Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni puhuu puhelimessa oudosti kaiuttimella, pitää puhelinta vaakasuorassa edessään

Vierailija
17.10.2021 |

Se ensinnäkin näyttää aivan oudolta, on epäergonomista ja kaiken lisäksi puhelu kuuluu ulkopuolisille. Mistä tämä outo muoti on lähtenyt liikkeelle ja miksi ihmiset puhuvat sillä tavalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkileipää. Siis minulle tulee aina mieleen että henkilö joka pitää puhelinta niin kuin ap kuvaili haukkaa siitä kohta palasen. Nam nam!

Vierailija
2/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän puhelinta harvoin ulkona. Kotona se on pöydällä ja puhun kaiuttimen kautta koska nykyiset puhelimet ovat niin isoja ja litteitä että eivät pysy minun kädessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista teinien pelleilyä.

Vierailija
4/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joutuu pitämään vaakasuorassa tai vaikka vähän ylösalaisin, koska se mikrofoni on siinä alareunassa. Näkkileivältähän se näyttää. En tykkää tästä nykypäivän itsekkäästä tavasta antaa kaikkien lähistöllä olevien kuulla puheluitaan. Ihmisillä ei ole enää käytöstapoja. Se on huomattu monessa muussakin asiassa.

Vierailija
5/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on nähty tv:ssä näin tehtävän. Esim tosi-tv formaateissa...

Vierailija
6/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki alhaalla. Lisäksi jos nostaa pystyssä lähelle kasvoja niin näyttö pimenee ja ääni siirtyy perusoletukseen eikä enää kaiuttimista. Sitten ei voi selata nettiä samalla.

Vierailija
7/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä joutuu pitämään vaakasuorassa tai vaikka vähän ylösalaisin, koska se mikrofoni on siinä alareunassa. Näkkileivältähän se näyttää. En tykkää tästä nykypäivän itsekkäästä tavasta antaa kaikkien lähistöllä olevien kuulla puheluitaan. Ihmisillä ei ole enää käytöstapoja. Se on huomattu monessa muussakin asiassa.

Minä puhun kajarilla vain niiden kanssa jotka lähettävät ääniviestejä. Itsepähän sen aloittavat. En voi kuunnella ääniviestiä kuin kaiuttimella.

Vierailija
8/8 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuo alakerran naapuri tuntuu taas puhuvan. En tiedä, onko puhelimensa vaakasuorassa edessään vai poikittain takapuolessaan, mutta kyllä kuuluu taas sellaista suoranaista huutoa, että kohta menee kuppi nurin. Aaargh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi