Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapset ei enää heräile?

Vierailija
16.12.2014 |

Millon saisi nukuttua yön kunnolla? Tai milloin helpottaisi? Tällä hetkellä vauva heräilee  yöllä n. 4 kertaa ja valvoo kerralla seni 1-2h..

t väsynyt 1kk vauvan äiti

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:37"]Nukkuu kyllä hyvin päivisin. Pystyykö rytmiä jotenkin kääntämään? Vai onko vielä niin pieni ettei ymmärrä? Ap
[/quote]

Täällä 3 kuukautinen vauva, joka ekat 2 kk nukkui ihan väärässä rytmissä. Ei ollut kovin itkuinen, mutta nukkui päivät ja valvoi yöt. 23-07 välillä saattoi nukkua yhteensä 1,5 tuntia lyhyissä pätkissä. 2 kk neuvolassa käskettiin ihan suoraan valvottamaan, ja rytmi saatiin käännettyä. Helposti vieläkin kääntyisi, iltapäikyiltä pitää herättää, ettei posota kolmea tuntia unta ja valvo taas koko yötä. Ihan pienellä se päivällä valvottaminen ei onnistu, mutta tuolloin jo onnistui. Vaihdettiin vaippaa ja vaatteita ja kylvetettiin monta kertaa päivässä sen yhden valvotusillan aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaannorppa

Vierailija
64/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v. herää joka jumalan yö ja tunkee paniikissa meidän viereen :(

Vierailija
65/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6viikon vanhana oma lapsi alkoi nukkumaan heräilemättä. Itse en ole koskaan nukkunut heräilemättä, vähintään 3-4 kertaa yössä. Olen yli 50 vuotias mummi.

Vierailija
66/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:30"]

Mä olen 22 ja heräilen edelleen.

[/quote]

Täällä ilmoittautuu myös aikuinen, joka ei ole milloinkaan nukkunut heräilemättä.

Vierailija
67/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 3-vuotias on alkanut nukkua yöt. Saattaa herätä kerran pissalle. Jos nukahtaa omaan sänkyyn, kömpii jossain vaiheessa viereen. Ennen 3-vuotispäivää heräili 2-12 kertaa yössä, pahimmillaan n. puolen tunnin välein

Vierailija
68/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:59"]Meillä nyt 3-vuotias on alkanut nukkua yöt. Saattaa herätä kerran pissalle. Jos nukahtaa omaan sänkyyn, kömpii jossain vaiheessa viereen. Ennen 3-vuotispäivää heräili 2-12 kertaa yössä, pahimmillaan n. puolen tunnin välein
[/quote]

Ja vielä 4kk sitten heräsi joka yö huutamaan ja huutoa saattoi jatkua jopa tunnin. On ollut syntymästä saakka itkuinen ja temperamenttinen. Vauvana oli koliikki. (Nykyään itkee päivällä jos joku on huonosti tai ei saa mitä haluaa.)

Vierailija
69/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
70/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk vauva heräilee jatkuvasti öisin ja unet katkonaisia, välillä on ihan hirveitä öitä jolloin tihrustaa itkuakin, joskus vaan on levoton :( 

Vierailija
71/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:52"]

Minulla 6-vuotias tulee viereen painajaisten vuoksi. 8 -vuotiaana isommat lopettivat yöheräilyt. Mutta lasten isä on huonouninen...periytyvää?

[/quote]

lohdullista, meillä 7v heräilee melkein joka yö. Josko tää kohta loppuis ;)

Vierailija
72/72 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, ensimmäiset kuukaudet on vaikempia. (yleensä) Pyydä apua vanhemmilta päivisin että saat nukkua ja kotitöistä ei kannata stressata. Ja tosiaan niin kuin joku muukin neuvoi, älä vaihda pissavaippaa yöllä. Mä en imetä ja mun piti aina nousta laittamaan maitoa, ois ollu ihana levätä vaan sängyssä ja tunkee tissi suuhun. :) Varmista illalla että mahassa ei ole ilmaa. 

Aika kyllä hoitaa tehtävänsä, älä huoli. Mulla on puoli vuotias vauva ja herää enää kerran yön aikana, välillä vähän enemmän kun nuo hampaat on tulossa ylös. Ekoina kuukausina heräsi 10 kertaa pahimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme