Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinhdymme rannalla,varaan usein hotellin jossa ei altaita.

Vierailija
17.12.2014 |

pääsee vähän halvemmallakin. En jotenkin viihdy altailla,jos hotelli on aivan meren lähellä niin mielummin olemme lasten kanssa siellä, Välillä varjossa ja välillä istuskellen rannalla niin että aallot liplattaa vyötäisille:) Mukavaa:) onko muita jotka valitsevat mielummin hotellin jossa ei allasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime talvena 2 viikon Thaimaan-matkalla kerran rannalla - kävelemässä. Meri on kaunis, mutta ihailen sitä mieluummin hotellin uima-altaalta. En tykkää uida meressä, kun siellä voi olla kaikkea inhaa (kaloja, meduusoita, you name it). Siksi hotellin valinnassa hyvä allasalue onkin tärkeä.

Vierailija
2/3 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaikka olisikin. Muistaakseni vain Madeiralla olen viihtynyt altaalla yhtään pitempään, kun siellä ei käyttökelpoisia rantoja ole. Mutta pitkät ja ihmisistä hiljaiset rannat ovat minun juttuni. Jos niille päästäkseen pitää nähdä vaivaa, näen sen mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varaan aina hotellin rannalta, mutta uima-allaskin pitää löytää. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että rannalla on kiva olla. Ja jos menee merenrantakohteeseen, niin kyllä loman yksi kohokohta on se meri ja ranta ja on tosi kiva oleskella rannalla. Mutta tykkään kyllä esim. heti aamusta käydä uimassa uima-altaalla. Joissakin maissa on niin raju laskuvesi, että en tykkää kävellä merenpohjaa pitkin uimaan, ikäviä kuoppia ja vaikka mitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme