Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 21 v nuori mies asuu yhä äitinsä kanssa

Vierailija
17.10.2021 |

Niin onkohan ihan normaalia vai onko lapsen ja äidin suhde vinksahtanut? Läheisriippuvainen äiti joku hullu joka ei päästä lastaan muuttamaan?
Kyllä yleensä tuossa iässä lapsi jo muuttanut pois lapsuudenkodistaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoret asuvat kotona ihan säästösyistä. Saa ruoan ja asumisen ilmaiseksi, eikä tartte nostaa sen takia opintolainaa.

Vierailija
2/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuori vielä, ihan normaalia, kannattaa aina asua sen aikaa ettei vanhempien tulot vaikuta tukiin, taitaa nykyään olla tuo 21v rajana siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on jos opinnot on vielä kesken, niin säästää rahaa jos ei tartte muuttaa pois kotoa. Sitten kun töissäkäyvä kaveri asuu kotona, voi vähän jo alkaa ihmetellä. 

Jos on kyse yksinhuoltajan lapsesta niin toi kotona asuminen on ihan fiksu järjestely, sillä äidillä ei välttämättä ole varaa tukea rahallisesti, mutta kotona asumalla voi välttyä opintolainalta.

Vierailija
4/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Itse olin 23v kun muutin kotoa. Kävin töissä ja keräsin rahaa omaan kämppään. Eli ostin heti omistusasunnon, vuokralla en ole asunut koskaan.

Paljon järkevämpää asua vanhempien luona mahdollisimman pitkään.

N43

Vierailija
5/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vissiin niitä jotka lähtee 15v ikäisenä riidan päätteeksi ovet paukkuen kotoa ja ihmettelee miksei muut tee samoin.

Vierailija
6/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota Ap:n aloitusta! Miksi hänen kaltaisensa eivät kestä sitä, että toisissa perheissä on niin hyvät välit, että opiskelijan ja äidin yhdessä asuminen on ihan kiva juttu. Kateutta varmaan. Mistään mammanpojista ei meilläkään ollut kyse, vaikka toinen oli 22 ja toinen 24 kun muuttivat omilleen. Olisivat voineet asia vieläkin pidempään luonani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan