Tuli riitaa siivoamisesta, mies uhkailee väkivallalla
Hän provosoi minua niin kauan, että lopulta heitin vain demonstroivasti harjan hänen syliinsä sohvalla. Mies sekosi aivan täysin ja karjui, että nyt tulee selkään. Juoksin yläkertaan pakoon, nyt tilanne jo rauhoittunut, mutta pelotti nähdä mies noin vihaisena niinkin pienestä asiasta.
Kommentit (27)
Pahoinpitelit siis miehen heittämällä häntä esineellä ja nyt uhriudut kun mies halusi puolustaa itseään ja sinulle meinasikin tulla turpiin?
Pelkää omaa väkivaltaasi ensin, jos uskallat. Sinä aloitit ja sait takaisin pelkän sanallisen vastineen. Sinulla oli mukana myös teko eli impulsiivisuutesi kaipaa työstämistä, jos puhutaan normaalin ihmisen psyyken toiminnasta.
Miten tämä miehen provosointi tapahtui.
Taitaa miehellä olla vintti laho.
Opettele nauttimaan BDSM-leikeistä niin ei enää haittaa väkivaltaisuus.
Sanoin skitsolle exälle, että jos käy käsiksi niin on paras olla valmis nyrkkeilemään sitten koko 3 minuutin erä. No siksi se onkin exä.
Eroa jos ette kestä toistenne seuraa.
Asia on yksinkertainen. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä miehen provosointi tapahtui.
Taitaa miehellä olla vintti laho.
Hän hoki koko ajan "siivoa itse, siivoa itse. Ei ole likaista, pitääkö nuolla persekkin puhtaaksi" ja kaikkea sellaista. Se oli vain sellainen pölyharja, jonka heitin hänen syliinsä. Sellainen ei edes satu tai mitään.
Paluu 40-luvulle, siivotaan pelkällä harjalla…
Tämä asia on harvinaisen selvä. Mikäli sinusta tuntuu, että siivoamisen tarvetta on, niin sitten sinä siivoat. Miestäsi pieni epäsiisteys ei haittaa, joten..
Lahdessahan joku nainen teki noin, mies vastasi noin 150 puukoniskulla, korvien irtileikkaamisella ja kylkiluiden murtamisessa. Hän ei kuitenkaan kuvitellut, että nainen noin pienestä kuolisi.
Kannattaako teillä ihan oikeasti jatkaa, jos keskustelun taso on tuo?
Miehet on Marsista ja naiset Venuksesta.
Eli sinä nalkutit ja nalkutit siivoamisesta, sitten itse heittelet esineillä ja vielä ihmettelet kun kuppi menikin nurin ?
Vaadimme palstalle laadukkaampia provoja!
0/5
Vierailija kirjoitti:
Peppu-Virpikö se siellä?
Onko kylppärissä taas pahakin siivo?
Taas näitä raivohulluja miehiä…
0/5