Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kaveri

Vierailija
17.10.2021 |

Poikaystäväni tutustui keväällä toiseen naiseen. Heillä oli aika räjähtävä ystävyys joka muutti poikaystäväni puhelinkäyttäytymistä hyvin radikaalisti ja poikaystäväni on myös myöntänyt olleensa ihantunut tähän ihmiseen. Heidän intensiivinen ystävyytensä aiheutti minulle epäilyksiä pettämisestä jopa ja jouduin haleutumaan mt-puolelle apuun ahdistuksen takia.
Voinko vaatia poikaystävääni päättämään tämän ystävyyden sillä se tekee oloni hyvin epämukavaksi näin 6kk myöhemmin vai onko minun vain yritettävä hyväksyä tilanne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että poikaystävä voi valita myös uuden ystävänsä. En silti kyllä itsekään katselisi vierestä tyynesti tuollaista tilannetta

Vierailija
2/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia voi mitä vaan vaikkei se erityisen rakentava lähestymistapa olekaan. Pitää kuitenkin varautua myös siihen että vaatimukseen ei suostuta, ja siihen että vaatiminen aiheuttaa negatiivisen vastareaktion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on päätettävä itse. Huono merkki tuo, että ahdistut siitä niin, että apua jouduit hakemaan. Mikä on sinulle tärkeää?

Vierailija
4/6 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kannattaisi mennä pariterapiaan juttelemaan yhdessä noista tuntemuksista. Vaatimukset on aina hankalia parisuhteissa, tulee jännitteitä ja patoutumia herkästi. Yhteinen keskustelu ja tunnekeskeinen lähestyminen olis tärkeää.

Vierailija
5/6 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan suostuisi katsomaan sivusta kun puolisoni heilastelisi ihastuksensa kanssa. Tosin en vaatisi mitään vaan sanoisin hei hei.

Vierailija
6/6 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on ihastunut toiseen naiseen, mutta hänellä ei ole selkärankaa laittaa poikki suhdetta sinuun.

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit vaatia poikaystävää, mutta tämä ei tuo haluttua tulosta ja ahdistuksesi tulee vain katsomaan. Tai sitten alat arvostaa itseäsi ja laitat homman poikki. Saatat vaikka löytää tulevaisuudessa ihmisen joka haluaa olla juuri sinun kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän