Todella surullinen ihminen vastaa kysymyksiinne
Kommentit (12)
no olen sairaana kovassa kuumeessa ja iso vertavuotava haava, yksin, kaikki ihmissuhteet solmussa, ero miehen kanssa tulossa, läheinen sairastui, päälleni ajettiin viime viikolla..koko maailma kaatuu päälle NYT. TÄNÄÄN. TÄSSÄ.
rakastava ja normaali järkevä perhe tukemassa elämän myrskyissä. ilahtuisin jos nää kaikki ois hyvin..et läheinen paranisi, tentti menisi läpi, itse paranisin, saisin ystävän.
ap
On yksi joka haluaa auttaa ja kuulee rukoukset, hän on Jeesus Kristus.
vaikeuksien keskellä voimme huutaa häntä avuksi
josko tuolta jotain löytyisi:
www nokiamissio fi
Jumala on lähellä sinua. Näkee sinut ja sinun sydämesi. Haaveesi, kipusi, unelmasi. Hän haluaa auttaa!
jeesus voi auttaa niitä jotka eivät ole muualta apua saaneet
jeesustelijoita ainakaan usko.
-haleja-
Kuulostaa nyt tyhmältä neuvolta tuossa tilanteesta.
Mutta kokemuksesta voin sanoa, että pohjalta tullaan joskus ylös vaikka se ei sillä hetkellä siltä tunnu.
niin alhaalla ei kukaan kulje ettei siellä jeesus ois
hän ei ketään luotansa sulje eikä karkoita yhtään pois
jumalan vihollinen tuli maailmaan varastamaan tappamaan ja tuhoa kylvämään ihmisten elämiin sitä näemme ympärillämme jeesus on tullut eheyttämään korjaamaan ja parantamaan, pelastamaan, siunaamaan niitä jotka siunauksen haluavat ottaa vastaan ja varjeluksen ja ottaa hänet auttajakseen ja elämäänsä
Haavasi paranee. Säikähdys ja järkytys paranee hitaammin, vähitellen. Heti kun voit ja jaksat, koeta käydä vähän luonnon keskellä, siitä saa voimaa joka ei riipu siitä, minkälaiset ovat suhteesi muihin ihmisiin.
Ne ihmiset, jotka eivät sinusta välitä, saavat painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, hyvä vaan että ymärtävät itse lähteä. Sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet ja laatia itse oma arvojärjestyksesi. Sinulla on oikeus myös epäonnistua välillä pyrkimyksissäsi. Ehkä sinun pitäisikin opiskella jotakin muuta, hieman nykyistä sivuavaa alaa? Tai ehkä sinun kannattaisi vain pitää vähän lomaa nyt? Harkita muita mahdollisia teitä elämässä.
mitä sulle kävi siinä kolarissa? haavan sait mihin siis?
Mistä ilahtuisit?