette listaa?

2111/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kiinnittymisvuodosta. Mä sitä kans yhdessä raskaudessa bongasin tosin silloin tietämättä mitä se on. Päivän ajan tuli ruskeaa tuhrua.

2112/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään ollut mitään kiinnitymisvuotoon viittaavaakaan, vaikka toiveikkaana yritinkin bongailla :D Ensimmäinen ja käytännössä ainoa oire ennen plussaa minulla oli rintojen kipeytyminen noin viikkoa ennen oletettua menkkojen alkamista. Sitäkään en osannut raskausoireeksi ajatella ennen kuin sen plussan sain. Ja samasta oireesta kärsitään edelleen.  

Himja87 rv 7+5

2113/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kierron loppu vaihe menossa eli kp 28/30-32!! Ajattelin ehkä perjantaina testailla... En viitsi liian aikasinkaan ettei tule ainakaan turhia pettymyksiä. Jotenkin olen niin toiveikas nyt ja yritänkin vähän rauhoitella omia ajatuksia sillä pudotus tulee korkealta jos en raskaana olisikaan.

Oireita kuviteltuja tai oikeita on ollut hväsymys ja hirveä kylmän tunne. Eilenkin kun tulin töistä kotiin oli pakko ottaa peitto sängystä sohvalle kun oli niin kylmä. Kipeeksi en usko ainakaan tulevani kun kuumettakaan ei ollut ja harvemmin kipeä olenkaan. Nyt tänään aamulla tuntunut kummallinen päänsärky tai ei ole kunnon pääkipu vaan jotenkin hassu.

Tiedä nyt sitten näistä, että kuvitteleeko sitä kaikkea outoa vaan itselleen kun toivoo niin paljon. :)

Noh perjantaita odotellessa!

2114/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja täällä menossa kp 18/26-27 yk1

Vierailija
2115/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kiinnittymisvuoto ei ole mitenkään hirveän yleistä. Olen siis lukenut jostain, omaa kokemusta ei valitettavasti ole. Että ei kannata heittää kirvestä kaivoon siksi, että sitä ei näy :)

Ovis oli tosiaan maanantaina. Peitot on heiluteltu ja nyt vain odotellaan. Vieläkin on vähän sellaista jomotusta vasemmalla puolella alavatsaa. Siltä puolelta siis ultrattaessa löydettiin se kypsyvä munasolu. Kohta alkaa varmaan hullu "raskausoireiden" bongailu :D

2116/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollu ennen sitä kind of plussaa yhtikäs mitään oireita. Plussan jälkeen (kp38) rinnat kipeyty ja on muuten kipeet! Onneksi ovat pikkuruiset, helposti paketoitavissa täysin hölskymättömiksi tukeviin liiveihin. Lisäksi vatsan pistoksia, menkkakipuja ja tänään aivan hemmetin kipeet reidet. Ihan ku olisin vetässy jonkun maratonin eilen, enkä siis mitään liikuntaa harrastanut eilen. Lisäksi väsymys: nukun 9-10 tunnin yöunien lisäksi päikkärit. Mutta tosiaan ennen (ehkä)plussatestiä ei ollu oireen oiretta suuntaan eikä toiseen. Paitsi että menkat ei alkanu.

2117/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kotiuduttu eli pääsen taas kirjoittelemaan. 

Mies ei sitä mun lauantaista hailakkaa plussaa meinannut uskoa, mutta tänään tuli viikkonäytölliseen teksti "pregnant 2-3" eli tulkinnanvaraa ei enää ole :) Eli nyt hivuttaudun tuonne takavasemmalle, mutta lueskelen kyllä tätä palstaa ja pidän kaikille peukkuja!

Ainiin, Finest mullakaan ei mitään kiinnittymisvuotoja tullut, eikä pahemmin muitakaan oireita. Kuten aikaisemmin kerroin, menkkanippailut alkoivat epäilytttävän aikaisin, mutta tissit ovat kipeytyneet toooosi hitaasti. Selkein ero mulla oli se että oviksen jälkeen tuo alakerta muuttui ihan rutikuivaksi, ja vessapaperi tuntui ihan hiomapaperilta kun kitkaa oli niin paljon. Mutta nyt sekin on alkanut normalisoitumaan.

Kikke89, rv4+2 (yk 4)

2118/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Jos sattuisi joku Haikara hakoteillä-ryhmästä tämän näkemään.. Laitoin ryhmään liittymispyynnön. Olen tätä ketjua jo pitkään seurannut, pari viestiäkin aikanaan kirjoittanut. Olen 36v., mies pari vuotta vanhempi ja esikoista kovasti toivotaan. Yritystä on keskeytyneen keskenmenon jälkeen takana jo yli 2 vuotta.. Vertaistukea alan jo pikku hiljaa kaipaamaan pitkään yrittäneiltä. 

Kärsimme ns. selittämättömästä lapsettomuudesta. Perustutkimuksien perusteella kaikki kunnossa, nyt alkoi juuri toinen kierto Femarin kanssa. 

Toivottavasti suljettuun ryhmään pääsisin mukaan! Tänne ketjuun oikein paljon tsemppiä kaikille!

2119/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei yrittäjät! 

Pitkästä aikaa. Alkaa yk4 olleen lopuillaan ja ei jännittämisen varaa oo. Tasan kerran tämän kierron aikana on peitto heilunu seksin merkeissä, kylykiä oon muuten kyllä käännelly ahkerasti. Nyt sitte ollaa ukon kans erottu, eli se siitä yrittämisestä tältä erää. Voitte poistaa mut listoilta.. jospa joskus taas takas tuun. Tai mikä parenpaa ois suoraan onnellisena plussanneisiin.. 

Lykkyä teille muille ja plussa tuulia kevään tulon myötä! :) 

-äiskähäiskä

2120/2463 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Täällä kp 28 ja aamulla tehty negatesti, sekä sen jälkeen alkoi pieni vatsan nipistely, eli taitavat olla menkat taas aluillaan. Nyt haluan ottaa vähän taukoa kaiken kyttäämiseen, joten minut voi poistaa listalta. Palailen ehkä myöhemmin taas linjoille. :)

In a boho home -blogi Vanha talo, värikäs koti. Remonttia, sisustamista, vegaaniruokaa, diy juttuja ja lapsihaaveita.
Instagram
Facebook