Kuinkan monta muovikorttia on lompakossa
Itsellä on pakollinen Kela-, kirjasto-, kuntosali-, ajo-, ja Sokoksen etu- ja pankkikortti. Inhoan erilaisia kortteja yli kaiken. Yhteen aikaan niitä oli yli 30. Huomasin, että elämä on jälleen pienellä asialla tehty yksinkertaisemmaksi kun niistä luovuin.
En usko että menetän kovinkaan suurta rahasummaa sillä että kannan niitä kortteja mukanani kauheata määrää. Ja kun se ei vaikuta talouteeni niin en kadukkaan.
Kuinka paljon teillä on noita muovikortteja ja käytättekö kaikkia kortteja edes viikottain.
Kommentit (12)
En ole enää viitsinyt laskea. Lompakossa on varmaan 10-15 aktiivisinta. Lisäksi kotona on toinen lompakko, jossa on 20-30 harvemmin käytettävää. Aivan liikaa näitä tarpeettomia kortteja!
Kolme. Pankki-/luottokortti ja kaksi etukorttia. Perkele, neljäs, ajokortti.
10 korttia. Kaksi pankkikorttia, liiton kortti, kelakortti, ajokortti, plussakortti, s-etukortti, tuli-, työturvallisuus- ja ensiapukortti.
Hirveä määrä.
Kolme etukorttia, henkkarit, kelakortti, kolme pankkikorttia, kirjastokortti, pankin avainlukukortti, kahden lapsen kelakortit, veikkauskortti.. mitä muita, en edes muista.
Mulla oli kans hirvee määrä ennen. Kerran mies kysy mihin tarviit kaikkia kortteja. Sillon mietin ja huomasin että en mä niitä tarviikkaan. Ja hävitin puolet. Mutta on niitä varmaan vielä 20-25
Niissäkin varmaan aivan turhaa osa.
Olis kyllä kiva kun olsi vain yksi kortti ja siihen sais ladata netistä tavallaan muut kortit. Itse olen kans kyllästyny noihin kortteihin. Joka paikassa pitäs olla joku läpyskä.
9:
- ajokortti
- 2 kelakorttia
- kirjastokortti
- 2 pankkikorttia (toinen sisältää s-bonuskortin)
- plussa, st1
- elisa-lompakko maksutarra
+ 1 pahvinen käyntikortti, jossa oma työnumeroni kun en sitä ikinä opi ulkoa :)
Yksi kortti vain Musta American Express
Minä oon kanssa kyllästyny niihin. Vuosi sitten hävitin kauheen määrän niitä. Välillä tuntu että elämä pyörii yksien korttien ympärillä. Aina kun meni jonnekkin niin kysyttiin korttia. Alko ärsyttää. Nyt niitä näkyy olevan enää sellaset 10 kappaletta.