Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on viimeaikoina ollut vähän suolisto-ongelmia ja istuin erään ainoassa vessassa n. 40min.

Vierailija
17.10.2021 |

Oli vähän noloa, kun yhtäkkiä ovi aukesikin ja porukka ihmisiä pällistelee ovella ja minä istun pöntöllä puhelin kädessä.
Oven taakse oli tullut n. 5 ihmisen jono ja kuulin, kun joku sanoi oven takana, että ollaanko tuolla edessä hengissä, kun ei kuulu mitään ja vessa on vain lukossa.
En olisi arvannut, että työntekijät tulevat avaamaan oven!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc:n pitäminen varattuna 40min ei ole tavallista käyttäytymistä. Ei mikään ihme, että ihmiset luulevat sinun pökertyneesi sinne!

Vierailija
22/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huhuili kyllä ja koputtikin, mutta en vastannut mitään. Ajattelin kai vessassa saa istua rauhassa! T.ap

Just joo... eikä kuupassa käynyt ajatus että olisit vastannut että menee vielä puoli tuntia päkistelessä.

Kannattaa muuten mennä lääkäriin suolisto-ongelmien takia, taustallahan voi olla vaikka kasvain tms vähemmän kivaa.

Ei onneksi pitäisi olla. Minä tiedän, että mistä nämä johtuvat :).

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi väittää, että se ovi vain yhtäkkiä aukesi. Kyllä sinua varoiteltiin. Oma on ongelmasi piste.

Vierailija
24/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut paikalla niin olisin huutanut sinulle, että tuonko pihdit 👍

Vierailija
25/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät ap, että yleisen vessan varattuna pitäminen on tietynlaista ympäristön häiriköintiä. Ei ole siis ok käytöstä todellakaan. Onneksi monissa paikoissa on kolikko vessat. Se aika hyvin pitää loitolla tuollaiset törpöt!

Vierailija
26/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä. Ei kukaan saa 40 minuuttia kulumaan vessassa. Joko ne tarpeet tulevat tai eivät. Jos jälkimmäinen niin silloin poistut vessasta, mutta herääkin kysymys, että miksi olet sinne vessaan edes mennyt. Ihan pöyristyttävää käytöstä, vaikka trollihan tämä taitaa olla taas kerran.

Vierailija
27/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse kerjäsit tuota. Oliko niin vaikeaa avata se suu?

Vierailija
28/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäslaista tavaraa tuli?

Vierailija
29/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten joku voi istua noin kauan pöntöllä saamatta pukamia. Itselle niitä tulee todella herkästi (sellainen kudostyyppi). En voi ollenkaan jäädä pöntölle istuskelemaan ja odottamaan, jos pska ei ole tullakseen. 40 min odottelun jälkeen olisi varmaan jo peräsuoli luiskahtanut ulos

Vierailija
30/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään normaalilla ihmisellä voi kestää vessassa käynti noin kauan. Jos et ymmärrä sitä itse, että et voi käyttäytyä noin niin silloin et liikkua yksiksesi vaan tarvitset jonkun holhoojan mukaasi.

Vierailija
31/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas, kun arvaan,tuon jälkeen tulit ulos sieltä vajaassa parissa minuutissa eikö niin? Mutta olisitko tullut ilman tuota episodia? Veikkaan, että et. Eli kupeksit siellä ihan huviksesi?

Vierailija
32/33 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kovakin löyhkä jälkeesi?

Vierailija
33/33 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkä istunto on jo syytäkin henkilökunnan tulla katkaisemaan