Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saatko parempaa asiakaspalvelua huoliteltuna?

Vierailija
17.12.2014 |

Eli meikit päällä ja siistimmät vaatteet kun rennoissa asuissa ilman meikkiä. Mulla usein parempaa kohtelua kun huoliteltuna liikenteessä. Mitä mieltä tästä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan että ainakin kauniit naiset kohtelevat kauniita huoliteltuja naisia paljon hymyilevämmin kuin homssuisia resupekkoja. Yleensä kuulun jälkimmäisiin. :D

Vierailija
2/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Niin se vain on.

Vierailija
4/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset nykhään tosiaan näin pinnallisia

Vierailija
5/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa. Asiakaspalvelijat ovat niin pinnallisia. Kai se on jotain psykologiaa.

Vierailija
6/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ajattelisin, että joo, saan huoliteltuna parempaa palvelua. Toisaalta, kyse saattaa olla myös siitä, että rähjäisenä ajattelen asiakaspalvelijan ajattelevan, että mikähän tuokin punanenäinen hampuusi on, varmaan tullut varastamaan jotain - ilman, että asiakaspalvelija tätä mitenkään toisi esiin. Kokemus saattaa siis perustua myös omaan epävarmuuteen. 

Vierailija
7/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan parempaa palvelua meikkien kanssa. Stokkallahan nuo ovat jo vuosia olleet naurettavan ala-arvoisia tuolla saralla. Toisaalta onhan se kostautunutkin yt-neuvottelujen ja vähentyneen kaupan muodossa. Kun Eiran mummoista aika jättää ja ryssillä on rupla alhaalla, menee konkkaan hiljalleen koko pulju. Siellä ihmiset käyvät tuotteita hypistelemässä ensin, ja sitten tilaavan samat edullisemmin netistä. 

Vierailija
8/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joo

Vierailija
9/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysytään paprut herkemmin huoliteltuna... Ku hiihdän tukka sotkupompulalla, pikameikit saamassa ja jalassa leggarit ja lenkkarit, ei kukaan kärky henkkareita mutta tiukassa nutturassa ja siisteissä vaatteissa katotaan heti tiukasti että on ikää :D

Vierailija
10/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mul se just toiste päin ilman meikkei näytän nuoremmalta

Vierailija
11/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämmöinen tallukka ja saan hyvää palvelua aina. Asenteesta tääkin on kiinni, jos olet kiva, palvelusihminenkin on kiva.

Ihan peruskäytöstapoja, eikä siinä meikkiä tarvita

Vierailija
12/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka käyttäytyisi samoin niin huoliteltuna palvelu on nopeampaa ja parempaa. :-/

Vierailija
13/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikoista missä käy mutta yleensä parempaa jos oon tiptop esim vaatekaupoissa ja raffloissa. Ruokakaupois di mitään väliä.

Vierailija
14/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ehdottomasti saa parempaa palvelua, kun on siisti, huoliteltu ja tyylikäs. Hymy aina edistää asiaa, varsinkin jos on ongelmatilanteita, joista haluaa selvitä mähdollisimman nopeasti.

Been there, Done that. ;)

Vierailija
15/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ajan työmatkat pyörällä ja varustus on sitten sen mukainen. Kerran kävin katsomassa huonekaluja työmatkan yhteydessä, ulkoilupuku päällä, reppu selässä, pyörän kypärä repun hihnassa (luonnollisesti ajaessa päässä) ja goretexit jalassa. oli loskakeli. Ei ollut yhtään asiakasta liikkeessä, niin ei tullut kukaan palvelemaan, pari myyjää jutteli keskenään ja siinä sitten menin itse hakemaan myyjän, kovin oli nihkeää tuleminen. Tämä oli vähän sellainen "parempi liike" ja mulla oli yksi tietty juttu, mitä halusin katsoa. No kävin ihan piruuttani samassa liikkeessä vielä seuraavana lauantaina. Silloin mulla oli päällä villakangastakki, saappaat yms ja meikkasinkin piruuttani vähäsen, yleensä en käytä kuin ripsaria ja peitepuikkoa. Vaikka oli ruuhkaa, niin kummasti löytyi myyjä palvelemaan, ihan toinen niistä jotka olivat arkipäivänä. Huvittavaa tässä on, että mulla nuo kovassa käytössä olevat ulkoiluvaatteet on hinnaltaan huomattavasti kalliimmat ja laadukkaammat, kuin nämä "paremmat" vaatteet, joista tuo takkikin taisi olla alessa jotain alle 40 euroa. 

Kaveripariskunta oli mennyt autoliikkeeseen yksi lauantai, kun olivat olleet juhlista kotiin menossa, eli ykköset päällä. Silloin oli kuulemma myyjät kilpaa tulleet ahteria nuolemaan. 

Vierailija
16/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään eroa.

Vierailija
17/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista mutta totta. Ihmiset nykyään odottavat toisilta paljon ja ovat pinnallisia. En muista koska olisin saanut huonoa asiakaspalvelua. Sitä en tiedä johtuuko hyvä asiakaspalvelu ulkonäöstäni, mutta olen luonteeltani avoin ja ulospäin suuntautunut. Huomaa myös olemuksessani, kiitän ja hymyilen. Useimmiten monet naiset kehuvat hiuksiani. Mulla on siis musta pitkä tukka.

Vierailija
18/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 04:58"]Mitä ihmettä? Mul se just toiste päin ilman meikkei näytän nuoremmalta
[/quote]

Jos on paljon meikkiä, oletetaan että yrittää liikaa näyttää vanhemmalta kuin on. Itsekin näytän ilman meikkiä nuoremmalta mutta salivaatteet päällä ilman meikkiä ei kysytä papereita kun oletetaan että ei kukaan alaikäinen tulisi niin homssuisen näköisenä.

Ja kyllä, huoliteltuna saa parempaa palvelua. Niin se vaan menee että jos on edes vähän yrittänyt niin myyjä (joka on itsekin ammattinsa puolesta varmaan aika huoliteltu) tulee innokkaana auttamaan. Jos olet vain ohikulkumatkalla tuulipuku päällä niin kukaan ei jaksa palvella. Eihän sen niin pitäisi mennä ja se kertoo ihmisestä enemmän kuin ammattitaidosta että on kaiken näköisille yhtä kiva.

Vierailija
19/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saan. Eikä vain asiakaspalvelua. Laitapa hame päälle, niin autot antaa tietä suojatiellä ja herrat päästää ensin bussiin. Onhan se kiva, kun ihmiset on kohteliaita, mutta se että minulla on hame ei tee minusta parempaa ihmistä.

Vierailija
20/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Autoliikkeissä ja kodinkoneliikkeissä asioidessani huomaan aina, kun menen turkki päällä (se on tekoturkki), niin myyjät tulevat kilpaa palvelemaan ja kyselemään, että mitäs rouvalle saisi olla. Jos menen kodinkoneliikkeeseen "normaaleissa", siisteissä vaatteissa, saan aina mennä hakemaan myyjää, jos tarvitsen palvelus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän