Mitä vegaanit syö joulupöydässä :-o
Rosollia ilman kastiketta ja riisipuuroa?
Kommentit (25)
Tuskin jää enää ihmeteltävää asian suhteen jos katsoo tämän linkin: http://www.vegaanituotteet.net/joulu/
Syövät kynsiä ja juovat sylkeä. Vegaanit eivät saa myöskään ottaa suihin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:49"]
Ihan tavallisista kaupoista saa paljon vegaanille sopivia herkkuja, esim. Annas-piparit on munattomia. Suurin osa joulutortuista on vegaanisia, ellei voitele munalla. Kohvehdeista käy mm. Wiener Nougat, vihreät kuulat ja Pandan suklaamarmeladisydämet. Pakastealtaasta löytyy maidotonta ja munatonta lanttulaatikkoa.
[/quote]
Annan pipari ei todellakaan ole munaton! Ainakaan jouluna.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:38"]
Suklaakonvehteja? Ei todellakaan voi. Pipareista ei ainakaan ymmärtääkseni ole munatonta versiota olemassa, tortuissakin usein on munaa. En kyllä ymmärrä miksi vegaani haluaisi joulua viettää.
[/quote]
Suklaakonvehdeissa löytyy vegaanisia tuotteita, piparit onnistuu erittäin hyvin vegaanisina, vegaanista torttutaikinaa on saatavana tai sitä voi tehdä itse, ja miten ihmeessä vegaanius ja joulun viettämättömyys liittyy mitenkään yhteen?
[/quote]
Suklaakonvehteja voi tehdä itse. Ja esim. raakasuklaasta saa ilman maitoa vegaanista suklaata, joka on muuten todella terveellistä ja hyvää. Miksi se lihansyöjiltä on pois, jos joku elää eettisesti ja terveellisesti???
[/quote]
Mitään eettistähän vegaaniudessa ei ole. Ja olen vegetaristi, en lihansyöjä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:38"]
Suklaakonvehteja? Ei todellakaan voi. Pipareista ei ainakaan ymmärtääkseni ole munatonta versiota olemassa, tortuissakin usein on munaa. En kyllä ymmärrä miksi vegaani haluaisi joulua viettää.
[/quote]
Suklaakonvehdeissa löytyy vegaanisia tuotteita, piparit onnistuu erittäin hyvin vegaanisina, vegaanista torttutaikinaa on saatavana tai sitä voi tehdä itse, ja miten ihmeessä vegaanius ja joulun viettämättömyys liittyy mitenkään yhteen?
[/quote]
Suklaakonvehteja voi tehdä itse. Ja esim. raakasuklaasta saa ilman maitoa vegaanista suklaata, joka on muuten todella terveellistä ja hyvää. Miksi se lihansyöjiltä on pois, jos joku elää eettisesti ja terveellisesti???