Huh, mikä helpotus: tänään ei ole lohta. Teen yleensä joka sunnuntai uunilohta
Muu perhe pitää siitä, mutta minä olen kyllästynyt. Tällä kertaa lohi unohtui ostaa, joten söimme muuta. Minä olen salaa iloinen.
Syöttekö te usein jotakin ruokalajia?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla sinä lohta ostat?!
Ehkä aloittaja käy töissä
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, lohtahan saa Lidlistä kympillä!
Siis oikeasti kerran viikossa samaa ruokaa? Aika mielikuvituksetonta.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti kerran viikossa samaa ruokaa? Aika mielikuvituksetonta.
Siitä nyt on tullut vain sellainen perinne. Perhe on tykännyt. ap
"unohtui".. Tuskin lohta nyt noin vaan unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
"unohtui".. Tuskin lohta nyt noin vaan unohdetaan.
Kyllä kauppareissulla voi joskus unohtua jotain. Emme käytä kauppalistoja. ap
Söitte? Olette syöneet sunnuntaiaterian jo klo 11.23?
Vierailija kirjoitti:
Söitte? Olette syöneet sunnuntaiaterian jo klo 11.23?
Kyllä.
Meillä syödään lohta ja muuta kalaa 4-5 kertaa viikossa.
Ei ole aina pakko tehdä sitä uunilohta.
Eikä ole pakko käydä töissä kalaa syödäkseen.
Mä olen eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Lohi on halvinta kalaa nykyään. Se oli kallista 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eläkkeellä.
Sinulla on hyvä eläke, koska kala on kallista. Jos syö viisi kertaa viikossa, siihen menee jo aika pitkä penni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eläkkeellä.Sinulla on hyvä eläke, koska kala on kallista. Jos syö viisi kertaa viikossa, siihen menee jo aika pitkä penni.
No jaa...1160€ käteen😄.
Mies on vielä työelämässä.
Sitä en ymmärrä miksei Suomessa ole kunnon ravintolaa mistä saisi kalaa. Edes lohta saatika muitakin kalavaihtoehtoja. Pizzapaikkoja senkin edestä.
Ei ollut meilläkään lohta. Usein on ollut, mutta jotenkin olen kyllästynyt siihen. Sama koskee muuten myös broileria. En ole laittanut sitäkään vähään aikaan. Joskus kun olen käynyt ulkona syömässä, olen ottanut broileria, jos muut vaihtoehdot lounaslistalla innostavat vielä vähemmän.
Tänään oli tarjolla possun ulkofileepihvejä, hitaasti uunissa alhaisella lämmöllä haudutettuja, keitettyjä kuoriperunoita, ruusukaalia, kurkkua ja tomaattia. Hyvää oli, nam! Maistuis varmaan sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut meilläkään lohta. Usein on ollut, mutta jotenkin olen kyllästynyt siihen. Sama koskee muuten myös broileria. En ole laittanut sitäkään vähään aikaan. Joskus kun olen käynyt ulkona syömässä, olen ottanut broileria, jos muut vaihtoehdot lounaslistalla innostavat vielä vähemmän.
Tänään oli tarjolla possun ulkofileepihvejä, hitaasti uunissa alhaisella lämmöllä haudutettuja, keitettyjä kuoriperunoita, ruusukaalia, kurkkua ja tomaattia. Hyvää oli, nam! Maistuis varmaan sullekin.
Eipä maistuisi. En syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin söin ennen broileria todella usein, mutta sitten kyllästyin, enkä ole tainnut syödä sitä pariin vuoteen. No, ehkä jossain keitossa.
Minä olen töissä ja saan 1400 euroa nettona. Emme todellakaan syö lohta.