Olenko ainoa, joka ei halua mieheltä (eikä muiltakaan) kukkakimppuja?
Joo, onhan ne kauniita, mutta minusta vaan niin turhia! Muutaman päivän kestävät ja sitten roskiin. Ja niitä isoja kuivuneita kimppuja on hankala käsitellä. Ihan turhaa rahan tuhlausta.
Onneksi mies on jo tajunnut, että ei tuo enää kukkia. Vielä kun saisin vieraat ymmärtämään.
Toki aina kun saan kimpun, esitän tosi ilahtunutta. Mutta mielessäni ajatellen, että "voi mikä riesa taas".
Toisivat mieluummin vaikka suklaata, keksiä tms...
Kommentit (54)
Mies ei tuo kukkia kuin kesällä, äitienpäivästä alkaen, pihalta. En niistä niin piittaa että olisin vaatimassa viikottaista puskaa kuten yks entinen työkaveri. Onhan se helppo tuliainen kun jotain on vietävä... Eikä jää pyörimään saajansa nurkkiin ikuisesti.
Kotona meillä tosiaan on luonnonkukkia kesällä, joulutähti tms jouluna ja pari tulppaanikimppua kevättalvella. Kaktuksetkaan ei mulla säily hengissä viherkasveina.
En tykkää tapetuista kukista, ruukkukasvit ok.
Kyllä, olet ainoa maailmassa, ainutlaatuinen.
Et varmaan ole ainoa, mutta ainakaan ei kannata julistaa omaa tapaa oikeaksi.
Minä pidän kukista, skumpasta, kaikenlaisista lahjoista ja vastaanottaisin niitä mielelläni enemmänkin.
Et ole ainoa. Onhan kukkakimpun tuominen vaikka juhliin kaunis ele, mutta itsellä ei tulisi mieleenkään hankkia kotiini kukkakimppua koristeeksi. Ovat niin lyhyt ikäisiä.
Minusta on turhaa laittaa rahaa kukkakimppuun kun ne ei mitenkään tarpeellisia.
Et ole ainoa! Asiakkaat joskus tuovat, ja toki esitän ilahtunutta ja kiitän kauniisti. Jos sopivan nopeasti tulee toinen asiakas/muu vieras, kysyn, haluaako tämä sen paketin. Jos ei ole tulossa, paketti menee suoraan roskiin, en edes avaa sitä. Helpompi ja siistimpi hävittää sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun rahaa on, niin sitä voi laittaa vaikka kukkiin. Kaunis ylväs gladioluskimppu maksoi muistaakseni noin seitsemän euroa ja se kesti kaksi viikkoa todella upeana. Kukat ilahduttivat minua ja perhettäni monta kertaa päivässä.
Meidän kotiin kauniit kukat sopivat, sillä kotimme on kaunis ja tavaraa ei ole kaikki paikat täynnä. Ymmärrän kyllä, että jos jonkun koti on muutenkin kuin mummon jämälangoista tehty tilkkutäkki ja kaikki pinnat ja tasot ovat täynnä roinaa, niin ei siinä mikään kaunis enää ilahduta. Eihän sitä edes huomaa kaiken romun keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies tykkää kukista ihan itse? Toivottavasti mies löytää itselleen ihanan aidon naisen, joka arvostaa hänen kaunista eletään ja kukkia!.
Mikä helkkarin "aito nainen"? Sellainen jota voi polvillaan kosaista aitoon avioliittoon?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihmiset laita rahaa aika moneen asiaan, joka ei ole mitenkään tarpeellista. Esim. toiset tykkäävät katsoa kauniita kukkia ja toiset tykkäävät makustella suklaata. Kumpikaan ei ole kyllä tarpeellista.
En tykkää ja tulen sitä paitsi surulliseksi kun ne kuolevat.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ja tulen sitä paitsi surulliseksi kun ne kuolevat.
Ihan oikeasti tulet surulliseksi? Aika moni kasvi tai eläin kuolee meidän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rahaa on, niin sitä voi laittaa vaikka kukkiin. Kaunis ylväs gladioluskimppu maksoi muistaakseni noin seitsemän euroa ja se kesti kaksi viikkoa todella upeana. Kukat ilahduttivat minua ja perhettäni monta kertaa päivässä.
Meidän kotiin kauniit kukat sopivat, sillä kotimme on kaunis ja tavaraa ei ole kaikki paikat täynnä. Ymmärrän kyllä, että jos jonkun koti on muutenkin kuin mummon jämälangoista tehty tilkkutäkki ja kaikki pinnat ja tasot ovat täynnä roinaa, niin ei siinä mikään kaunis enää ilahduta. Eihän sitä edes huomaa kaiken romun keskeltä.
Tee sinä niin kun tykkäät niin minä teen niin kuin minä tykkään.
Et ole. Onneksi mies ei leikkokukkia juuri tuo ja johtuu siitä, että olen tehnyt selväksi ettei pidä leikkokukkiin laittaa rahaa. Ne kestävät muutaman päivän, joten lyhytaikainen ilo.
Mies ostaa sen sijaan orkidean kukkaruukussa ja niistä tykkään ja hän tietää sen. Niinpä orkidea tai kaksi meiltä löytyy aina.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Onneksi mies ei leikkokukkia juuri tuo ja johtuu siitä, että olen tehnyt selväksi ettei pidä leikkokukkiin laittaa rahaa. Ne kestävät muutaman päivän, joten lyhytaikainen ilo.
Mies ostaa sen sijaan orkidean kukkaruukussa ja niistä tykkään ja hän tietää sen. Niinpä orkidea tai kaksi meiltä löytyy aina.
Siis kuoleeko sulla orkideoita sitten sen verran, että aina voi ostaa uusia? Mulla on muutama orkidea ja ne on nyt kestänyt jo vuosikausia. Mieluummin leikkokukkia kiitos, kun orkideoita on jo liikaa. Leikkokukat sentään kuolee jossain vaiheessa.
En ihadu enää, kun hoksasin, että ne kukantuomiset liittyvät joka kerta johonkin hänen sivusuhdeajanjaksoihinsa. Vihaan kukkapuskia.
Mä varmaan olen ainoa, joka ei ole ikinä saanut kukkakimppua (enkä kyllä ruukkukukkaakaan) yhdeltäkään mieheltä ja kyllä mä tykkäisin.
Eikä niitä viikoittain tarvitsisi kantaa eikä mitään sellaisia isoja överihienoja vaikka kauniitahan ne kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihmiset laita rahaa aika moneen asiaan, joka ei ole mitenkään tarpeellista. Esim. toiset tykkäävät katsoa kauniita kukkia ja toiset tykkäävät makustella suklaata. Kumpikaan ei ole kyllä tarpeellista.
Minusta elämästä nauttiminen on tarpeellista!
Siis mikä riesa ne kukat oikein on? Hirveä homma pistää roskiin muutaman päivän jälkeen?