3v terapia loppuu huomenna, pitäisikö viedä kukka?
3 vuoden tiivis kuntoutuspsykoterapia loppuu huomenna, vointi hyvä, siksi loppuu. Terapia niellyt rahaa aika paljon, mies todennut että psykiatri tehnyt jo useamman etelänmatkan niillä rahoilla. Kuitenkin tuntuu että kun ollaan tiiviisti tehty töitä ja vointi muuttunut paljonkin, pitäisikö jotain viedä... Mitä mieltä?
Kommentit (22)
Juu psykiatri. Tuskin mitään päätelmiä tekee.
Toki, miksipä ei. Jotku vie, jotkut ei. Vähän niinkuin päiväkotiin/kouluunkin. Älä nyt kuitenkaan omalla kuvalla varustettua mukia vie ;) Kukka on hyvä. Vaikka amaryllis, kun joulukin on tulossa.
Hah omalla kuvalla varustettu kuva olis hauska! Ei kai ;)
Ap
Siis kenen terapia loppuu? Otsikosta saa sen käsityksen, että 3 vuotiaan lapsen terapia on loppumassa.
ei mitään haisevaa kukkaa allergiariskin takia
No, minä kirjoitin omin käsin kirjeen, tein itse jotain, ostin jotain, leivoin jotain... Ja yhä olen yhteyksissä terapeuttiin. Hän sanoi,että itse kirjoitettu kirje oli tärkein.
90-luvulla oli joillakin vielä tapana antaa lääkärille joulumuistaminen, mutta enää se ei ole tapana.
Siis mun 3 vuotta kestänyt terapia loppuu huomenna. Olen aikuinen ;)
Ap
En ymmärrä kysymystäsi, tietenkin viet lapsesi sinne jos se on hänen terapiansa, eikä kukkaa?
Kyllä mä varmaan veisin kiitoksena jotain pientä edes, vaikka sitten joulutähden tai suklaalevyn. Tietysti olettaen, että terapia on sujunut hyvin :)
Toki hän on paljon rahaa tienannut, mutta varmasti joka pennin ansainnut ja aikoinaan opiskellut selkä hiessä ja mahdollisesti köyhistellyt parempi tulevaisuus tavoitteenaan.
Mä vein ison sidotun kukkakimpun.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:31"]Suklaarasia parempi vaihtoehto
[/quote]
EI suklaarasiaa! T: Hoitaja ;)
Vein uusimman Finlandia-palkinnon
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:53"]
Kyllä mä varmaan veisin kiitoksena jotain pientä edes, vaikka sitten joulutähden tai suklaalevyn. Tietysti olettaen, että terapia on sujunut hyvin :)
Toki hän on paljon rahaa tienannut, mutta varmasti joka pennin ansainnut ja aikoinaan opiskellut selkä hiessä ja mahdollisesti köyhistellyt parempi tulevaisuus tavoitteenaan.
[/quote]
Mistä tiedät, ettei ole rikkaaste perheestä eikä koskaan ole tarvinnut "köyhistellä"?
Totta kai! Vie vaikka joulukukka, niin ei ole niin selvästi pelkkä kiitos terapiasta -puska.