Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi piirittää taloamme!!!

Vierailija
16.12.2014 |

Kun olin poissa kotoa, mieheni oli heittänyt satsin mustalle kylpypyyhkeelle. Hän oli sitten ripustanut sen parvekkeellemme kuivimaan. Nyt näemme ikkunoista poliiseja eri puolilla taloa ja kun avasin tv:n, sielläkin näkyi talomme UUTISLÄHETUKSESSÄ!! Ja ne puhuivat jotain islamisteista ja lipusta! Auttaakaa, mitä oikein tapahtuu ja mitä tässä pitäisi tehdä!?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä surkein provo pitkään aikaan. Tai vitsihän tämän oli kai tarkoitus olla.

Vierailija
22/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin ajatellen kaikki on niin selvää... miten saatoin olla niin sokea. Mies osti minulle viime jouluna lahjaksi nahkaisen parkatakin ja kehui usein miten hyvälle näytän siinä. Kävi välillä melomassa kavereidensa kanssa. Halusi välillä nenutella pussailemisen sijaan. Ja kuukausi sitten löysin piilotettuna hänen tavaroidensa joukosta jääsahan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et enää päivitä tilannetta, olen huolissani

Vierailija
24/25 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:20"]

Vantaan Koivukylä. Nyt näyttää että sinne on tuotu Jaakko Hämeen-Anttila megafonin kanssa?? Pidän teidät ajan tasalla!

[/quote] Aika jännää. Mä oon tehny töitä tässä koko päivän ihan kaikessa rauhassa kotonani ja jääny ihan kokonaan tämmönen piiritystilanne huomaamatta. Vaikka Koivukylässä itsekin kyykin. Ja vielä näissä mamulaatikko-taloissa.

Vierailija
25/25 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:20"]

Vantaan Koivukylä. Nyt näyttää että sinne on tuotu Jaakko Hämeen-Anttila megafonin kanssa?? Pidän teidät ajan tasalla!

[/quote] Aika jännää. Mä oon tehny töitä tässä koko päivän ihan kaikessa rauhassa kotonani ja jääny ihan kokonaan tämmönen piiritystilanne huomaamatta. Vaikka Koivukylässä itsekin kyykin. Ja vielä näissä mamulaatikko-taloissa.

[/quote]

SUPOn agenttiko se siellä koittaa syöttää pajunköyttä!? Itse asun Koivukylässä ja ihan hirveä tilanne päällä jo monta tuntia, helikopterit pörrää, sotilaat huutaa käskyjä, poliisiautot ulvottaa sireeniä silleen lyhyesti kuin jenkkielokuvissa!!!