Miksi 30v mukava mies on ikisinkku?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ujo neitsyt. Aika on jo ajanut ohi hänestä, ei tule kokemaan naisen rakkautta.
Miten 30v voi olla ikäloppu, josta aika on ajanut ohi?:D
Ainakaan mä en haluis noin vanhaa papparaista itselleni. Eihän sillä edes seiso enää ja naama kuin prinssi philipillä viimeisinä päivinään
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ujo neitsyt. Aika on jo ajanut ohi hänestä, ei tule kokemaan naisen rakkautta.
Ainakaan mä en haluis noin vanhaa papparaista itselleni. Eihän sillä edes seiso enää ja naama kuin prinssi philipillä viimeisinä päivinään
N22
höpö höpö tuu katsoo miten seisoo. Ehkä oon papparainen ku kasvatan partaa mutta oon elämäni kunnossa.
T:M29 ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
höpö höpö tuu katsoo miten seisoo. Ehkä oon papparainen ku kasvatan partaa mutta oon elämäni kunnossa.
T:M29 ikisinkku
Joo ei kiitos, hyi. Itse asiassa kaikki yli 25 jätkät on mulle puolimätiä vanhuksia
N22
Ei jaksa panostaa deittailuun. Yksin oleminen on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hänellä ei ole top10% naamaa ja 190cm pituutta ja erityistä jännän itsevarmaa charmipilkesilmäkulma persoonallisuutta.
Meinaat että Prismassa kaikki naistensa kanssa liikkuvat miehet ovat tuollaisia?
Kysy siltä. Syitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin.
Sosiaalisesti kömpelö naisten seurassa? Jotenkin outo friikki?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen tuollainen. Viikolla olen töissä ja urheilen. Viikonloppuisin lähinnä lepään, luen kirjoja ja venyttelen. En jaksa deittailla ja viihdyn todella hyvin omissa oloissani.
M31
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni??
Sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni??
Sulla?
Ehkä hänellä on mutta minulla keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni??
Minulla ainakin on pieni ja siksi en uskalla etsiä naisseuraa. Parempi olla yksin kun kerran olen fyysisesti viallinen yksilö.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen tuollainen. Viikolla olen töissä ja urheilen. Viikonloppuisin lähinnä lepään, luen kirjoja ja venyttelen. En jaksa deittailla ja viihdyn todella hyvin omissa oloissani.
M31
Ei naiset sun kaltaisesta erakosta kiinnostuisi kuitenkaan
Kolmekymppinen mieshän on vasta nuorukainen ja tuossa iässä miehen elämä vasta alkaa. joten aivan ymmärrettävää, että elämän alussa mies ei ole vielä pidemmässä suhteessa. Kolmekymppisellä miehellä on vasta koko elämä edessä tuossa iässä, ja koko loppuelämä aikaa, joten miksi pitää turhaan kiirettä ja sitoutua, kun voi rauhassa ajan kanssa tarkastella valikoimaa ja noukkia rusinat pullista?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Sama. Ennen kyllä jaksoin, mutta kun odotusarvo alkavalle suhteelle on muutaman prosentin luokkaa niin ei jaksa. Toiseksi odotukset naiselle on myös aika korkeat. Instatili ja hyvä perse ei oikein vielä riitä mihinkään.
Kuunnellut ja ottanut opikseen meidän viiskybäisten jutut perhe-elämän "ihanuudesta". Hyvä niin, vihdoinkin tulossa sukupolvi miehiä jotka elävät itselleen eikä muiden odotusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti hänellä ei ole top10% naamaa ja 190cm pituutta ja erityistä jännän itsevarmaa charmipilkesilmäkulma persoonallisuutta.
Meinaat että Prismassa kaikki naistensa kanssa liikkuvat miehet ovat tuollaisia?
Prismassa liikkuvat eivät ole mitään muuta kuin kollektiivinen indikaatio tyytymisestä siihen mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen. Jos katsotaan 20-30v vuotiaita pareja joissa nainen on naista muistuttava.
Vierailija kirjoitti:
Katkera vinkuja?
Nimenomaan ei ole katkera vinkuja, sellaiset nyt aina jää yksin. Kyse on MUKAVASTA miehestä.
Luulenpa että hänestä on mukava olla ikisinkku.Monesta naisestakin on, vaikka ovat mukavia.