Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onpa bradilla ja angella komeita poikia :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvinnut edes avata linkkiä kun jo tiedän mistä kuvasta puhut. Vaalea on tyttö.

Vierailija
2/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:27"]

Minun ei tarvinnut edes avata linkkiä kun jo tiedän mistä kuvasta puhut. Vaalea on tyttö.

[/quote]

Ja nätti onkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa taitaa olla nuorin poika knox

Vierailija
4/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaaleahiuksinen pojan pukuun pukeutunut lapsi on heidän biologinen TYTTÄRENSÄ. Hän on ns. poikatyttö, haluaa pukeutua poikamaisesti ja pitää lyhyttä tukkaa. Angelina ja Brad sallivat tämän, ovat antaneet aiheesta jopa haastattelluja.

Vierailija
5/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:39"]Tuo vaaleahiuksinen pojan pukuun pukeutunut lapsi on heidän biologinen TYTTÄRENSÄ. Hän on ns. poikatyttö, haluaa pukeutua poikamaisesti ja pitää lyhyttä tukkaa. Angelina ja Brad sallivat tämän, ovat antaneet aiheesta jopa haastattelluja.
[/quote]

Joo, mua ärsyttää kun olen monen ostikon lukenut missä lietsotaan että "Brad&Angie haluavat muuttaa Shiloh-tyttärestään pojan!!!" kun itse pidän heitä ihanina vanhempina, kun antavat tytön olla sellainen kuin itse haluaa!

Vierailija
6/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstä tulee varmasti kaunotar. Hänestä kuullaan vielä :)

Vierailija
7/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuukohan noista adoptiolapsista jotenkin pahalta olla tavallisennäköisiä superkauniiden ihmisten perheessä?

Vierailija
9/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:09"]

Tuntuukohan noista adoptiolapsista jotenkin pahalta olla tavallisennäköisiä superkauniiden ihmisten perheessä?

[/quote]Ovatko he tavallisennäköisiä? Ja muut lapset suoerkauniita? Vanhempansakin ovat joidenkin mielestä upeita, toisten taas ei. Ja luulen että siinä perheessä ei ulkonäkö ole tärkeintä, lapsia (ja vanhempia) aidosti rakastetaan.

Vierailija
10/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tota oikealla olevan pojan naamaa vaivaa :DDDD Todellinen komistus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan