Pitääkö alle 170cm miehen pyytää anteeksi olemassaoloaan?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:47"]
Ei. Pituus ei ole se tärkein.
[/quote]
Voi olla. Mutta jos sitä ei ole tarpeeksi, pitää asiaa kompensoida yliluonnollisilla kyvyillä.
[/quote]
:D
Kari Ketonen on vähän päälle 160 cm pitkä. Upea mies.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:21"]
Kari Ketonen on vähän päälle 160 cm pitkä. Upea mies.
[/quote]
vai upea mies? :D:D makuja on todellakin kaikenlaisia näköjään.....
No ei tässä sitten ole mitään hätää M34 181cm 83kg lihasta ;)
Aivan sama. En huomioi kääpiöitä, pyytävät anteeksi, tai eivät. Hupia tietysti saa, kun näyttävät ihmisiltä, mutta ovat pienempiä. Älä silti sure ap. Kyllä av-mammat sinua lohduttavat ja kertovat, ettei lyhyydellä ole väliä. Totuuden oletkin jo itse huomannut.. :D T: Miehen mitta
Kyllä. Samaten yli 195-senttisen pitää pyytää anteeksi olemassaoloaan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:53"]Rakastan mun 166cm miestä. T. 173 cm nainen. (...joka muuten on miehekkäämpi kuin parimetrinen exä).
[/quote]
Näin väsyneenä jäin oikein miettiä miksi miehekäs nainen on pidempää exää parempi :D
No, kaikki mun tuntemat (n. 10 kpl) alle 170 cm miehet ovat ainakin naisen löytäneet, vaikka heillä ei ole mitään ihmeellisiä kykyjä. Lyhin tuntemani mies on parikymppinen n. 155 cm ja kiva ja nätti tyttöystävä hänelläkin on. Vanhin lyhyt mies (ehkä n. 160 cm) on 85 v ja ollut naimissa n. 50 v. Ei heidän elämänsä muutenkaan mitenkään kurjalta vaikuta, tavallista elämää elelevät. Mutta ehkä naisten huomiota saa helpommin, jos hankkii jonkin taidon (esim. kitaransoitto) tai alkaa urheilemaan tai ostaa prätkän tms. Kyllä vähemmän suositut naisetkin joutuvat kaikenlaisia "temppuja" tekemään miehen saadakseen.
Mielellään kyllä, mutta sen voi tehdä huomaamatta ja korrektisti. Näin kaikille jää hyvä mieli.