Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Mitä mieltä todella tummista ja isoista nännipihoista?

Vierailija
17.12.2014 |

Itselläni on, ja tuntuu, että mieheni ei oikein pidä niistä. Ei ole mitään sanonut, mutta katselee välillä niitä oudosti. :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että monilla nännipihat tummuvat raskausaikana? Eiköhän niihinkin perintötekijät vaikuta aika paljon, kuten muuhunkin ulkomuotoon.

Vierailija
2/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:29"]

Tiesittekö, että monilla nännipihat tummuvat raskausaikana? Eiköhän niihinkin perintötekijät vaikuta aika paljon, kuten muuhunkin ulkomuotoon.

[/quote]

Tämä varmaan selittää, miksi isot ja tummat nännipihat eivät silmääni miellytä. -7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni opiskeli lääkäriksi ja sanoi mulle, että raskausaikana nännipihat sitten muuttuvat tummiksi. Vuosia myöhemmin menin toisenbkanssa naimisiin ja sain lapsen. Olin ottanut tuon faktana, mutta väri ei muuttunut ollenkaan.

Vierailija
4/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajat nännipihat kiihottaa !!

Vierailija
5/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset ja jotenkin vastenmieliset.

Vierailija
6/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:56"]

Itselläni on, ja tuntuu, että mieheni ei oikein pidä niistä. Ei ole mitään sanonut, mutta katselee välillä niitä oudosti. :(

[/quote]laita kuva ?

[/quote]

laita kuva oudosti katselevasta miehestä!

Vierailija
7/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat ja pienet on kauniimmat. Tämmöstä se on, ehkä 10v päästä isot ja ruskeat on muodissa :)

Vierailija
8/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laajuus ei haittaa. Tummuus...nooh, ehkä vaaleat viehättävät enemmän, mutta jos nainen on muutenkin vähän tummempaa sorttia, niin kai se sopii. En kyllä ajattelisi tuota asiaa hirveästi. Naisen ylävartalossa huomioni kiinnittyy kokonaisuuteen eikä missään tapauksessa nänneihin tai edes rintoihin välttämättä. Olen huomannut toisten miesten juttuja lukemalla, että miehet ovat todella erilaisia tämän asian suhteen ja toiset miehet katsovat rinta-aluetta niin tarkasti, että ei itselle tulisi ikinä mieleenkään. Itse katson naista enemmän vyötäröstä alaspäin tai en ainakaan joka tapauksessa huomaa rintojen eroja kovin hyvin. -mies-

Vierailija
9/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks lysti. Peppu on se joka merkitsee. M35

Vierailija
10/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin nähdä kuvan siitä miehen oudosta ilmeestä. :D

Vierailija
11/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina jotenkin ollut epävarma pienistä vaaleista nänneistä/nännipihasta. :o

Vierailija
12/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, mutta jos muuten on täydellinen paketti niin siedän

Vierailija
13/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kerran saunassa yks nainen että voi kun sulla on ihanat nännit. Vilkaisin omiani että nää imetysten venyttämät vai... Aika outo kommentti. Itse en oo edes ajatellut että nänneillä on jotain merkitystä, paitsi vauvalle.

Vierailija
14/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pieniä ja vaaleita nännipihoja huomattavasti tärkeämpänä, kuin rintojen kokoa. Isoilla roikkotisseillä on kyllä myös useammin todella laajat, tummat ja häilyvärajaiset nännipihat. T: Tissimies

Vierailija
15/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tummui nännit ja nännipihat vasta toisessa raskaudessa, mutta ne vaaleni synnytyksen jälkeen. Raskaudet ei ole nännipihojen kokoon vaikuttaneet, mutta nännit ei enää ole pehmeät kahden imetyksen jälkeen vaan aika nöpöttävät. Joskus kaipaan teininännejäni, kun nännit oli ihan pehmoiset.

Vierailija
16/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleneeko nännit/nännipihat raskauden jälkeen takaisin normaaleiksi? On nää törkeen näköset omasta mielestä ainakin. :( T: rv29

Vierailija
17/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not my cup of tea.

Vierailija
18/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita, niin mieluummin pienet ja vaaleat. Koska en saa, niin yksi lysti. T: Mies

Vierailija
19/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollekin tulee isot lautasen kokoiset ja toiselle sirot pienet, mikä syy tähän on? Voiko jollain aineella va alentaa niitä?

Vierailija
20/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:56"]

[/quote]laita kuva ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi