Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä hyväksyttävää käytöstä opelta?

Vierailija
16.12.2014 |

Joka kerta kun tapaamme, hän kertoo kuinka olen hänen hankalin oppilaansa, kuinka en ole tehnyt mitään, vihjailee että minulla on mm. muistihäiriöitä, vittuilee jatkuvasti..
Olen koulussa hieman jäljessä henk. koht. syistä, mutta oikeuttaako se opettajan tuollaiseen käytökseen? Olen siis ammattikoulussa, eikä hänellä ole edes opettajan tutkintoa. Viime tapaaminen oli niin hirveä, että jouduin pidättämään itkua koko tapaamisen ajan.. Voiko tästä kertoa eteenpäin jollekkin? Mitä toimenpiteitä siitä aiheutuu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluehallintovirastoon voi tehdä kantelun.
Olisko siellä koulukuraattoria, jolle voisit jutella?

Vierailija
42/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutusaste?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma amiksessa valitettavan yleistä, että opettajat mm. haukkuvat ja mitätöivät oppilaita. Yleisessä tiedossa yleensä nämä opettajat, mutta asialle ei tehdä mitään.

Vierailija
44/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 12:59"]Mikä koulutusaste?
[/quote]
Tuossahan lukee että ammattikoulussa.

Vierailija
45/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin aineenopekoulutuksen perusharjoittelussa ja kohtelu just tuota. Ihan normaalia eikä kukaan puutu...

Vierailija
46/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kys .rouvakaan ei myös vastaile viesteihini, mutta _jos_ vastaa niin vasta useiden tavotteluiden jälkeen. Uhkasi potkuilla koulusta. Uskomatonta, että yksi ihminen voi pilata koulutukseni. Stressaa älyttömästi, pitäis töitä jaksaa tehdä samalla
Ap

Vierailija
47/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu rehtorille ja jos se ei ota asiaan kantaa niin pyydä rehtorin pomon numero ja soitat sille.

Nauhoita opettajan käytöstä ja säilytä mahd. sähköpostit tai muut viestit.

Vierailija
48/48 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:41"]

Puhu rehtorille ja jos se ei ota asiaan kantaa niin pyydä rehtorin pomon numero ja soitat sille.

Nauhoita opettajan käytöstä ja säilytä mahd. sähköpostit tai muut viestit.

[/quote]

Joo, kannattaa ottaa yhteyttä opettajan esimiehiin. Opettaja ei voi kohdella huonosti oppilaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän