Dodiin :((
11v alkoi valittamaan 1h sitten huonoa oloa ja pääkipua ja tovi sitten stten oksensi komeasti. Itselläni silmätulehdus kolmatta tai neljättä vkoa johon sain tänään silmälääkekuurin nro3 ja kävin silmien "viljelyssä", tuntuipa kivalta se pumpulipuikolla silmien sisäpuolelta pyyhkiminen.
Mitähän oksennustautia nyt on pk-seudulla liikkeellä...jos käy kökö köörimme (mies, minä ja esikoinen) läpi niin pelkään joulunkin puolesta...
Kommentit (8)
Oletko tosissasi 2?
Miten muuten onkohan nuo joulutortut syötäviä kun lapsen kanssa niitä ehdittiin leipoa, eikös nuo pöpöt kuole 200ast uunissa??
ap
Kävin herättelemässä poikaa ja saa ongelmitta leuan painettua alas ja rintakehäänsä. Valitteli kylmää joten peittelin ja jatkoi uniaan säkkituolillaan maaten. Voi pientä..
ap
Kuolee ne pöpöt.Söisin itse huoletta. Nyt on tärkeää, että koko perhe pesee käsiä ahkerasti EIKÄ koskettele kasvoja, varsinkaan silmiä. Vaikea toteuttaa, mutta yrittäkää.
Jos lapsen tulee niskajäykkyyttää tai menee huonoon kuntoon, päänsärky yltyy tms niin heti soitto päivystykseen. Kuten kakkonen mainitsi niin aivokalvontulehdus on yksi vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:54"]
Kuolee ne pöpöt.Söisin itse huoletta. Nyt on tärkeää, että koko perhe pesee käsiä ahkerasti EIKÄ koskettele kasvoja, varsinkaan silmiä. Vaikea toteuttaa, mutta yrittäkää.
Jos lapsen tulee niskajäykkyyttää tai menee huonoon kuntoon, päänsärky yltyy tms niin heti soitto päivystykseen. Kuten kakkonen mainitsi niin aivokalvontulehdus on yksi vaihtoehto.
[/quote]
Onko sitä ollut pk-seudulla tavallista enempi? Voi v! Oma lapsi kolmatta vrk kuumeessa (siis alle 39 ollu kokoajan ja lääkkeillä saa laskettua) valittelee pääkipua...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:00"]
Saako lapsi leuan kiinni rintaan?
[/quote]
En tiedä, nukahti säkkituolins apäälle hetki sitten, ajattelin hetken aikaa antaa hänen nukkua..googletin jo tuosta aivokalv tulehd ja helvetti nyt sekin pelottaa:(
ap
eihän ole aivokalvontulehdus????