Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten joku voi olla niin avoin, että kirjoittelee tänne itsestään kaikenlaista
Kommentit (23)
Just. "Olen kuullut, että jossain on joku, joka on ollut hedelmöityshoidoissa. Oletteko kuulleet muista, jotka ovat olleet? Voitteko linkata uutisia tai tutkimustuloksia?"
Siinäpä olisi hedelmällinen ja syvällinen keskusteluketju.
"No mä olin"
"Hei, älä kerro omista kokemuksista vaan nyt haettiin muilta kuultua tai luettua."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Et sinä kuitenkaan tiedä kuka minä olen. Ja jos en ole kertonut samaa asiaa kenellekään muullekaan, niin oikeasti, miksi ei voisi kirjoittaa tänne jos jotain on sydämellä?
Sanoma tietää. IP+laitetunnus+somefirmalta ostetut tiedot == sinun nimi ja kirjoitukset.
Alue: Aihe vapaa
Jotkut narsistiset luulevat, etteivät toiset saa puhua minä-muodossa, näköjään edes anonyymisti. Ap ei sentään ihan tuomitse, ihmettelee vain.
Oikeasti yliopistossakin on ihmisiä, jotka kokevat, ettei "kokemuksista" saa kertoa ulospäin minä-muodossa, jos on yliopistosta. Yliopistolaisten pitäisi tutkia muiden kokemuksia ja ilmeisesti käsitys ulottuu vapaa-aikaankin. Omaa suosiotaan tai tiedon työpaikasta saa jakaa, kunhan ei ota kantaa.
Eli monet tutkivat muiden some- ja muita kommentteja, mutteivät oikeasti sallisi käytöstä ainakaan yliopistossa opiskelleille, elleivät he esiinny asiantuntijoina.