Auttakaa minua, olen tehnyt jotain pahaa ja nyt olen kovissa tunnontuskissani ja itken joka päivä
Kommentit (19)
Kaikki meistä tekee jotain pahaa. Myönnä se. Sovita tekosi. Unohda. Ja ole jatkossa viisaampi.
Mulla samoja ongelmia. En kylläkään itkeskele päivittäin, mutta en pysty enää nauttimaan elämästäni ja vaivaa kokoajan tämä asia sinäänsä se minun elämästä nauttiminen on ihan yhden tekevää, mutta toivoisin, että tuo juttu painuisi ikuisesti kadoksiin, mutta niin ei vain käy. En varsinaisesti ole konkreettisia tekoja tehnyt, mutta nolannut itseni hyvin pahasti. Samalla myös mietin, että mahdoinko aiheuttaa ongelmia tälle ihmiselle. Stressiä, traumaa yms.
T. Mies
Tilanne on hyvin hankala. Olen miettinyt anteeksi pyyntöä. En oikein tiedä jos se vain pahentaa asioita. Olen siis puun ja kuoren välissä. En myöskään oikein tiedä pystynkö tuohon enään kuluneen ajan jälkeen.
T.5
Myönnä tekosi ja hyvitä se parhaasi mukaan. Kärsi rangaistus suoraselkäisesti ja tämän jälkeen voit vilpittömästi pyytää (uhrilta?) anteeksi ja antaa itsesi päästä yli tilanteesta. Nöyrry.
Sillä tavalla voit saada mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on hyvin hankala. Olen miettinyt anteeksi pyyntöä. En oikein tiedä jos se vain pahentaa asioita. Olen siis puun ja kuoren välissä. En myöskään oikein tiedä pystynkö tuohon enään kuluneen ajan jälkeen.
T.5
Miten anteeksipyyntö voi pahentaa asioita?
Jos jotain rikollista, ilmianna itsesi poliisille, muuten et saa koskaan mielenrauhaa. Jos vain jotain vähemmän vakavaa, niin anteeksipyyntö tai anteeksianto itsellesi.
Minä vaadin kyllä 15000 e korvauksia jos minulle tullaan vielä tunnustelemaan. Senkun maksat olaan sujut.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain rikollista, ilmianna itsesi poliisille, muuten et saa koskaan mielenrauhaa. Jos vain jotain vähemmän vakavaa, niin anteeksipyyntö tai anteeksianto itsellesi.
Kiitos
Opit kyllä elämään asian kanssa. Anna olla. Maailmassa tapahtuu pahempiakin juttuja
Tapoitko jonkun? Jos et niin anna olla
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei.
Joo, mutta ei aina.
Siitä selviää siten, että ottaa vastuun teoistaan, sekä tekojensa seurauksista kohtaamalla ne silmästä silmään, selvittämällä ne, pyytämällä anteeksi yms.
Kaikki selitykset ovat vain tekosyitä.
Selityksiä sivulta 7.
Sekä vastuunpakoilua.
Muista että olet ansainnut kärsimyksesi. Et pääse minnekään jos luistelet menemään ja anteeksiannat pinnallisesti itsellesi. Kärsit oikeutetusti.
Niinpä, kun kohtelee toista huonosti, sen saa tuta
Jos teit jollekin henkilölle pahaa ota yhteyttä siihen ja puhukaa asiat läpi. Anteeksi pyytäminen ja anteeksi antaminen auttaa varmasti teitä kumpaakin.
Sinun täytyy purkaa se pahaolo kirjoittamalla esimerkiksi vaikka paperille. Mikä niin paha asia on , että ihan joka päivä pitää sitä itkeä?