Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua, olen tehnyt jotain pahaa ja nyt olen kovissa tunnontuskissani ja itken joka päivä

Vierailija
17.10.2021 |

Olen niin masentunut

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy purkaa se pahaolo kirjoittamalla esimerkiksi vaikka paperille. Mikä niin paha asia on , että ihan joka päivä pitää sitä itkeä?

Vierailija
2/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meistä tekee jotain pahaa. Myönnä se. Sovita tekosi. Unohda. Ja ole jatkossa viisaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbeit macht frei.

Vierailija
4/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi sitten

Vierailija
5/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja ongelmia. En kylläkään itkeskele päivittäin, mutta en pysty enää nauttimaan elämästäni ja vaivaa kokoajan tämä asia sinäänsä se minun elämästä nauttiminen on ihan yhden tekevää, mutta toivoisin, että tuo juttu painuisi ikuisesti kadoksiin, mutta niin ei vain käy. En varsinaisesti ole konkreettisia tekoja tehnyt, mutta nolannut itseni hyvin pahasti. Samalla myös mietin, että mahdoinko aiheuttaa ongelmia tälle ihmiselle. Stressiä, traumaa yms.

T. Mies

Vierailija
6/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on hyvin hankala. Olen miettinyt anteeksi pyyntöä. En oikein tiedä jos se vain pahentaa asioita. Olen siis puun ja kuoren välissä. En myöskään oikein tiedä pystynkö tuohon enään kuluneen ajan jälkeen.

T.5

Vierailija
7/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä tekosi ja hyvitä se parhaasi mukaan. Kärsi rangaistus suoraselkäisesti ja tämän jälkeen voit vilpittömästi pyytää (uhrilta?) anteeksi ja antaa itsesi päästä yli tilanteesta. Nöyrry.

Sillä tavalla voit saada mielenrauhan.

Vierailija
8/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on hyvin hankala. Olen miettinyt anteeksi pyyntöä. En oikein tiedä jos se vain pahentaa asioita. Olen siis puun ja kuoren välissä. En myöskään oikein tiedä pystynkö tuohon enään kuluneen ajan jälkeen.

T.5

Miten anteeksipyyntö voi pahentaa asioita?

Vierailija
9/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain rikollista, ilmianna itsesi poliisille, muuten et saa koskaan mielenrauhaa. Jos vain jotain vähemmän vakavaa, niin anteeksipyyntö tai anteeksianto itsellesi.

Vierailija
10/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin kyllä 15000 e korvauksia jos minulle tullaan vielä tunnustelemaan. Senkun maksat olaan sujut.

Vierailija
11/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain rikollista, ilmianna itsesi poliisille, muuten et saa koskaan mielenrauhaa. Jos vain jotain vähemmän vakavaa, niin anteeksipyyntö tai anteeksianto itsellesi.

Kiitos

Vierailija
12/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit kyllä elämään asian kanssa. Anna olla. Maailmassa tapahtuu pahempiakin juttuja

Tapoitko jonkun? Jos et niin anna olla

Vierailija
13/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arbeit macht frei.

Joo, mutta ei aina.

Vierailija
14/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nössö mitä teit

Vierailija
15/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä selviää siten, että ottaa vastuun teoistaan, sekä tekojensa seurauksista kohtaamalla ne silmästä silmään, selvittämällä ne, pyytämällä anteeksi yms.

Kaikki selitykset ovat vain tekosyitä.

Selityksiä sivulta 7.

Sekä vastuunpakoilua.

Vierailija
16/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpottaa

Vierailija
17/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että olet ansainnut kärsimyksesi. Et pääse minnekään jos luistelet menemään ja anteeksiannat pinnallisesti itsellesi. Kärsit oikeutetusti.

Vierailija
18/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kun kohtelee toista huonosti, sen saa tuta

Vierailija
19/19 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teit jollekin henkilölle pahaa ota yhteyttä siihen ja puhukaa asiat läpi. Anteeksi pyytäminen ja anteeksi antaminen auttaa varmasti teitä kumpaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan