Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vegaanit syö joulupöydässä :-o

Vierailija
17.12.2014 |

Rosollia ilman kastiketta ja riisipuuroa? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:38"]

Suklaakonvehteja? Ei todellakaan voi. Pipareista ei ainakaan ymmärtääkseni ole munatonta versiota olemassa, tortuissakin usein on munaa. En kyllä ymmärrä miksi vegaani haluaisi joulua viettää.

[/quote]

Suklaakonvehdeissa löytyy vegaanisia tuotteita, piparit onnistuu erittäin hyvin vegaanisina, vegaanista torttutaikinaa on saatavana tai sitä voi tehdä itse, ja miten ihmeessä vegaanius ja joulun viettämättömyys liittyy mitenkään yhteen?

[/quote]

Suklaakonvehteja voi tehdä itse. Ja esim. raakasuklaasta saa ilman maitoa vegaanista suklaata, joka on muuten todella terveellistä ja hyvää. Miksi se lihansyöjiltä on pois, jos joku elää eettisesti ja terveellisesti???

Vierailija
22/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jää enää ihmeteltävää asian suhteen jos katsoo tämän linkin: http://www.vegaanituotteet.net/joulu/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät kynsiä ja juovat sylkeä. Vegaanit eivät saa myöskään ottaa suihin.

Vierailija
24/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:49"]

Ihan tavallisista kaupoista saa paljon vegaanille sopivia herkkuja, esim. Annas-piparit on munattomia. Suurin osa joulutortuista on vegaanisia, ellei voitele munalla. Kohvehdeista käy mm. Wiener Nougat, vihreät kuulat ja Pandan suklaamarmeladisydämet. Pakastealtaasta löytyy maidotonta ja munatonta lanttulaatikkoa.

[/quote]

Annan pipari ei todellakaan ole munaton! Ainakaan jouluna.

Vierailija
25/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:38"]

Suklaakonvehteja? Ei todellakaan voi. Pipareista ei ainakaan ymmärtääkseni ole munatonta versiota olemassa, tortuissakin usein on munaa. En kyllä ymmärrä miksi vegaani haluaisi joulua viettää.

[/quote]

Suklaakonvehdeissa löytyy vegaanisia tuotteita, piparit onnistuu erittäin hyvin vegaanisina, vegaanista torttutaikinaa on saatavana tai sitä voi tehdä itse, ja miten ihmeessä vegaanius ja joulun viettämättömyys liittyy mitenkään yhteen?

[/quote]

Suklaakonvehteja voi tehdä itse. Ja esim. raakasuklaasta saa ilman maitoa vegaanista suklaata, joka on muuten todella terveellistä ja hyvää. Miksi se lihansyöjiltä on pois, jos joku elää eettisesti ja terveellisesti???
[/quote]

Mitään eettistähän vegaaniudessa ei ole. Ja olen vegetaristi, en lihansyöjä.