Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepalilaisia ravintoloita on pilvin pimein. Milloin olette viimeksi käyneet intialaisessa ravintolassa? Missä?

Vierailija
17.10.2021 |

Kyllä intialainen ravintola päihittää nepalilaisen mennen tullen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Suomessa ei ole hyviä. Sitäpaitsi useat syyllistyvät ihmiskauppaan.

Vierailija
2/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peltilautaset ja messinkiset ruokailuvälineet.. griip

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nepalilaiset ehkä, mutta eivät intialaiset.

Vierailija
4/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä tiedä millaista on nepalilainen ruoka. Hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Vierailija
5/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt, enkä tiedä millaista on nepalilainen ruoka. Hyvin olen pärjännyt ilmankin.

No se on sellainen mauttomampi, köyhän miehen intialainen.

Vierailija
6/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nepalilaisesta ravintolasta, josta tilaan kotiinkuljetuksena noin kerran kuukaudessa. 

Vierailija
7/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepalilaiset käyttävät orjatyövoimaa joten hinnat ovat varmaan kilpailukykyisemmät.

Vierailija
8/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt tiibetiläiseen ravintolaan. 

Vierailija
9/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi Intialaiseen ravintolaan. Voiko maailmassa olla epäsiistimpiä ihmisiä kuin intialaiset? Puistattaakin ajatus.

Vierailija
10/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole ruoasta.

Kyse on ihmissalakuljetus tyyppisestä toiminnasta, jolla ravintola saadaan kannattamaan sen verran, että sama pieni porukka perustaa niitä ympäri kylää.

Onko niissä asiakkaita, ei ole, aika harvoin. Miksi niitä tulee lisää, siksi että tyontekijat ovat omaa perhettä, vaimo tekee töitä ilmaiseksi ja pikkuveljet samoin, samoin muu laajennettu perhe on mukana, jos on palkattuja niin SAMAT ehdot kuin Pokharassa ja Kathmadussa, eli nukkuu keittiön nurkassa tai koko porukka pienessä huoneessa jossain niiden omakotitalon autotallissa.

Eivät jää kiinni koska, kukaan ei näe, ymmärrä, eikä työllistetty valita, osaavat hoitaa että kukaan ei puhu, koska muuten perhe Nepaissa kärsisi, tai siis ovat kaikki sukua, samaa heimoa.

Ei ruoasta kyse, Intialaiset ovat toisissa bisneksissä, IT-alalla alihankintaketjussa ja sama orjuutus menossa, muttei länkkäri tajua tätä.

eri. pol..iisi

Vierailija
11/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt. Aiemmin kävin usein, työpaikan lähellä oli hyvä nepalilainen.

Ensin lopetti ravintola ja pian sen jälkeen vaihdoin työpaikkaa. Asioilla ei silti ole yhteyttä toisiinsa.

Vierailija
12/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aiemmin tuntemat intialaiset ravintolat on nykyään nepalilaisia ja sama henkilökunta 😅

Vierailija
13/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan rakastan nepalilaista ruokaa. Käyn nepalilaisessa ravintolassa syömässä n.1-2 kertaa kuussa.

Vierailija
14/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko manskulla joskus joku intialainen? Olen käynyt mutta mielestäni neppiksessä ruoka on parempaa, sorry.

Vierailija
15/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hygieniasyistä uskaltanut.

Vierailija
16/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen nepalilaisravintolat ovat intialaisia.

Jostain syystä suomalaisille on helpompi kaupata mielikuvana nepalilaista.

Jos nepalilaisia ravintoloita syytetään työntekijöiden hyväksikäytöstä, älkää luulko, että muut etniset ravintolat ovat siinä mielessä yhtään parempia.

Vierailija
17/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nepalilaiset ehkä, mutta eivät intialaiset.

KAIKKi ulkomaalaiset yrittäjät Suomessa syyllistyvät tähän, miksi? Siksi että heille se on NORMAALI bisnesmalli, ei heillä ole ihmiskaupan käsitettä. 

Eikä heitä saada kiinni, koska ei ole uhreja, tarkoitan, etteivät ns. tyontekijät edes valiettavasti aina KOE että olisivat hyväksikäytettuja koska eivat tieda muusta. Eristetään ja toisaalta eivät halua suvulleen vaikeuksia.

Heillä on vahvemman laki.

Vierailija
18/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joskus parissa intialaisessa, mutta nepalilaisissa (kokemusta neljästä nepalilaisesta eri kaupungeissa) on ruoka ollut aina paljon parempaa. Helppo valinta.

Vierailija
19/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt intialaisessa ravintolassa, enkä käy. Tein kerran jotain intialaistyyppistä ruokaa ja se jäi syömättä.

Vierailija
20/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko manskulla joskus joku intialainen? Olen käynyt mutta mielestäni neppiksessä ruoka on parempaa, sorry.

Olihan siellä Namaskaar tmv. Ei tosiaan taida olla enää. Kaveri aikoinaan kehu niiden ruokia, kun oli käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi