Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu pahoitti mieleni (Liittyy raskauteeni)

Vierailija
17.12.2014 |

Saatiin eilen ultrassa tyttölupaus. Mies sitten osti ultran jälkeen pikkuiselle ensimmäisen mekon. Pistin Facebookkiin päivityksen jossa kerroin tyttölupauksesta, kuvaksi pistin miehen ostaman mekon kuvan. Eräs tuttuni oli kommentoinut äsken päivitykseeni tähän tyyliin "Tosi suloinen mekko, mutta eikö ole aikaista ostellla mitään röyhelöitä? Tai no, voihan tuon sitten vaikka myydä jos jotain sattuu." Minusta tuo oli todella mautonta. Voi olla että olen jotenkin herkillä mutta pahotin mieleni tuosta kommentista. Mitä ihmettä tuolle tutulle pitäisi sanoa? Vai sanonko mitään?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään.

Vierailija
2/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian herkillä, älä sano mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tyttölupaus? Tosi mauton kommentti fb-kaverillasi.

Vierailija
4/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset manaajat.. Tottakai varmaan kaikki tietää että jotain voi mennä pieleen, mutta mä ainakin olen aina iloinnut hyvistä uutisista heti kuultuani ne. :)

Vierailija
5/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on törkeä mutta oikeassa.

Vierailija
6/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei mieti mitä kirjoittelevat. Koita olla välittämättä, mikä lie kateellinen pösilö.

Ja onnittelut tulevasta vauvasta! :)

Vierailija
7/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään ellet ole 110% varma, ettei takana ole toistuvia keskenmenoja. 

Vierailija
8/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ämmä. Kiitä kannustamisesta ja päivän pilasmisesta.

Vierailija
9/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän toivoo lasta eikä ole saanut tms. Tökeröä kommentoida tuolla tavalla, jos itsellä on paha olla. Sinuna antaisin olla kommentin.

Tunnistan itsessäni kyllä kateutta kun kuulen vauvauutisia. Monta vuotta yritystä takana ja kyllä välillä oon itkutkin tirauttanut kun kuulen että taas joku on raskaana eikä meillä oo onnistunut vieläkään. Yritän aina kuitenkin onnitella onnistuneita ja itkeä itkut sitten yksin. Mutta raskaus voi saada ihmisissä aikaan monia tunteita. 

Vierailija
10/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö sitä mennä facebookkiin hehkuttamaan.Itse en mennyt.Olen synnärillä töissä ja tosiaan kaikkea voi sattua.

Vierailija
11/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vastaamatta ja tykkäämättä. Mustakin ajattelematon kommentti, oikeassa hän on mutta ei tuota voi sanoa pahoittamatta mieltä. Eikä asia hänelle edes kuulu, tuollainen vihjailu että teitte väärin, just. No hänen mielipiteensä, mutta tarvitseeko mielipiteitä aina sanoa on hyvä kysymys.

Vierailija
12/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton kommentti, mutta parempi varmaan jättää vain omaan arvoonsa.

Vierailija
13/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa saa maalata piruja seinälle! Jokainen odottaja tietää että aina voi JOTAIN sattua, mutta sitä ei kuulu hautoa, murehtia eikä manata. Iloitse raskaudestasi!

Vierailija
14/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttusi on täysin oikeassa. Mahdatko olla tietoinen, kuinka todennäköistä on, että raskautesi menee kesken? Riski ei häviä sillä, ettei sitä ajattele. 

Vierailija
15/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä mennyt raskaus joskus kesken tms? tökerösti kyllä kommentoi. 

Vierailija
16/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut äidit käyttää vauvoista ja raskaudesta ihan ällöttäviä sanoja. "Tyttölupaus."

Voi vittu

Vierailija
17/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille kommentoijalle, että "voihan sitä poikavauvankin pukea mekkoon" ja joku hymiö perään (ja sivuuta muka ymmärtämättömänä tuon kommentin oikea merkitys).

Vierailija
18/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen ja synnytyksen jälkeen äiti on vapaata riistaa. Siihen joutuu tottumaan. Kuka vaan voi huudella mitä vaan. myös tuntemattomat ohikulkijat saattavat arvostella tapaasi hoitaa lasta ja raskaana olevan mahaa voidaan tulla kopeloimaan tai kommentoimaan. Täytyy vaan pitää pää kylmänä. Varsinkin vastasyntyneen hoitamisesta sateli kommentteja ja ohjeita ja arvosteluita niin että olis voinut kirjasarjan kirjoittaa.

Vierailija
19/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vastaukseksi, etä "Kiitos kauniista sanoista". Ehkä hänelle tulisi vuorostaan paha mieli. Jotkun osaa olla todella typeriä.

Vierailija
20/46 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttölupaus ? Olipa uusi termi. No mä nyt oo kun sellainen vanhanaikainen äiti joka ei ole halunnut tietää lastensa sukupuolia ennalta. Musta Se on kaiken kaikkiaan pöljä ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi