Miksi nuoret tytöt varastelevat kaupoista parranajovälineitä?
Tuo ilmiö tuntuu olevan ikuinen. Mutta mistä se johtuu?
Kommentit (17)
Peruskleptomaniaa. Ajatus siitä että varastetaan nimenomaan varastamisen ilosta eikä siksi että saaliista hyödyttäisiin kiihottaa mieltä.
Mä olin kaupantäti 6 vuotta enkä huomannut moista ilmiötä. Parranajovälineitä kyllä pöllittiin, mutta ei siellä mikään ryhmä yliedustettuna ollut.
Nykynuorilla alkaa olla hormonitoiminta niin sekaisin, että tytöille kasvaa partakarvoja ja pojille tissit.
Jonkun elimistö tuottaa liikaa mieshormonia.
Parranajovälineitä pöllitään koska niistä saa parhaan hinnan pieneen kokoonsa nähden, ne on helposti myytäviä ja ne on helppo piilottaa. Sen takia ne on sijoitettu kassalle nykyisin.
Huumeet niillä tehdään hyumeviivaa ja sheivataan jalat . Narkomaanit niitä käyttää ja jälleenmyy niitä. Ampullit jne...
Varokaa ne pistää huumepiikkiä kaula suoneen lähiöissä niitä keltä ne varastaa ja tekee huumekuskiksi !!!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vain tytöt?
t. myyjä
Enpä ole ikinä kuulut moista asia! Olen sentään ollut kaupan kassa pääkaupunki aluella.Kassa työn lisäksi hoidin kemikaaliotavara hyllyt ja karkki osaston hyllyt.Tarkistin ei puuteita ja täytin ne hyllytMaailma toki muutuu ja minäkin iän takia eläkeellä.Mutta En oikein usko,jokaisella on sijoitaa kertakäyttö höyliin rahaa.Halvimat ja ihan ok! 2-3-eKarvoja kun on keritty ajaa itseltä,sieltä tältäkuin mieheltäni sama asia!
Vierailija kirjoitti:
Viiltely.
Nykyajan höylät ovat aika huonoja siihen. Sellainen kompakti muovirakenne jota ei saa oikein millään purettua. Eivät enää ole niitä klassisia kaksiteräisiä lehtiä jotka ruuvataan varteen kiinni.
Omassa kunnassani ne ovat kassalla ja niissä on vielä varashälyyttimet. Kun kysyin kassalta syytä, tämä vastentahtoisesti paljasti että niitä on varastettu niin paljon.
Koska puutarha pitää saada sileäksi.