Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis talviaikahullujen vuoksi viikon päästä on pimeää jo klo 17 ! :(

Vierailija
17.10.2021 |

😞

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on hyvä juttu, mitä aikaisemmin tulee pimeää sitä aikaisemmin tulee valoisaa.

Ei tartte puoleen päivään asti hääriä taskulampun kanssa.

Vierailija
2/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun ja päivävalo aloittaa päivän. Miten teet töitä pimeässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
4/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsilla on mukavan valoisaa mennä aamulla kouluun.

Vierailija
5/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aurinko nyt vaan sattuu vyörymään pois taivaalta siihen aikaan. Ei ole ”talviaikaa” vaan normaali aika. Muuta pois Suomesta jos ei kinostele.

Vierailija
6/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, pääsee normaaliaikaan.

7/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamun ja päivävalo aloittaa päivän. Miten teet töitä pimeässä?

Mulla oli päättäreissä laitteen valot päällä, ni niiden valossa näki ihan hyvin 🤠

Vierailija
8/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vuoden kohokohta, saa taas valittaa.

Vierailija
9/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kelloja ei siirrettäisi, niin lopulta se pimeä joka tapauksessa tulisi. Kellojen siirto aikaistaa sitä ehkä parilla viikolla. Mitä väliä parilla viikolla on, lopputulos on sama.

Vierailija
10/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviaikahullut ovat vain eläkeläisia tai kaiken maailman mt ongelmista eläkkeellä olevia gootteja.

Saavat vahingoniloa siitä kun pimentävät toisten vapaa-ajan, itse ovat vapaita päivät.

Vierailija
11/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuluttua aurinko laskee 40 min aikaisemmin kuin tänään mutta se ei kyllä ole minkään talviaikahullun vika. Tai ylipäätään talviaikaan tai siis normaaliaikaan siirtymisen vika koska tämä siirtyminenhän tapahtuu vasta lokakuun vikana sunnuntaina eli 2 viikon päästä.

Vierailija
12/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se johdu talviaikahulluista vaan siitä satoja vuosia sitten keksitystä periaatteesta, että klo 12 aurinko on korkeimmillaan.

Vierailija
13/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviaikahullut ovat vain eläkeläisia tai kaiken maailman mt ongelmista eläkkeellä olevia gootteja.

Saavat vahingoniloa siitä kun pimentävät toisten vapaa-ajan, itse ovat vapaita päivät.

Olet väärässä.

Vierailija
14/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kesäaika ja normaaliaika. Kuun lopussa kellot käännetään normaaliaikaan.

Vierailija
15/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingonilo on puhtain ilo. Ole hyvä.

Vierailija
16/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kuule keski-ikäisistä tuulipukuja kesälläkin päälleen pukevista ihmisistä sekä lapsiperheistä löytyvät ne innokkaimmat talvi(aika)hullut. Pahimmat odottavat jo toukokuusta lähtien, että milloin tulee varmasti kylmää, ankeaa ja pimeää, kun ilmakin on niin ihanan raikasta eikä varmasti tule kuuma.. 

Vierailija
17/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka kelloja ei siirrettäisi, niin lopulta se pimeä joka tapauksessa tulisi. Kellojen siirto aikaistaa sitä ehkä parilla viikolla. Mitä väliä parilla viikolla on, lopputulos on sama.

Mä kysyisin samalla perustelulla mitä hyötyä? Helkkarinmoinen ketutus näistä turhista siirtelyistä. Ihan naurettavaa pelleilyä koko kellojen siirto. Joku ikiaikainen jäänne ajalta, jolloin sähkövaloa ei ollut. NO NYT ON, joten lopetetaan siirtely kiitos!!

Vierailija
18/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisat aamut on jees!

Vierailija
19/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, että pimeä alkaa viikon kuluttua jo klo 17 kun se muuten alkaisi vasta klo 18 eli 60 minuuttia myöhemmin.

Vierailija
20/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyisin samalla perustelulla mitä hyötyä? Helkkarinmoinen ketutus näistä turhista siirtelyistä. Ihan naurettavaa pelleilyä koko kellojen siirto. Joku ikiaikainen jäänne ajalta, jolloin sähkövaloa ei ollut. NO NYT ON, joten lopetetaan siirtely kiitos!!

Sopii oikein hyvin, lopetetaan siirtely ja jäädään normaaliaikaan kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi