Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieht yöelämässä

Vierailija
17.12.2014 |

Mies (minulle tuntematon) heittää minua mukeilla ja haukkuu mäkissä? Uhkaa hakara kunhan poistun ulos. Mitäs teen.

N 21

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

* miehet ja hakata, sori kännykkä

Vierailija
2/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP ja poliisillekin kannattaisi ilmoitella. Ellei......sitten hemmo ole pantava jolloin toki kohennat toppiasi ja isket sille silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan pyytää henkilökuntaa kutsumaan vartijat? On niiden asia poistaa häiriköivät asiakkaat.

Vierailija
4/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:11"]JSSAP ja poliisillekin kannattaisi ilmoitella. Ellei......sitten hemmo ole pantava jolloin toki kohennat toppiasi ja isket sille silmää.
[/quote]
Mulla on takki kaulaan asti kiinni. Kaksi miestä seurassa mutta ilmeisesti ei mitään vaikutusta...

Vierailija
5/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tänne kirjoittelet? Pyydät henkilökuntaa kutsumaan vartijat! 

Vierailija
6/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Sekopäistä ja muuten vaan päihteitä kestämättömistä heikkopäistä ei ole valitettavasti pulaa, joten voit tottua samaan jatkossakin. Itselleni kävi myös vähän samantapainen tapaus kerran yömäkkärissä. Jonotin siististi kassajonossa omaa vuoroani, kunnes edelläni jonossa oleva haalariteekkari alkoi räyhätä hyvin uhkaavaan sävyy, että olen ohitellut hänet. Ja seisoin siis jonossa hänen TAKANAAN. Mitenkäpä sellaiselle tyhjäpäälle selostat yhtään mitään, jos ilmansuunnatkin on täysin hukassa.

Että tämmöistä Tampereella.

Vierailija
7/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:25"]Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Sekopäistä ja muuten vaan päihteitä kestämättömistä heikkopäistä ei ole valitettavasti pulaa, joten voit tottua samaan jatkossakin. Itselleni kävi myös vähän samantapainen tapaus kerran yömäkkärissä. Jonotin siististi kassajonossa omaa vuoroani, kunnes edelläni jonossa oleva haalariteekkari alkoi räyhätä hyvin uhkaavaan sävyy, että olen ohitellut hänet. Ja seisoin siis jonossa hänen TAKANAAN. Mitenkäpä sellaiselle tyhjäpäälle selostat yhtään mitään, jos ilmansuunnatkin on täysin hukassa.

Että tämmöistä Tampereella.
[/quote]
Mäkin tampereella
Ap

Vierailija
8/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere, tuo melkein keskisuomen kehto. Miten siellä mansessa nyt noin? Onko siinä torin reunalla olevassa mäkkärissä, joka btw oli ensimmäinen mäkkäri Suomessa vuonna -84? Jos on niin voin tulla pelastamaan. Olen tossa ihan kulmilla.

Vierailija
9/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään että tapahtui Tampereella. Itsekin törmännyt Treen yöelämässä töykeisiin ja vittuileviin miehiin. No yksi kävi naispuoliseen frendiin käsiksikin. Ihme urpoja, jäänyt yöulkoilu vähiin meikäläisellä samaisesta syystä.

Vierailija
10/10 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:32"]Tampere, tuo melkein keskisuomen kehto. Miten siellä mansessa nyt noin? Onko siinä torin reunalla olevassa mäkkärissä, joka btw oli ensimmäinen mäkkäri Suomessa vuonna -84? Jos on niin voin tulla pelastamaan. Olen tossa ihan kulmilla.
[/quote]
En mä siinä vaan hämeenkadun toisessa.