Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sulatat kinkun?

Vierailija
17.12.2014 |

Varsinkin jos jääkaappiin ei mahdu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tehdään jääkaappiin tilaa.

Vierailija
2/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni jääkaappi jotenkin sekaisin pari vuotta sitten kun laitettiin yli 10 kilon kinkku sinne sulamaan. Jääkaappi ei itse jäähdyttänyt, koska kinkku antoi niin paljon kylmää. Voit ja maidot piti heittää pois, kun kerkesivät mennä pilalle ennenkuin huomasin. Eli en suosittele jääkaappia isolle kinkulle.

Nyt on kinkku tuulikaapin lattialla viileässä sulamassa. Joskus on sulatettu ihan huoneenlämmössä.

Vierailija
4/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön lavuaariin olen aina sen laittanut sulamaan n. 3 päivää ennen paistoa. Pussissaan siis. Nythän sen voi sulattaa myös esim. parvekkeella, kun on niin lämmintä. Vatiin vaan sulamaan. Näin tekee kaikki meidän suvussa.

Vierailija
5/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:46"]Keittiön lavuaariin olen aina sen laittanut sulamaan n. 3 päivää ennen paistoa. Pussissaan siis. Nythän sen voi sulattaa myös esim. parvekkeella, kun on niin lämmintä. Vatiin vaan sulamaan. Näin tekee kaikki meidän suvussa.
[/quote]

Jep, niin täälläkin. Ulkoeteinen on myös kätevä paikka, jos sellainen omassa kodissa on.

Vierailija
6/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parvekkeella sulamassa, mutta sunnuntaiksi on luvassa pakkasia. Pitänee siirtää sisälle silloin. Tulee sen 2 vrk sisällä huoneen lämmössä ennen paistoa. (yleensä 1 vrk ollut) ap.

Vierailija
7/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkään paljon.

Vierailija
8/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrossa 7tuntia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme