Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään sunnuntaina klo 10.30 mennessä?

Vierailija
17.10.2021 |

Mietin usein mihin aika oikein hujahtaa, vaikka ei mitään oikein tee. Heräsin klo 7 virkeänä, join kahvia, luin Hesarin, aamupala, surffailua, hetki kirjan parissa. Sitten päivän puuhiin: Pyykkihuoltoa, poronkäristys uuniin, yhden ikkunan pesu sisäpuolelta ohi mennen, kun aamuaurinko paljasti sormenjäljet, kulmien värjäys.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuntosalilla ja ruokaostoksilla.

Vierailija
22/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, hörppäsin kahvit ja katselin kauniita lintuja ikkunasta. Kävin hakemassa postin ja juttelin mukavan naapurin rouvan kanssa. Käytin koirat lenkillä ja lauleskelin metsässä, luin lehdestä hauskoja sarjakuvia, soittelin siskolleni, leivoin lettuja...

Todellisuus: päätä särkee ja v*tuttaa, koko päivä pilalla näin heti alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käristyslihat sulamaan edellisenä päivänä jääkaappiin, toki käristetään pannulla - 500 g ja paketti pekonia, suolaa, mustapippuria. Pataan uuniin 100 astetta pari tuntia. Haudutus riippuu lihan laadusta/ lastujen koosta je esipaistosta. Ap

Vierailija
24/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokkinut kissat, käynyt kaupassa kun on tulossa vieraita, laittanut ruokaa ja nyt sulattelen syömisiä ja notkun palstalla.

Vierailija
25/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt, laennut, saanut siemennesteet suuhuni, syönyt aamupalan ja särkenyt yhden kahvimukin.

Vierailija
26/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussinut naapurin Tiinaa

Vierailija
27/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut aamukahvin, käynyt koiran kanssa lenkillä, 1,5 ryhmäliikuntatunneilla. Syönyt ison aamiaisen.

Vierailija
28/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vartti sitten. Nyt kahvia. 

Vierailija
29/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 10.40, en ole vielä edes noussut sängystä. Mies just toi aamupalan sänkyyn, kohta kahvi myös valmis.

Vierailija
30/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin yöllä kolmeen asti yläkerran pösilön kolistelua, joten heräsin tänään vasta klo 10.30. Heti aamusta ärtynyt olo, en ymmärrä, mitä yläkerrassa oikein tapahtuu öisin. Viikolla usein sama juttu. Tuo kolistelu, tömähtely ja jysähtely tulee myös korvatulpista läpi. Univelkaa alkaa olla jo huolestuttavan paljon.

Vierailija
31/31 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP IME KIVEE !

Minä olen yövirkku, ja mulla on oikeus olla just sellanen kuin olen.

Minä olen saman määrän hereillä kuin te aamuvirkut, ja tämä ei tunnu teille kilahtavan sitten millään.