Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla menee tämän kuukauden rahat loppuun

Vierailija
17.10.2021 |

On kampaamo plus pitäisi ostaa vaatteita ja ruokaa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sieltä pohjattomasta jemmasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee ensi viikolla seuraavan kuukauden rahat. Kynsiä vissiin syötävä.

Vierailija
4/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se on voi voi. Mikset ole varmistanut tasaisempaa tulovirtaa.

Vierailija
5/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no se on voi voi. Mikset ole varmistanut tasaisempaa tulovirtaa.

Sitähän mä yritän varmistaa, kun eläkkeen lisäksi aloin puhelinmyyjäksi.

Vierailija
6/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menet kampaajalle.

Vierailija
7/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jos käytät viimeiset rahasi kampaamoon ja uusiin vaatteisiin, jotka eivät ole välttämättömiä menoja, niin ihan turha itkeä rahojen loppumista.

Vierailija
8/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Jos käytät viimeiset rahasi kampaamoon ja uusiin vaatteisiin, jotka eivät ole välttämättömiä menoja, niin ihan turha itkeä rahojen loppumista.

Kyllähän sitä puhelinmyyjänkin pitää olla tukka nätisti ja uusi allit peittävä mekko päällä, niin kauppa käy paremmin. Ap, mitä kauppaat?

Vierailija
9/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko että autan sua? Tuon mun lapset (3) sulle hoitoon ja hakiessa saat lapsenhoitorahaa? Muuta tapaa en keksi. Mutta onhan denlisätuloja niin pärjäät sitten. Maksan 8€ tunti

Vierailija
10/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei montaa vaatetta ole ja nekin on rikki. Ja en halua harmailla hiuksilla olla.

Vierailija
11/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä puhelinmyyjänkin pitää olla tukka nätisti ja uusi allit peittävä mekko päällä, niin kauppa käy paremmin. Ap, mitä kauppaat?

Lehtiä.

Vierailija
12/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtiä.

Käykö kauppa hyvin? Minulla on telemarkkinointikielto, niin ei onneksi tule soittoja. 

Vierailija
13/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtiä.

Käykö kauppa hyvin? Minulla on telemarkkinointikielto, niin ei onneksi tule soittoja. 

Eihän se kovin hyvin käy mutta tarkoitus mulla onkin saada muutama satanen kuukaudessa. Ei pelkästään lehtimyynnillä pärjäisi.

Vierailija
14/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtiä.

Eihän se kovin hyvin käy mutta tarkoitus mulla onkin saada muutama satanen kuukaudessa. Ei pelkästään lehtimyynnillä pärjäisi.

Miten verotus menee, kun eläkkeellä tekee töitä? Meneekö eläkkeestä tai työstä kauheasti veroa, siis enemmän kuin normaaliprosentit?

Vierailija
15/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitii, pyyhkimään!

Vierailija
16/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtiä.

Miten verotus menee, kun eläkkeellä tekee töitä? Meneekö eläkkeestä tai työstä kauheasti veroa, siis enemmän kuin normaaliprosentit?

Ei tästä niin paljoa mene, kun eläke on pieni kuten nämä puhelinmyyntitulotkin.

Vierailija
17/17 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälänäpistys on hyvä keino lisätienestiin jos on pokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan