Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko Prismasta Tanskalaisen MRSA kinkun?

Vierailija
16.12.2014 |

Tanskalaisesta kinkusta joita Prismat myy, löytyi MOT-ohjelman Eviralle toimittamasta lihanäytteestä sikatilojen MRSA bakteereita. S-ryhmä ilmoitti, että se ei aio tehdä asialle mitään, vaan kinkut aiotaan pitää myynnissä. Siispä tehdään galluppi. Ostaisitko ko. kinkun?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan. MRSA on lempiherkkuani.

Vierailija
42/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:43"]

Tyhmintähän tuossa on S-ryhmän laadusta vastaavan välinpitämättömyys. Mitä kaikkea muuta siellä katsotaan läpi sormien? 

Kun ei puututa laatuvirheisiin, ne tuppaavat lisääntymään.

[/quote]

Laatuvastaavalla on järki päässä. Hysteriaan ei ole aihetta.

[/quote]

Mihin hysteriaan? Eikö ole ihan normaalia laadunvarmistusta puuttua epäkuranttiin tavaraan?

[/quote]

Et sitten ole huomannut näitä tälläkin palstalla tänään samasta aiheesta avattuja useita ketjuja? Kovaa yritystä yllyttää boikotoimaan s-ryhmää ja kinkkuja. Liioitellaan tapausta ihan sumeilematta ja lietsotaan hysteriaa. Taitaa olla k-ketjun maksetut trollit asialla. Taidanpa jättää asioinnit k-ketjussa kokonaan tämän ala-arvoisen toiminnan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
44/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:59"]

Tyhmintähän tuossa on S-ryhmän laadusta vastaavan välinpitämättömyys. Mitä kaikkea muuta siellä katsotaan läpi sormien? 

[/quote]

[/quote]

Mihin hysteriaan? Eikö ole ihan normaalia laadunvarmistusta puuttua epäkuranttiin tavaraan?

[/quote]

Et sitten ole huomannut näitä tälläkin palstalla tänään samasta aiheesta avattuja useita ketjuja? Kovaa yritystä yllyttää boikotoimaan s-ryhmää ja kinkkuja. Liioitellaan tapausta ihan sumeilematta ja lietsotaan hysteriaa. Taitaa olla k-ketjun maksetut trollit asialla. Taidanpa jättää asioinnit k-ketjussa kokonaan tämän ala-arvoisen toiminnan vuoksi.

[/quote]

Miten K-kauppa saadaankaan vedettyä tähän laatukysymykseen vastapuoleksi? Aivan sama kuinka monta ketjua, tämä on keskustelupalsta jossa keskustellaan. Jos kommentoin yhteen minun eteeni osuneeseen ketjuun kantani laadunvarmistuksesta, se on osa keskustelua.

Yleensä siitä keskustellaan, mikä puhuttaa. Jos jostain aiheesta on useita keskusteluja, ei se kerro hysteriasta, vaan siitä, että aihe kiinnostaa. Eiköhän tuon tutkimuksenkin lähtökohta ole ollut nostaa lihan laatu pinnalle.

Minusta on outoa, että ei puututa laatuvirheisiin, vaan myydään kuluttajille tuotteet, kuin ei olisi mitään. Fiksumpaa olisi ollut vaikka toimittaa ne jonnekin paistajalle, jos ne halutaan myydä ja reklamoida tuottajaa.

Vierailija
45/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kiikuttanut S-Ryhmä kortin pois mitä minä paskalla kun ei ole peltoakaan,saan ruokani halvemmalla muualta..myös kinkkuni.

Vierailija
46/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten K-kauppa saadaankaan vedettyä tähän laatukysymykseen vastapuoleksi? Aivan sama kuinka monta ketjua, tämä on keskustelupalsta jossa keskustellaan. Jos kommentoin yhteen minun eteeni osuneeseen ketjuun kantani laadunvarmistuksesta, se on osa keskustelua.

Yleensä siitä keskustellaan, mikä puhuttaa. Jos jostain aiheesta on useita keskusteluja, ei se kerro hysteriasta, vaan siitä, että aihe kiinnostaa. Eiköhän tuon tutkimuksenkin lähtökohta ole ollut nostaa lihan laatu pinnalle.

Minusta on outoa, että ei puututa laatuvirheisiin, vaan myydään kuluttajille tuotteet, kuin ei olisi mitään. Fiksumpaa olisi ollut vaikka toimittaa ne jonnekin paistajalle, jos ne halutaan myydä ja reklamoida tuottajaa.

[/quote]

MRSA ei ole laatuvirhe. Se ei kuulu lakisääteisesti vastustettaviin bakteereihin. Sille ei siis ole mitään raja-arvoa. Soita vaikka Eviraan, jos et minua usko.

Vierailija
47/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kohta saada puoli-ilmaiseksi, joten ostan toisen uudeksivuodeksi.

Vierailija
48/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:39"]

Joka viidennellä suomalaisella sikatilalla on tuota bakteeria. Meinasitteko te lutkuttaa sitä possun persettä raakana vai miks joku pöpö pelottaa?

[/quote]

Sinäkö et koskaan leikkaa sormeen ruokaa laittaessasi? Jos et, et taida paljoa pilkkoa mitään. Vaikka possu paistettaisiin sellaisenaan, minä pilkon päälle lähes aina sipulia, monesti muitakin aineksia, esim. porkkanaa ja sitruunaa saatan laittaa päälle siivuina.

Ruokaa laittaessa uuniin meneviä varten on omat leikkuulaudat, mutta ruoanlaittajalla on aina riski. Sitä suurempi riski, mitä välinpitämättömämmin kauppiaat suhtautuvat raaka-aineiden tasoon.
[/quote]

Muista ettet mene ulos ettet saa pöpöjä. Ja en muuten edes muista millon olen viimeksi sormeeni leikannut ja mä olen sentään kokki.. käsiä pesemällä pääsee pitkälle ;)

Ja kinkkua kun paistetaan yön ylikin uunissa, tietysti koosta riippuen niin saattaa olla turhan kypsiä vihanneksia sulla ;D