Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pakottaa ulkomaille jouluksi ja uudeksi vuodeksi

Vierailija
16.12.2014 |

Mua harmittaa. Mies sai joulukuun alussa idean, että lähdetään Singaporeen jouluksi ja uudeksi vuodeksi. En olisi millään halunnut, mutta taivuin lopulta hänen tahtoon. Nyt on lentoliput ja majoitus hoidettu, mutta mua kaduttaa. Joulu ja Suomi kuuluu yhteen. En mä halua lumetonta joulua. Haluan olla joulun perinteisesti eikä missään Singaporessa tai Malesiassa... 

Mitä mun nyt pitäisi tehdä? Lähden vaan kiltisti reissuun vaikka yhtään ei kiinnosta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Meet nyt, kyl sä ehdit jouluja Suomessakin viettämään.

Vierailija
22/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjun aloittaja! :)

Kyllä mä muuten tykkään reissata, mutta joulu on mulle aika pyhä ja siksi tätä mietin. Mutta naimisissa ollaan, joten kai munkin pitää välillä joustaa. Harmittaa vaan, etten pysynyt lujana kun asiaa mietittiin. Mies osaa olla sellainen, että saa mitä haluaa. 

T. Ap, N25v 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja itket koko joulun ikävääsi. Sinulla on oikeus myös sellaisiin tunteisiin, joita mies ei tunne.

Vierailija
24/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä suhtautua positiivisesti, kun nyt kerran olette lähdössä. Matkalla voi kaikesta huolimatta olla oikein mukavaa, eikä joulun tarvitse olla aina samanlainen. Lisäksi voit ainakin seuraavana 5–10 jouluna sanoa hyvällä omallatunnolla, että haluat viettää joulun Suomessa, kun silloin 2014 oltiin siellä Singaporessa etkä edes mököttänyt yhtään, vaikka olisit mieluummin jäänyt kotiin :)

Vierailija
25/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu joka toinen vuosi ulkomailla, ja nytkin mennään Afrikkaan. Itse asiassa kaipaan sitä lapsuuden joulua, en joulua Suomessa. Kun perhe on mukana, niin joulu tulee kyllä sinne missä itse on

Vierailija
26/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:16"]

Yritä suhtautua positiivisesti, kun nyt kerran olette lähdössä. Matkalla voi kaikesta huolimatta olla oikein mukavaa, eikä joulun tarvitse olla aina samanlainen. Lisäksi voit ainakin seuraavana 5–10 jouluna sanoa hyvällä omallatunnolla, että haluat viettää joulun Suomessa, kun silloin 2014 oltiin siellä Singaporessa etkä edes mököttänyt yhtään, vaikka olisit mieluummin jäänyt kotiin :)

[/quote]

Miksi puolisolle pitää valehdella? Kamala liitto, jossa pitää esittää toiselle, että kaikki on hyvin. Kulissiliitot ei pitkään kestä, ja sellainenhan ap:n liitto on, jos hän ei saa ilmaista kuin positiivisia tunteita.

Vierailija
27/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt ajattelin vielä kertoa miehelle, etten riemusta kiljuen matkaan lähde. Matka on kuitenkin jo ostettu ja maksettu, enkä minä osannut olla tarpeeksi selkeä/tiukka kun tästä keksusteltiin. Yritän siis lähteä matkalle ilman huonoa asennetta; voihan olla, että tästä tulee ihan mahtavaa :) Rakas mies on myös matkan ansainnut, en halua sitä häneltä pilata mököttämällä! Siinä mielessä mun mielestä pitääkin vähän peitellä omaa "pettymystä", ettei vie toiselta reissun iloa. Mulle loppuen lopuksi kaikista tärkeintä on se, että mies on onnellinen, ja mieluiten minun kanssa <3

ps. Viimeistään shoppailut Singaporessa vie varmasti pahan mielen mennessään! :D 

Vierailija
28/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahaaa!!! "En halua lumetonta joulua" Älä viitsi, mikä lumi xD

Vierailija
29/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:16"]

[/quote]

Miksi puolisolle pitää valehdella? Kamala liitto, jossa pitää esittää toiselle, että kaikki on hyvin. Kulissiliitot ei pitkään kestä, ja sellainenhan ap:n liitto on, jos hän ei saa ilmaista kuin positiivisia tunteita.
[/quote]

En minä kehottanut valehtelemaan vaan ajattelemaan positiivisesti (tai edes yrittämään sitä). Jos siellä matkalla on tästä huolimatta aivan kamalaa, niin kyllä siitä saa mielestäni sanoa puolisolleen. Uskon kuitenkin, että matkasta tulee onnistunut :)

Vierailija
30/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on -PAKKO- olla provo!!! AP voin vaihtaa tod. paikkoja kanssasi!

Vierailija
31/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin riemusta kiljuen. 

Vierailija
32/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap haluisi pakottaa miehen pysymään kotimaassa jouluna ja uutena vuonna?

Vierailija
33/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:45"]

Eli ap haluisi pakottaa miehen pysymään kotimaassa jouluna ja uutena vuonna?

[/quote]

Niin. Tässähän se on se minun suurin kysymys. Ollaan kahdeksan vuotta vietetty joulua minun tavallani minun perheen kanssa, mies ei ole koskaan valittanut. Taidan siis olla aika idiootti, kun kerran kahdeksaan vuoteen mies haluaa omanlaisen joulun ja minä valitan :( Äh nyt tulikin vähän paha mieli koko ketjusta.

Vierailija
34/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aivan mahtavaa vaihtelua. Voi, kun pääsisi, tätä Suomen synkkyyttä pakoon.

Vierailija
35/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Tän on pakko olla provo, menee niin "first world problems" -osastolle.

Kuule ap, elät n. 95-vuotiaaksi, joten vaikka viettäisit tän joulun ulkomailla, sulla on vielä 70 vuotta aikaa viettää vaikka joka helkatin joulu Suomessa.

Vierailija
36/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan teillä vielä monia jouluja vietettävänä, niin onko sillä nyt väliä jos tämän joulun vietätte ulkomailla. Ens jouluna sit Suomessa ja aina se joulu tulee uudestaan :D

yritä nyt vaan positiivisin mielin mennä ja pitää hauskaa.

Vierailija
37/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen joulun menettäminen voisi harmittaa mutta Etelä-Suomen mustista kurajouluista lähden mielelläni kaukomaille.

Vierailija
38/38 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää joulu etukäteen. Päivämäärä ei tee joulua, vaan ruoka ja tunnelma.