DNA möi puhelimessa puhelimen
ja sanoi senkus meet sitten vaan asennuttamaan sen liikkeessään. Siellä ei sujunutkaan kuten piti:
-Emme asenna ilmaiseksi maksaa 39 e..
-No voisitko laittaa ees puhelimen käyttökuntoon
-Se on niin että jos me alamme asentamaan kortit ja muut siinä menee meiltä tunti ja meidän työaikaa
tuota,ÖÖÖÖ?
Eikös ne äijät ole TÖISSÄ SIELLÄ palkalla???
Miten voidaan myydä puhelin jota ei saa käyttöön kuin 39 eurolla?
ja oli vielä kallis puh.
Ovatkos muut törmänneet tällaiseen.
Kommentit (10)
Ja olen siis ainakin 10 ollut asiakas ja kaikki keskitetty ko firmaan
Kuka on niin hölmö, että ostaa puhelinmyyjältä puhelimen, jos kuitenkin pitää mennä sinne liikkeeseen? Kun ostaa puhelimen liikkeestä, niin selviää heti, pitääkö maksaa jotain asennuksista. Itse ainakin olen aina saanut tingittyä kaupan päälle puhelimen laittamisen käyttökuntoon, mm. kaikki tiedot on siirretty vanhasta puhelimesta.
kuinka käsiä te oikein olette jos ette edes puhelinta omin avuin saa käyttöön....
Siis miten asennuttamaan..?
Mitä siinä pitää asentaa?
Töissä palkalla? Toki ovat. Firma maksaa tämän palkan laskuttamalla asiakkaita esim. palveluista.
Xiaomi 72e ja hyvin on pelittänyt. Tosin käyttöönotto vähän kangerteli mutta kun maailmanlaajuinen tiedonkeruuyhtiö taustalla niin tulihan siitä valmista. Itsellä tuli lasku tälle kuulle 3 kertaan. Onneksi ei ole suoraveloitusta. Kaiken lisäksi kk maksu oli väärin. Palvelimet ulkomailla joten voi sattua ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin hölmö, että ostaa puhelinmyyjältä puhelimen, jos kuitenkin pitää mennä sinne liikkeeseen? Kun ostaa puhelimen liikkeestä, niin selviää heti, pitääkö maksaa jotain asennuksista. Itse ainakin olen aina saanut tingittyä kaupan päälle puhelimen laittamisen käyttökuntoon, mm. kaikki tiedot on siirretty vanhasta puhelimesta.
Ihan hyvä idea koska silloin on palautusoikeus.
Jos ostaa liikkeestä niin sitä ei ole. Äidilleni tapahtui niin että möivät ylihintaisen kännykän (doro) jonka piti olla yhtä helppokäyttöinen kuin se vanha. Ei se sitten ollutkaan eikä se osannut sitä käyttää. Eivät suostuneet ottamaan sitä takaisin vaikka myyjä oli valehdellut.
Elisa oli kyseessä.
Kyllä minua on ilmaiseksi autettu uuden puhelimen käyttöön otossa. Eli SIM kortti laitettu paikoilleen jne. Nuorilta pojilta DNA liikkeessä se käy näppärästi.
Ja puhelimessa ei siis puhuttu mistään maksusta vaan kehoitettiin vaan ystävällisesti pyytämään asennus ja että ne tekee sitä koko ajan siellä juuri.
Vituttaa, luuri oli kallis ja tuollainen jättimaksu päälle. Lähettelen puhelimen takaisin sitten.