Mitä ruokaa teillä syödään tänään?
Kommentit (51)
Välimeren salaattia+ muita vihanneslisukkeita erilaisissa marinadeissa
Kebablastuja maustekastiikkeessa+ valkosipuliperunat
Kotijuustoa+ viikunahilloketta
Noin 15 minuutin päästä
Lounaaksi söin klo 13 lohikukkoa (myyjällä oli lanttulaatikot loppu, ja muikkukukkoa en halunnut). Päivälliseksi uunilohta ja perunamuusia. Lohipäivä näköjään...
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi oli uunilohta, feta-kasvispaistos ja nuudelua (jälkimmäinen kasviksia karsastavalle teinille). Iltaruuaksi tilataan kiinalaista. Siellä niin suuret annokset, että riittää huomiseksi lounaaksikin.
Missäpäin saa isoja annoksia?
Vierailija kirjoitti:
Entrecôte-pihvejä maustevoin ja maalaisranskalaisten kanssa, n klo 20.
Niin täälläkin, mutta tein tuosta merimiespihvit. Pakastimesta löytyi tuo entrecôte köntti. Saas nähdä millaista tulee.
vanhakyynikko kirjoitti:
Välimeren salaattia+ muita vihanneslisukkeita erilaisissa marinadeissa
Kebablastuja maustekastiikkeessa+ valkosipuliperunat
Kotijuustoa+ viikunahilloketta
Noin 15 minuutin päästä
Jäi edellisestä pois.
Ruokajuomana vetyä ja happea sopivassa suhteessa
Itse tein itselleni pihvejä ja söin niitä 4 päivää. Harvest Basketin muusia kylkeen, salaattia, leipää, kurkkua ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi oli uunilohta, feta-kasvispaistos ja nuudelua (jälkimmäinen kasviksia karsastavalle teinille). Iltaruuaksi tilataan kiinalaista. Siellä niin suuret annokset, että riittää huomiseksi lounaaksikin.
Sanna Marin -fani teki heti pääministerin ohjeen mukaan fetapiirakkaa, lol.
Juuri syötiin
Perunamuusi ja paistetut muikut
Kesäkurpitsalasagnea (jauheliha korvattu soijarouheella) sekä vihersalaattia. Juomaksi olutta.
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeittoa, uuniomenoita ja vaniljakiisseliä.
Siskonmakkarakeitto on yksi lempparini. Miehelle ei kelpaa, mutta teen joskus itselleni. Oon vähän kehitellyt reseptiä, laitan liemeen Lidlin tuorejuusopaketin niin tulee vielä parempaa kuin normaalisti.
Tänään oli eilistä lihapataa ruokana meillä.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkurpitsalasagnea (jauheliha korvattu soijarouheella) sekä vihersalaattia. Juomaksi olutta.
Tässä siis lasagnelevyjä, joista yksi kerros korvattu kesäkurpitsalla. Suosittelen!
Nyhtökaura-nuudeli-kasviswokia, minä söin klo 15 aikoihin ja puoliso äsken, syön itse vielä varmaan joskus tunnin päästä lisää.
En syö, koska kuulun elokapina liikkeeseen ja sain kuulla että syöminen lisää päästöjä ja jopa hengittäminen.
muusia ja mureketta ja sienikastiketta taidan pyöräyttää munakkaan aamul
Olen hoikka. Tein tänään läskisoossia.