onpa bradilla ja angella komeita poikia :)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:27"]
Minun ei tarvinnut edes avata linkkiä kun jo tiedän mistä kuvasta puhut. Vaalea on tyttö.
[/quote]
Ja nätti onkin!
kuvassa taitaa olla nuorin poika knox
Tuo vaaleahiuksinen pojan pukuun pukeutunut lapsi on heidän biologinen TYTTÄRENSÄ. Hän on ns. poikatyttö, haluaa pukeutua poikamaisesti ja pitää lyhyttä tukkaa. Angelina ja Brad sallivat tämän, ovat antaneet aiheesta jopa haastattelluja.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:39"]Tuo vaaleahiuksinen pojan pukuun pukeutunut lapsi on heidän biologinen TYTTÄRENSÄ. Hän on ns. poikatyttö, haluaa pukeutua poikamaisesti ja pitää lyhyttä tukkaa. Angelina ja Brad sallivat tämän, ovat antaneet aiheesta jopa haastattelluja.
[/quote]
Joo, mua ärsyttää kun olen monen ostikon lukenut missä lietsotaan että "Brad&Angie haluavat muuttaa Shiloh-tyttärestään pojan!!!" kun itse pidän heitä ihanina vanhempina, kun antavat tytön olla sellainen kuin itse haluaa!
Tytöstä tulee varmasti kaunotar. Hänestä kuullaan vielä :)
Tuntuukohan noista adoptiolapsista jotenkin pahalta olla tavallisennäköisiä superkauniiden ihmisten perheessä?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:09"]
Tuntuukohan noista adoptiolapsista jotenkin pahalta olla tavallisennäköisiä superkauniiden ihmisten perheessä?
[/quote]Ovatko he tavallisennäköisiä? Ja muut lapset suoerkauniita? Vanhempansakin ovat joidenkin mielestä upeita, toisten taas ei. Ja luulen että siinä perheessä ei ulkonäkö ole tärkeintä, lapsia (ja vanhempia) aidosti rakastetaan.
Hyi mikä tota oikealla olevan pojan naamaa vaivaa :DDDD Todellinen komistus
Minun ei tarvinnut edes avata linkkiä kun jo tiedän mistä kuvasta puhut. Vaalea on tyttö.