Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä pitää hävetä jos haluaa todella komean miehen??

Vierailija
17.10.2021 |

En ymmärrä
t. nainen

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tosi lapsellista.

Vierailija
2/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että haluat vain sellaisen naapurinpojan. Miehilläkin naapurintytöt ovat IG-staroja ja huippumalleja natural-meikissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on tosi lapsellista.

lapsellista jos haluaa lapsilleen hyvät geenit? Just...

Vierailija
4/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole itse todella kaunis niin aika lapsellista yrittää saada monta tasoa itseään parempaa

Vierailija
5/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla iso munakin? Minä vaadin kyllä, että nainen on älykäs. Mikään ei ole rasittavampaa kuin yhteiselo ihmisen kanssa, joka on tyhmä kuin saapas. Ihan rationaalisesti älykäs sekä tunnepuolelta.

Vierailija
6/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole itse todella kaunis niin aika lapsellista yrittää saada monta tasoa itseään parempaa

Ja miehet ei koskaan etsi kauniimpaa ja nuorempaa kuin ite ovat? Onko miehet siis lapsellisia?

Vierailija
7/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaatia mallinkasvoista 190-senttistä timmikehoista miestä, jos on itsekin hyvässä kuosissa.

Jos olet pieruverkkareissa kulkeva 155-senttinen lihava harmaa hiirulainen joka lähinnä liikkuu sohvan ja jääkaapin välillä, niin tuollaiset vaatimukset on lähinnä surullisia.

Eli vastaus löytyy peilistä. Saa sitä haluta mitä huvittaa, mutta riippuu itsestä onko se realistista vai ei.

Vierailija
8/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sellainen pinnallisuus nyt varsinaisesti ole ominaisuus, josta kannattaisi ylpeä olla. Mutta ei toki poista sitä, että saahan sitä haluta mitä tahansa. Eri asia sitten se, jos kuvittelee, että on jotenkin absoluuttisesti oikeutettu saamaan mitä haluaa.

Vierailija
9/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos peilistä katsoo läski köllerö jolla on lyhyet jalat niin on kyllä syytä hävetä jos vaatii mieheksi jotain könsikästä.

Vierailija
10/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pidä hävetä, mutta muista, että samaa saalista haluaa moni muukin.

Varma pettäjä! Kun on vientiä, ei pysy housut jalassa! Nähty ja koettu on, valitettavasti.

Parinvalinnassa tärkeämpää on luonne/yhteiset mielenkiinnon kohteet kuin ulkonäkö.

Vierailija
11/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei hae missityyppiä vaan kaunista ihmisenä. Missejä hakevat haluavat päteä ympäristölleen, tosin myös missit voivat olla ihania ihmisinä.

Vierailija
12/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei hae missityyppiä vaan kaunista ihmisenä. Missejä hakevat haluavat päteä ympäristölleen, tosin myös missit voivat olla ihania ihmisinä.

Joo, mutta realismia myös kehiin. Siskoni on tällainen pilvilinnoissa elävä itsepetos-tyyppi, 46v ja eronnut. On mielestään vielä "vientiä riittää" kunnossa (totuus: Ei riitä, ei ole edes deitillä käynyt pariin vuoteen).

Hänellä ikärajana on 30-35 ja tietenkin pitää olla hyväkuntoinen jne.

Niin onko tuo sitten järkevää toimintaa, kun ei osata suhteuttaa omaa tasoa siihen mitä on oikeasti mahdollisuus saada? Hänelle se realistinen vaihtoehto olisi 52v, kaljamahainen eronnut mies. Ei suostu hyväksymään tätä vaan jatkaa valittamista siitä miten hyviä miehiä ei löydy.

Eli keski-ikää lähestyväkin voi olla lapsellinen vaatija jolla ei ole mitään todellisuudentajua tai ymmärrystä siitä, mitä on mahdollista saada ja mitä ei.

Vierailija
13/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia ei ole este seurustelulle

Vierailija
14/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia voi mutta eri asia on mitä saa

Vierailija
15/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe siinä mitään hävettävää.

Itse taas en halua liian komeaa, mieltymyksensä kullakin.

N25

Vierailija
16/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvikkaan. Kateellisiet vaan yrittää häiritä.

Vierailija
17/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olen saanut sen jumalaisen komean, tumman, 195cm pitkän ja iso munaisen miehen, olen itsekin ulkoisesti täydellinen? Vau. Ja vielä minua nuoremman. Toki olen itsekin hoikka, isotissinen ja nättikin.

Vierailija
18/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä komeus naisille merkitsee, mutta minusta miehenä naiskauneutta on tosi monenlaista.

Vierailija
19/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään hävettävää ole, että haluat komean miehen. Jos sen sijaan olet itse ruma läski, sinun tulisi hävetä, että et ymmärrä kuinka odotuksesi ovat epärealistisia.

Vierailija
20/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet ei koskaan etsi kauniimpaa ja nuorempaa kuin ite ovat? Onko miehet siis lapsellisia?

Kyllä. Useimmat ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän